Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 28 oktober 2015 om 19:38
quote:AllyMcBeal schreef op 28 oktober 2015 @ 19:35:
[...]
Fijn
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... e91d2f.jpg[/img]
[...]
Fijn
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... e91d2f.jpg[/img]
woensdag 28 oktober 2015 om 19:47
woensdag 28 oktober 2015 om 19:50
quote:ThunderassMan schreef op 28 oktober 2015 @ 19:24:
Hallo alle andere lieverds.
@Morrigan: ik denk tijdelijk, maar het ge-eikel van die gast komt me ondertussen zwaar de strot uit.
Qua, uitdaging heb ik het wél gehad met baan.
da's balen
maar met jouw expertise zijn er toch wel meer banen? of als zelfstandige?
Hallo alle andere lieverds.
@Morrigan: ik denk tijdelijk, maar het ge-eikel van die gast komt me ondertussen zwaar de strot uit.
Qua, uitdaging heb ik het wél gehad met baan.
da's balen
maar met jouw expertise zijn er toch wel meer banen? of als zelfstandige?
woensdag 28 oktober 2015 om 19:52
woensdag 28 oktober 2015 om 20:00
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 oktober 2015 @ 19:56:
[...]
Ja, dat is het jammere, dat leidinggevenden vaak zo stom zijn. Je ontkomt er bijna niet aan.Ik heb me nog nooit druk kunnen maken om leidinggevenden. In mijn geval is het meestal ook écht zo dat ik slimmer ben en beter opgeleid dan mijn leidinggevenden, dus ik neem ze gewoon niet serieus . En werken doe ik voor mijn geld he, niet voor de uitdaging. Ik doe mijn best, en als ik het voor de rest een beetje gezellig heb vind ik het al gauw goed.
[...]
Ja, dat is het jammere, dat leidinggevenden vaak zo stom zijn. Je ontkomt er bijna niet aan.Ik heb me nog nooit druk kunnen maken om leidinggevenden. In mijn geval is het meestal ook écht zo dat ik slimmer ben en beter opgeleid dan mijn leidinggevenden, dus ik neem ze gewoon niet serieus . En werken doe ik voor mijn geld he, niet voor de uitdaging. Ik doe mijn best, en als ik het voor de rest een beetje gezellig heb vind ik het al gauw goed.
woensdag 28 oktober 2015 om 20:03
quote:Fenrir-Greyback schreef op 28 oktober 2015 @ 20:00:
[...]
Ik heb me nog nooit druk kunnen maken om leidinggevenden. In mijn geval is het meestal ook écht zo dat ik slimmer ben en beter opgeleid dan mijn leidinggevenden, dus ik neem ze gewoon niet serieus . En werken doe ik voor mijn geld he, niet voor de uitdaging. Ik doe mijn best, en als ik het voor de rest een beetje gezellig heb vind ik het al gauw goed.Ik heb bijna altijd gezeik met leidinggevenden, totaal allergisch voor autoriteit. Nu had ik een hele fijne, die wilde ik niet elke dag achter het behang plakken. Heeft ie een andere baan. Van mijn nieuwe heb ik nu al geen al te hoge pet op. Echt zo'n man die denkt dat een goed ingevuld spreadsheetje betekent dat alles in orde is in de wereld. En imo veel te hard bezig om te laten merken dat hij er is. Blurgh.
[...]
Ik heb me nog nooit druk kunnen maken om leidinggevenden. In mijn geval is het meestal ook écht zo dat ik slimmer ben en beter opgeleid dan mijn leidinggevenden, dus ik neem ze gewoon niet serieus . En werken doe ik voor mijn geld he, niet voor de uitdaging. Ik doe mijn best, en als ik het voor de rest een beetje gezellig heb vind ik het al gauw goed.Ik heb bijna altijd gezeik met leidinggevenden, totaal allergisch voor autoriteit. Nu had ik een hele fijne, die wilde ik niet elke dag achter het behang plakken. Heeft ie een andere baan. Van mijn nieuwe heb ik nu al geen al te hoge pet op. Echt zo'n man die denkt dat een goed ingevuld spreadsheetje betekent dat alles in orde is in de wereld. En imo veel te hard bezig om te laten merken dat hij er is. Blurgh.