Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Goede-Fee schreef op 20 oktober 2015 @ 18:22:

[...]

Zo gaat het bij ons ook en gemiddelde wachtijd van een normaal rijtjeshuis is 15/20 jaar.

Niet te doen dus.Hier is de gemiddelde wachttijd 8 jaar, en daar zitten we inmiddels al wat overheen. Het enige wat we nog nodig hebben is een beetje mazzel. Misschien dat die mazzel even op is hoor, dat kan natuurlijk. Het afgelopen jaar hebben we al zo veel mazzel gehad, nu is een ander even aan de beurt .
Ah Fenir, ik hoop dat je die mazzel deze kant op gestuurd hebt!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 oktober 2015 @ 18:41:

[...]

Hier is de gemiddelde wachttijd 8 jaar, en daar zitten we inmiddels al wat overheen. Het enige wat we nog nodig hebben is een beetje mazzel. Misschien dat die mazzel even op is hoor, dat kan natuurlijk. Het afgelopen jaar hebben we al zo veel mazzel gehad, nu is een ander even aan de beurt .Ha dat is een lieve gedachte!
Jammer FG, er komt vast nog een nog beter huis.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 oktober 2015 @ 18:35:

[...]

Katoo, heb je gisteren jouw held (Dijkhoff) gezien op ned. 1? Had hij nou glittertjes in zijn baard??????Heb het gemist, maar lijkt me fantastisch. Ik had me rot gelachen als het zo zou zijn. Zo tegenstrijdig aan de VVD.

[...]

Hier is de gemiddelde wachttijd 8 jaar, en daar zitten we inmiddels al wat overheen. Het enige wat we nog nodig hebben is een beetje mazzel. Misschien dat die mazzel even op is hoor, dat kan natuurlijk. Het afgelopen jaar hebben we al zo veel mazzel gehad, nu is een ander even aan de beurt .Ik blijk prima te kunnen doorduimen met je leuke pleisters
Je bent zelf een theepot
Jammer van het huis, FG, maar mooie gedachte zo over het geluk hebben
quote:fietsie schreef op 20 oktober 2015 @ 17:52:

Jeetje jammer Fenrir, maar wel fijn dat ik dit lees. Dochter wordt bijna achttien dus die moet zich ook inschrijven bij de woningbouw. Dan heeft ze vast zeven inschrijfjaren als haar termijn van inwoning hier eindigt. Ik sxhrijf het bij op de lijst van dingen die ik/zij moet regelen voor die tijd,Nou dan is het maar te hopen dat het bij jullie niet meer dan zeven jaar wachten is voor woonruimte. En niet dat ze overgaan op loten, en ze weinig geluk heeft. Of iets anders onvoorziens.
Jeetje ja zeg, de termijn van inwoning? Is dat serieus Fiets?
Balen, FG. Wel mooi, zo'n positieve instelling.

Hier een driftige peuterpuber met slaapsores en stress, stress, stress van twee banen in twee landen (wat zeg ik - twee continenten). Nog even doorbikkelen tot december - maar ik kan nu al bijna niet meer
IMHO
Hè, Grimble, dat is niet leuk.
Life is short. Eat dessert first.
Yeey Grimble: peuter en twee continenten!!!!! Ik vond het al zwaar met mezelf en man 10 maanden per jaar ergens in verweggistan! Heb je wel een vangnet in de buurt?
quote:Oudblond schreef op 20 oktober 2015 @ 20:28:

Yeey Grimble: peuter en twee continenten!!!!! Ik vond het al zwaar met mezelf en man 10 maanden per jaar ergens in verweggistan! Heb je wel een vangnet in de buurt?

Nou nee, want onze thuisbasis is verweggistan. We hebben een babysitter, creche en in december komt mijn moeder drie weken helpen

Normaal ben ik positiever, hoor, maar zit er nu even door. Chaos in mijn hoofd.

