Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Gewoon burger. In de volksmond hamburger.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 18:37:

GG, laat toch. Het heeft geen enkel nut. Net als de tegengeluiden op het vluchtelingentopic trouwens.

Maar Hogerhand heeft zich vandaag wel weer even mooi in de kaart laten kijken, dat dan weer wel.

Ja.

Maar liefst één posting is verwijderd zag ik.

Góh.

Het is wat Meds zei: ingrijpen, ferm had alleen gekund als dan ook dat vluchtelingen topic was opgeschoond.

Op een rare manier gelijke monniken, gelijke kappen.

Vieze smaak heb ik er van in mijn mond.
quote:Solomio schreef op 07 november 2015 @ 18:44:

Kontvruchtjes, dat woord heb ik lang niet meer gezien.Haaai lekker kontvruchtje van me. Lekker gegeten?
quote:yasmijn schreef op 07 november 2015 @ 18:46:

Gewoon burger. In de volksmond hamburger.Doe niet zo moeilijk Yas. Denk aan de zweer.
Zo dat was een mooie test van vanmiddag. Als ik zoiets zeg weet ik echt wel dat ik hele viva forum over mij heen krijg. Ik ben niet van gisteren. Van een aantal had ik het wel verwacht. Toch vind ik het ook prettig dat ik nu van een aantal forummers weet , waarvan ik dacht dat die oké waren en die helemaal los gegaan zijn, wat hun werkelijke aard is.
quote:Sandra83 schreef op 07 november 2015 @ 18:43:

De kontvruchtjes komen ook langs.

Weet je, er lopen hier acts rond waar ik me nog best vrolijk om kan maken. Dolfijntje, bijvoorbeeld. Die zou haar geld met stand up comedy kunnen verdienen - net als sommige andere forummers waarvan ik vermoed, of hoop, dat hun persona hier op het forum meer show dan werkelijkheid is.

Maar zo'n opmerking als dit, dat is een trieste, braakliggende vlakte van sneuheid. Daar valt geen vermaak meer te groeien. Zelfs geen leed-
IMHO
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 18:47:

Zo dat was een mooie test van vanmiddag. Als ik zoiets zeg weet ik echt wel dat ik hele viva forum over mij heen krijg. Ik ben niet van gisteren. Van een aantal had ik het wel verwacht. Toch vind ik het ook prettig dat ik nu van een aantal forummers weet , waarvan ik dacht dat die oké waren en die helemaal los gegaan zijn gegaan, wat hun werkelijke aard is.

Zo dat was een mooie test van vanmiddag. Als ik zoiets zeg weet ik echt wel dat ik hele viva forum over mij heen krijg. Ik ben niet van gisteren. Van een aantal had ik het wel verwacht. Toch vind ik het ook prettig dat ik nu van een aantal forummers weet , waarvan ik dacht dat die oké waren en die helemaal los gegaan zijn, wat hun werkelijke aard is.Ach, het was een test. Natuurlijk.
Zeg, vraagje. Is die vivaxangel nog actief?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 18:46:

[...]

Haaai lekker kontvruchtje van me. Lekker gegeten?Ja, heerlijk.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar

Zo dat was een mooie test van vanmiddag. Als ik zoiets zeg weet ik echt wel dat ik hele viva forum over mij heen krijg. Ik ben niet van gisteren. Van een aantal had ik het wel verwacht. Toch vind ik het ook prettig dat ik nu van een aantal forummers weet , waarvan ik dacht dat die oké waren en die helemaal los gegaan zijn, wat hun werkelijke aard is.

Antwoord eens. Wat maakt volgens jou dat zeggen dat je seks tussen twee homoseksuelen walgelijk vindt geen discriminatie is en zeggen dat een groep moslims die bidt walgelijk is niet.

Of ben je het met mij eens dat beide opmerkingen van het zelfde kaliber zijn.
IMHO
quote:Cateautje schreef op 07 november 2015 @ 18:50:

Zeg, vraagje. Is die vivaxangel nog actief?Geen idee. Het boeit me ook niet eerlijk gezegd.
Wat ik zo bizar vind is dat je als ouder je beeld bij moet stellen als je kind ho/he/bi is. Want geen kleinkinderen en geen schoondochter enz.

Ik vind het helemaal niet vanzelfsprekend dat mijn kind gaat trouwen en kindertjes krijgt.

Het enige wat me echt bezig houdt is de hoop dat mijn kind niet ziek blijkt te zijn en dat hij gelukkig is.

En over de inhoud van zijn seksleven hoef ik sowieso niets te weten
quote:GrimbleGrumble schreef op 07 november 2015 @ 18:51:

[...]

Antwoord eens. Wat maakt volgens jou dat zeggen dat je seks tussen twee homoseksuelen walgelijk vindt geen discriminatie is en zeggen dat een groep moslims die bidt walgelijk is niet.

Of ben je het met mij eens dat beide opmerkingen van het zelfde kaliber zijn.Gelieve mij niet te commanderen.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 18:43:

Hoe ging jouw familie trouwens om met jouw renegate gedrag GG? Mijnes bleven er wel relaxed onder, al vond mijn vader het wel jammer. Ik kan me echter zo voorstellen dat niet iedereen er zo gezellig op reageert als zijn kind/kleinkind/neef ineens besluit om radicaal te kappen met die onzin.Ik kom uit een gemengd gezin, waar geloof een optie, maar nooit een noodzakelijke keuze is geweest. Ik denk niet dat iemand van ons religie (nog) serieus neemt en toen ik dat wel deed was ik de enige. Op misschien mijn moeder na tijdens haar katholieke periodes (van huis uit Nederlands gereformeerd).
IMHO
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:58:

Een aantal mogen blijven wat mij betreft. Maar de rest opkrassen.Ik hoop dat 1 van je nicks ' rest ' is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik zou bijna, bijna hè, vragen hoe het met de poezen van GG gaat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 18:53:

[...]

Gelieve mij niet te commanderen.Mag ik je verzoeken om op een originelere manier te zeggen dat je net zo graag een direct antwoord wilt geven als de gemiddelde politicus dat doet.
IMHO
0,0 Sint Maarten hier, vroeger niet en nu niet. Toeten ophalen met nieuw jaar doen we hier.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 18:52:

Wat ik zo bizar vind is dat je als ouder je beeld bij moet stellen als je kind ho/he/bi is. Want geen kleinkinderen en geen schoondochter enz.

Ik vind het helemaal niet vanzelfsprekend dat mijn kind gaat trouwen en kindertjes krijgt.

Het enige wat me echt bezig houdt is de hoop dat mijn kind niet ziek blijkt te zijn en dat hij gelukkig is.

En over de inhoud van zijn seksleven hoef ik sowieso niets te weten 10.0000 % eens!

Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Oudblond schreef op 07 november 2015 @ 18:53:

[...]

Ik hoop dat 1 van je nicks ' rest ' is.

Mods u mag hier openlijk bekend maken onder welke nick ik nog meer fungeer ( geen) en alle nicknames die ik de afgelopen 10 jaar gehad heb bekend maken ( geen).

Nee oudblond dit is mijn enige nick.
quote:Nouschi schreef op 07 november 2015 @ 18:53:

Ik zou bijna, bijna hè, vragen hoe het met de poezen van GG gaat.Nou, dat. En het feit dat dochter opeens om zes uur naar bed wilde en vriendin nog werkt, dus ik heb opeens een uur waarvan ik niet verwacht had dat ik het zou hebben.
IMHO
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 18:51:

[...]

Geen idee. Het boeit me ook niet eerlijk gezegd.Ik moest daar aan denken de laatste dagen met wat hier allemaal aan het gebeuren was.

En andersom ook. Jíj hebt je ware aard overduidelijk laten zien.

Lekker duidelijk.

Kun je passief agressief gaan jij bakken en miemelen dat 'ze' zo gemeen doen terwijl jij 'alleen maar je mening gaf', jij begon.

Letterlijk.

Als je zo los gaat als jij, kun je reactie verwachten. Zoals jij reageert op zaken die jou aan het hart gaan, zo triggerde jij anderen met jouw hatelijke uitspraken.

Heb je fijn gekregen waar je op uit was.

Jouw dag ook weer goed.

Bofferd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven