Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 27 oktober 2015 om 10:49
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 10:47:
[...]
Ja maar, ja maar Fee snap het dan. Dolfijntje is een slachtoffer. Van ons, van alle zure viva wijven die niet aardig genoeg zijn en haar zoveel leed aandoen. *snotter, snotter*.
En als ze onze andere slachtoffers ziet moet ze natuurlijk voor hen op de bres springen. "Slachtoffers aller landen verenigt u" ensow.
Ik vind dat heel nobel en moedig van D.
[...]
Ja maar, ja maar Fee snap het dan. Dolfijntje is een slachtoffer. Van ons, van alle zure viva wijven die niet aardig genoeg zijn en haar zoveel leed aandoen. *snotter, snotter*.
En als ze onze andere slachtoffers ziet moet ze natuurlijk voor hen op de bres springen. "Slachtoffers aller landen verenigt u" ensow.
Ik vind dat heel nobel en moedig van D.
dinsdag 27 oktober 2015 om 10:49
quote:yette schreef op 27 oktober 2015 @ 10:37:
[...]
De informatie waarop we onze mening over haar als oppasmoeder baseren, komt toch echt van haarzelf!
Ik reageer trouwens zelf niet meer op haar topics. Om dezelfde reden waarom ik nu met deze discussie stop: dat verongelijkte gezeur is niet mijn soort vermaak.
Aju! Ik ga een luizenkam kopen.
Klopt dat ze het zelf heeft verteld maar dat geeft hen nog niet het recht om dat tegen haar te gebruiken met als enig doel te kwetsen. Dat is offtopic en op de man. Een aantal dagen geleden werd Solomio ook onheus bejegend. Iemand begon middenin een discussie over het feit dat ze autistisch is en binnen no time werd er moord en brand geschreeuwd terwijl die persoon niet eens aan het beledigen was. Lekker hypocriet.
Succes met je luizen.
[...]
De informatie waarop we onze mening over haar als oppasmoeder baseren, komt toch echt van haarzelf!
Ik reageer trouwens zelf niet meer op haar topics. Om dezelfde reden waarom ik nu met deze discussie stop: dat verongelijkte gezeur is niet mijn soort vermaak.
Aju! Ik ga een luizenkam kopen.
Klopt dat ze het zelf heeft verteld maar dat geeft hen nog niet het recht om dat tegen haar te gebruiken met als enig doel te kwetsen. Dat is offtopic en op de man. Een aantal dagen geleden werd Solomio ook onheus bejegend. Iemand begon middenin een discussie over het feit dat ze autistisch is en binnen no time werd er moord en brand geschreeuwd terwijl die persoon niet eens aan het beledigen was. Lekker hypocriet.
Succes met je luizen.
dinsdag 27 oktober 2015 om 10:55
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:50:
[...]
Poeh, geen idee, ik heb 'm bij Bol.com besteld. Ik had bij de drogist een plastic kam vandaan en die was ruk.
Deze wel bij de drogist te koop:
[afbeelding]
Ik vlieg nu naar de drogist. Zoontje zit ondertussen verdrietig achter de pc. Hij is vanmorgen naar huis gestuurd.
Balen dat ik na 18 jaar luisloos moederen toch nog aan de slag moet!
[...]
Poeh, geen idee, ik heb 'm bij Bol.com besteld. Ik had bij de drogist een plastic kam vandaan en die was ruk.
Deze wel bij de drogist te koop:
[afbeelding]
Ik vlieg nu naar de drogist. Zoontje zit ondertussen verdrietig achter de pc. Hij is vanmorgen naar huis gestuurd.
Balen dat ik na 18 jaar luisloos moederen toch nog aan de slag moet!
dinsdag 27 oktober 2015 om 10:56
quote:yette schreef op 27 oktober 2015 @ 10:55:
[...]
Balen dat ik 18 jaar luisloos moederen toch nog aan de slag moet!O echt? Wat sneu zeg! Naar huis sturen is ook wel heel rigide, wist niet dat scholen dat nog deden.
[...]
Balen dat ik 18 jaar luisloos moederen toch nog aan de slag moet!O echt? Wat sneu zeg! Naar huis sturen is ook wel heel rigide, wist niet dat scholen dat nog deden.
dinsdag 27 oktober 2015 om 10:57
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:54:
[...]
Had je je maar moeten laten vaccineren. Niet gaan janken nu hè?https://www.youtube.com/watch?v=fUlcfF5Dnvc
[...]
Had je je maar moeten laten vaccineren. Niet gaan janken nu hè?https://www.youtube.com/watch?v=fUlcfF5Dnvc
dinsdag 27 oktober 2015 om 10:58
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 10:57:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=fUlcfF5Dnvc
[...]
dinsdag 27 oktober 2015 om 10:58
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 10:57:
[...]
[...]
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 27 oktober 2015 om 11:00
Zo, wat ben ik blij dat ik mij aan mijn eigen belofte houd en niet meer reageer op de topics van Tas. Zal ik ook niet meer doen als het echt in mijn vraaggebied ligt, want zelfs dan wordt er nog naar me uitgehaald. Heb wel met een grote bak popcorn het topic gevolgd. Zo ben ik dan weer wel
Succes alle gebanden met de mini vakantie vandaag!
Succes alle gebanden met de mini vakantie vandaag!
dinsdag 27 oktober 2015 om 11:06
dinsdag 27 oktober 2015 om 11:43
dinsdag 27 oktober 2015 om 11:54