Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 27 oktober 2015 om 16:15
Ik heb niks gelezen.
Ik gebruik negeerknop en weet dus niet welke reacties allemaal.
E N I G E --- R E D E N ---- om hier even terug te komen.
LEES VIVA nummer 43.
Die is heel goed.
Verder lees ik niet na wat ik heb gepost.
Ik mis heel veel reacties. Ik heb hier veel negatiefs gelezen in het verleden.
Maar niet altijd was duidelijk welke quotes zijn.
Nu ook al die nieuwe accounts en anonimisering.
Ook ik quote heel veel van anderen. Soms blijft iets hangen zonder dat to je door dringt WAT ER ALLEMAAL aan andere gedachten achter kunnen zitten.
Vakjargon is een bron van veel verwarring.
Ik heb contact met veel verschillende disciplines, maar beschik niet altijd over de tijd om daar op in te gaan.
NET ALS IEDEREEN HIER. Je kent niemand. Welk REFERENTIEKADER mensen hebben. Dat weet je niet.
Ik ben een keer gehackt. Heb dat gebruikt om iets meer kennis op te doen over de mogelijkheid om herhaling te voorkomen.
En verder weet ik meestal ook niet op wie reacties zijn gericht.
Dan kan je oorlog krijgen zonder dat het nodig is.
De negeerknop en het niet mogen quoten. Het blijft erg lastig (is zwaar die last.)
Het referentiekader is voor iedereen anders. Wie net is beroofd van handTAS. Die zal andere gedachten hebben dan iemand die net uit winkel komt.
Nee, ik ben niet beroofd... Nee. echt niet. Ik zit gewoon.
Ik zag de VIVA (het blad) nummer 43. Dat is echt de moeite waard om te bekijken. Ik heb ga da wel doen, maar niet vandaag.
Ik gebruik negeerknop en weet dus niet welke reacties allemaal.
E N I G E --- R E D E N ---- om hier even terug te komen.
LEES VIVA nummer 43.
Die is heel goed.
Verder lees ik niet na wat ik heb gepost.
Ik mis heel veel reacties. Ik heb hier veel negatiefs gelezen in het verleden.
Maar niet altijd was duidelijk welke quotes zijn.
Nu ook al die nieuwe accounts en anonimisering.
Ook ik quote heel veel van anderen. Soms blijft iets hangen zonder dat to je door dringt WAT ER ALLEMAAL aan andere gedachten achter kunnen zitten.
Vakjargon is een bron van veel verwarring.
Ik heb contact met veel verschillende disciplines, maar beschik niet altijd over de tijd om daar op in te gaan.
NET ALS IEDEREEN HIER. Je kent niemand. Welk REFERENTIEKADER mensen hebben. Dat weet je niet.
Ik ben een keer gehackt. Heb dat gebruikt om iets meer kennis op te doen over de mogelijkheid om herhaling te voorkomen.
En verder weet ik meestal ook niet op wie reacties zijn gericht.
Dan kan je oorlog krijgen zonder dat het nodig is.
De negeerknop en het niet mogen quoten. Het blijft erg lastig (is zwaar die last.)
Het referentiekader is voor iedereen anders. Wie net is beroofd van handTAS. Die zal andere gedachten hebben dan iemand die net uit winkel komt.
Nee, ik ben niet beroofd... Nee. echt niet. Ik zit gewoon.
Ik zag de VIVA (het blad) nummer 43. Dat is echt de moeite waard om te bekijken. Ik heb ga da wel doen, maar niet vandaag.
dinsdag 27 oktober 2015 om 17:10
quote:prada schreef op 27 oktober 2015 @ 17:08:
Corona, hoe kom je aan mijn FB en waarom nodig je mij uit? Ik ken je helemaal niet, sterker we hebben nog nooit een woord gewisseld!
Corona, hoe kom je aan mijn FB en waarom nodig je mij uit? Ik ken je helemaal niet, sterker we hebben nog nooit een woord gewisseld!
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 27 oktober 2015 om 17:30
quote:-RoseRed- schreef op 27 oktober 2015 @ 17:24:
[...]
Aan een foutje met een uitnodiging sturen geloof ik niet zo echt.
Waarom ga je eigenlijk op zoek naar forumleden op facebook?Ik ging niet zoeken. Maar dat geloof je ook vast niet. Maakt ook niet uit. Heb het Prada uitgelegd. Als zij het maar gelooft. En zoniet dan houdt het op
[...]
Aan een foutje met een uitnodiging sturen geloof ik niet zo echt.
Waarom ga je eigenlijk op zoek naar forumleden op facebook?Ik ging niet zoeken. Maar dat geloof je ook vast niet. Maakt ook niet uit. Heb het Prada uitgelegd. Als zij het maar gelooft. En zoniet dan houdt het op