@Doornroosje: Thanks!
IMHO
Adem in, adem uit. Alles komt goed.
Oh Grimble, ik snap het niet helemaal. Jullie zijn nu weg van thuisbasis maar wel samen? of de een met peuter hier en de ander daar? (Sorry als ik vreselijke mosterd ben, maar ik ben pas weer terug op het forum na RL zonder tijd voor forum)
quote:Oudblond schreef op 20 oktober 2015 @ 20:44:

Oh Grimble, ik snap het niet helemaal. Jullie zijn nu weg van thuisbasis maar wel samen? of de een met peuter hier en de ander daar? (Sorry als ik vreselijke mosterd ben, maar ik ben pas weer terug op het forum na RL zonder tijd voor forum)

Haha, geeft niet. Wij zijn voor werk van mijn vriendin naar verweggistan verhuisd. Ik kon een half jaar later een kleine aanstelling in Nederland krijgen voor een jaar (tot december dus), niet genoeg om voor terug naar Nederland te gaan, omdat mijn vriendin in Nederland dan geen werk meer zou hebben en als mijn contract dan in december af zou lopen, zouden we helemaal niets meer hebben. Maar het was financieel wel aantrekkelijk om heen en weer te vliegen voor mij (we zouden dan van mijn loon toch nog een behoorlijk bedrag over houden na aftrek reiskosten en daarnaast voorkwam ik zo natuurlijk ook een gat in mijn cv en het was gewoon een hele leuke klus). Weer een half jaar later (afgelopen zomer) kon ik ook een baan in verweggistan krijgen - maar ik zit dus tot december nog vast aan mijn contract in Nederland, dus nu een dubbele baan in twee continenten. We wonen dus in verweggistan, maar ik ben iedere week een paar dagen in Nederland. Nu even twee weken niet, trouwens.

@littleredridinghood: ik doe mijn best - maar juist aan mijn ademhaling merk ik dat ik het chaos is, onregelmatig, te snel.
IMHO
En na december voorlopig in verweggistan settelen? Kunnen jullie daar iets opbouwen, ook voor dochter?
quote:LittleRedRidingHood schreef op 20 oktober 2015 @ 20:11:

[...]

Nou dan is het maar te hopen damaart bij jullie niet meer dan zeven jaar wachten is voor woonruimte. En niet dat ze overgaan op loten, en ze weinig geluk heeft. Of iets anders onvoorziens.

Er had natuurlijk nog effe een smiley bij gemoeten.

Maar we hebben de kinderen wel verteld dat we verwachten dat ze rond hun 25e het huis hier verlaten. En natuurlijk zetten we ze niet op straat, maar we willen ook geen Italiaanse toestanden.
quote:Goede-Fee schreef op 20 oktober 2015 @ 20:22:

Jeetje ja zeg, de termijn van inwoning? Is dat serieus Fiets?Nee, maar aan pubers beloof je ook niet meer dat ze hier eeuwig mogen blijven
Nou GrimbleG dat klinkt ook wel als heel erg zwaar hoor, geen wonder dat je er doorheen zit zeg.
I like being a mess. It's who I am.
Wat Ally zegt. Pittig hoor.
Life is short. Eat dessert first.
@GG, wat een constructie, geen wonder dat het chaotisch voelt! De baan in Verweggistan blijft na december?

[...]

Hier is de gemiddelde wachttijd 8 jaar, en daar zitten we inmiddels al wat overheen. Het enige wat we nog nodig hebben is een beetje mazzel. Misschien dat die mazzel even op is hoor, dat kan natuurlijk. Het afgelopen jaar hebben we al zo veel mazzel gehad, nu is een ander even aan de beurt .En dat noem jij 100 jaar ingeschreven?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:fietsie schreef op 20 oktober 2015 @ 21:08:

[...]

Er had natuurlijk nog effe een smiley bij gemoeten.

Maar we hebben de kinderen wel verteld dat we verwachten dat ze rond hun 25e het huis hier verlaten. En natuurlijk zetten we ze niet op straat, maar we willen ook geen Italiaanse toestanden.Really?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
[quote]GrimbleGrumble schreef op 20 oktober 2015 @ 21:01:

[...]

Haha, geeft niet. Wij zijn voor werk van mijn vriendin naar verweggistan verhuisd.omer) kon ik ook een baan in verweggistan krijgen - maar ik zit dus tot december nog vast aan mijn contract in Nederland, dus nu een dubbele baan in twee continenten. We wonen dus in verweggistan, maar ik ben iedere week een paar dagen in Nederland. Nu even twee weken niet, trouwens.

ah, dank je voor duiding. Blijft natuurlijk zwaar! Knap hoor dat jij en vriendin deze keuzes maken en ook niet miepen over de gevolgen er van. Het is nu al donker als ik opsta, december is dichtbij en dan is je gezin weer compleet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven