Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:32:

[...]

Ik durf er geld op in te zetten dat geen van de gebanden nu huilend opgekruld in een hoekje ligt.Haha, nee echt niet. Is toch lekker, af en toe rellen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 10:47:

[...]

Ja maar, ja maar Fee snap het dan. Dolfijntje is een slachtoffer. Van ons, van alle zure viva wijven die niet aardig genoeg zijn en haar zoveel leed aandoen. *snotter, snotter*.

En als ze onze andere slachtoffers ziet moet ze natuurlijk voor hen op de bres springen. "Slachtoffers aller landen verenigt u" ensow.

Ik vind dat heel nobel en moedig van D.
quote:yette schreef op 27 oktober 2015 @ 10:37:

[...]

De informatie waarop we onze mening over haar als oppasmoeder baseren, komt toch echt van haarzelf!

Ik reageer trouwens zelf niet meer op haar topics. Om dezelfde reden waarom ik nu met deze discussie stop: dat verongelijkte gezeur is niet mijn soort vermaak.

Aju! Ik ga een luizenkam kopen.

Klopt dat ze het zelf heeft verteld maar dat geeft hen nog niet het recht om dat tegen haar te gebruiken met als enig doel te kwetsen. Dat is offtopic en op de man. Een aantal dagen geleden werd Solomio ook onheus bejegend. Iemand begon middenin een discussie over het feit dat ze autistisch is en binnen no time werd er moord en brand geschreeuwd terwijl die persoon niet eens aan het beledigen was. Lekker hypocriet.

Succes met je luizen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 10:48:

[...]

Haha, nee echt niet. Is toch lekker, af en toe rellen. doet je startmenu het weer?
quote:yette schreef op 27 oktober 2015 @ 10:47:

[...]

Krijg je die bij de drogist?

Ben echt een luizennitwit.

Poeh, geen idee, ik heb 'm bij Bol.com besteld. Ik had bij de drogist een plastic kam vandaan en die was ruk.

Deze wel bij de drogist te koop:

quote:JollyJ schreef op 27 oktober 2015 @ 10:50:

[...]

doet je startmenu het weer?

Nee

Ik heb nu mijn hoop gevestigd op een update van windows. Het zal wel een kinderziekte zijn die (hopelijk) ooit wordt opgelost.
Treurig. Maar als het een nieuwe Asus was, terug naar de winkel?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 10:51:

[...]

Nee

Ik heb nu mijn hoop gevestigd op een update van windows. Het zal wel een kinderziekte zijn die (hopelijk) ooit wordt opgelost.Had je je maar moeten laten vaccineren. Niet gaan janken nu hè?
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:50:

[...]

Poeh, geen idee, ik heb 'm bij Bol.com besteld. Ik had bij de drogist een plastic kam vandaan en die was ruk.

Deze wel bij de drogist te koop:

[afbeelding]

Ik vlieg nu naar de drogist. Zoontje zit ondertussen verdrietig achter de pc. Hij is vanmorgen naar huis gestuurd.

Balen dat ik na 18 jaar luisloos moederen toch nog aan de slag moet!
quote:yette schreef op 27 oktober 2015 @ 10:55:

[...]

Ik vlieg nu naar de drogist. Zoontje zit ondertussen verdrietig achter de pc. Hij is vanmorgen naar huis gestuurd.

Balen dat ik 18 jaar luisloos moederen toch nog aan de slag moet!O echt? Wat sneu zeg! Naar huis sturen is ook wel heel rigide, wist niet dat scholen dat nog deden.
Ik weet dat velen het niet kunnen hebben als ze niet naar de mond gepraat worden maar laten we het netjes houden en nu niet de pijlen op Dolfijn gaan richten.
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:54:

[...]

Had je je maar moeten laten vaccineren. Niet gaan janken nu hè?https://www.youtube.com/watch?v=fUlcfF5Dnvc
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:56:

[...]

O echt? Wat sneu zeg! Naar huis sturen is ook wel heel rigide, wist niet dat scholen dat nog deden.Dat heb ik nog niet eerder gehoord.
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:56:

[...]

O echt? Wat sneu zeg! Naar huis sturen is ook wel heel rigide, wist niet dat scholen dat nog deden.Jeetje nou inderdaad zeg, wat sneu. Dat doen ze niet bij ons hoor.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 10:57:

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=fUlcfF5Dnvc
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 10:57:

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=fUlcfF5Dnvc
Life is short. Eat dessert first.
Zo, wat ben ik blij dat ik mij aan mijn eigen belofte houd en niet meer reageer op de topics van Tas. Zal ik ook niet meer doen als het echt in mijn vraaggebied ligt, want zelfs dan wordt er nog naar me uitgehaald. Heb wel met een grote bak popcorn het topic gevolgd. Zo ben ik dan weer wel

Succes alle gebanden met de mini vakantie vandaag!
Goed lied
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:32:

[...]

Ik durf er geld op in te zetten dat geen van de gebanden nu huilend opgekruld in een hoekje ligt.Nou, hier terug lezend ben ik daar niet zeker van.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Luizenkam, dit is één van de betere.

Mosterd
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 oktober 2015 @ 10:33:

[...]

Ik doe er nog een bovenop.
quote:Morrigan- schreef op 27 oktober 2015 @ 08:53:

[...]

ehm, het is dat er geen puntjes tussen staan, maar verder lijk je nu toch echt wel op elle hoor

Nee, dit is een heel speciaal gedicht!

Heb ik echt op geploeterd om hetzelfde te doen als feow.

Doet elle mij echt niet na hoor
Ik wist ook niet dat onze schoolmoderator nav het luizentopic bannen uitdeelde

De vraag was of ik hem thuis kon behandelen.

Dus nu heb ik gekamd, meuk op z'n hoofd gesmeerd die één troostlollie lang in moet werken en dan gaat-ie douchen en terug naar school.

Krijg er jeuk van.
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 11:12:

Mosterd

Zie nu pas dat jij deze al vermeld had, ik wist de naam niet eens.

Gezocht op kleine, halfronde luizenkam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven