Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Morrigan- schreef op 05 november 2015 @ 21:42:

FG, doe maar is straks bij humberto!!!Whaaaahhh!!!! *naar de tv rennen gaat*
wtf?? 425 alweer??
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 november 2015 @ 21:41:

[...]

Ik vind dat zo'n heerlijk woord. Ik heb ooit wat met een Vlaamse gehad en zoals die dat dan zei, een beetje lijzig, een beetje zwoel, ik zat daar dan al met vlinders in mijn buik en zin in seks, alleen maar vanwege die klanken, terwijl zij dus gewoon duidelijk wilde maken dat iets haar irriteerde. Ambetant, vond ze dat. Het heeft niet lang geduurd.Haha ik zie het voor me, zij zit zich wezenloos te ergeren en jij wilt alleen maar sex
I like being a mess. It's who I am.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 21:34:

[...]

Op dit moment een beetje melig geloof ik, die stemming dus. Is ook wel eens lekker, na dat gezijk van vannacht en vanmorgen. Maar gooi je serieuzigheden in de groep zou ik zeggen.

Hmmm. Wrong time wrong place dus.

Ik vroeg me af of er een topic is over Anke Laterveer en #zeghet

Kon er hier op het forum zo snel niet over terugvinden.

Haar bezoek bij Pauw en de hele nasleep hebben me wel een beetje van m'n stuk gebracht.

Maar ben zelf ook nogal ambivalent of ik er hier dan wel of niet over zou willen lezen; zelf openen ga ik in ieder geval onder geen beding doen.

Wat is er voor gezijk (laat Nous en Solo die ij maar niet zien) geweest vannacht en vanmorgen? Misschien kikker ik wel weer een beetje op als ik daarover lees; kan ik #zeghet weer even loslaten dan.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Welluk net Morri?
Jeetje, kan een mens nou al geen kopje thee meer drinken?
quote:Dana schreef op 05 november 2015 @ 21:45:

[...]

Hmmm. Wrong time wrong place dus.

Ik vroeg me af of er een topic is over Anke Laterveer en #zeghet

Kon er hier op het forum zo snel niet over terugvinden.

Haar bezoek bij Pauw en de hele nasleep hebben me nogal van m'n stuk gebracht.

Maar ben zelf ook nogal ambivalent of ik er hier dan wel of niet over zou willen lezen; zelf openen ga ik in ieder geval onder geen beding doen.

Wat is er voor gezijk (laat Nous en Solo die ij maar niet zien) geweest vannacht en vanmorgen? Misschien kikker ik wel weer een beetje op als ik daarover lees; kan ik #zeghet weer even loslaten dan. #zeg het is het topic. Volgens mij op seks ofzo.
Doe maar van de bom valt? Humberto is op 4
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 05 november 2015 @ 21:45:

[...]

Haha ik zie het voor me, zij zit zich wezenloos te ergeren en jij wilt alleen maar sex

Ja, en je komt in een vicieuze cirkel he. Zij gaat met steeds meer overtuiging zeggen dat het allemaal zo ongelooflijk ambetant is, en jouw hoofd slaat steeds meer op hol.

Andersom vond zij het weer heel mooi hoe ik het woord salade uitsprak. Dat schijnen Nederlanders heel anders te doen dan Vlamingen.
IMHO
#zeghet
quote:Peacy schreef op 05 november 2015 @ 21:47:

[...]

#zeg het is het topic. Volgens mij op seks ofzo.Oke, bedankt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:SuzanneSuus schreef op 05 november 2015 @ 21:41:

Sorry maar ik mis nog de groep abject en infaam.

Willen die leden nog even zich melden?Daar wil ik wel in. Stap ik wel uit het badende groepje.
RTL 4, Humberto. Doe Maar, met belangrijk nieuws.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Dana schreef op 05 november 2015 @ 21:49:

[...]

Oke, bedankt.Vorige berichtje is de link :-).
quote:Honeymoonquiz schreef op 05 november 2015 @ 21:49:

[...]

Daar wil ik wel in. Stap ik wel uit het badende groepje.Nouhou!
quote:Morrigan- schreef op 05 november 2015 @ 20:54:

ik zie echt ineens zoveel vreemde namen, ik kom hier blijkbaar te weinig de laatste tijdNa een aantal bannen zie je meestal weer 'nieuwe' forummers. Gewoon toeval en zo.
Moet ik dan echt voor de derde keer naar hun afscheidsconcert?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
En is dat groepjesgezeur al klaar?
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 november 2015 @ 21:43:

[...]

Ik heb het nog steeds veel te druk en ik ben in een pestbui omdat ik een collegezaal met negentig rellerige studenten maar met moeite in bedwang kon houden.

Tot mijn grote verbijstering zag ik, op de achterste rij, halverwege het college opeens een studente een selfie maken. Ik heb haar mijn verbijstering meegedeeld en vervolgens gezegd dat als je een selfie ging nemen tijdens mijn college, je er dan tenminste voor moest zorgen dat ik er ook opstond. Waar ik haar toen ook maar direct toe gedwongen heb.

Die publieke executie heeft wel geholpen: daarna was iedereen muisstil.Nah, zo veel moeite kost het je dus niet . Je klinkt echt niet beroerder dan de gemiddelde basisschooljuf, en die hebben er nog wel voor geleerd. Groepsmanagement en zo. Maar dat veel te druk zal er ook wel mee te maken hebben dat je het even niet zo goed meer trekt allemaal. Sterkte ermee. Ik leef met je mee, en ik vind al dat ik het veel te druk heb met mijn werk en mijn kinderen want meestal is man weg (werken) als ik thuis kom. En dan woon ik nog op fietsafstand van mijn werk, dus wat zeur ik eigenlijk.
quote:Honeymoonquiz schreef op 05 november 2015 @ 21:49:

[...]

Daar wil ik wel in. Stap ik wel uit het badende groepje.Verrader...
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 21:25:

[...]

Nee ik ook niet. Is toch heerlijk om nummer 1 te staan op de lijst van grappenmakers?

Gisteren postte jij nog dat en eens grapjes meer durfde maken omdat je daar een officiële waarschuwing voor gekregen hebt.

Conclusie: de forumregels zijn gewijzigd en dat is gehijm(*) gehouden

(*)met een kusje voor onze banneling.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 05 november 2015 @ 21:51:

En is dat groepjesgezeur al klaar?Nee. Jij zit bij mij in het groepje!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Gatti schreef op 05 november 2015 @ 21:51:

Moet ik dan echt voor de derde keer naar hun afscheidsconcert?Oh ik wil wel hoor. Als het maar niet in april is, want dan komt Ernst hier in Zutphen spelen en dan moet ik met hem op de foto. Hij weet het nog niet, maar dat maakt niet uit.
quote:Peacy schreef op 05 november 2015 @ 21:50:

[...]

Vorige berichtje is de link :-).Dubbeldank.
quote:feow schreef op 05 november 2015 @ 21:52:

[...]

Gisteren postte jij nog dat en eens grapjes meer durfde maken omdat je daar een officiële waarschuwing voor gekregen hebt.

Conclusie: de forumregels zijn gewijzigd en dat is gehijm(*) gehouden

(*)met een kusje voor onze banneling.Ja, daar zeg je weer zowat. Zo zie je maar weer, we zijn allemaal Nepperts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven