Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MevrouwJack schreef op 05 november 2015 @ 21:23:

[...]

Was het stafwaardig eigenlijk? Ik voelde me niet per se beledigd eigenlijk Nee ik ook niet. Is toch heerlijk om nummer 1 te staan op de lijst van grappenmakers?
quote:Aemateur schreef op 05 november 2015 @ 21:18:

Ik ga morgen mijn autootje ophalen, eerst werken, dan rondjes rijden over het industrieterrein, en dan wanneer ik het aandurf naar huis rijden over de grote boze weg haha! Spannend!

Ik mis iets in dat hele groepjesgebeuren volgens mij, of het is een teken dat ik gewoon maar beter naar bed kan gaan... it must be the latter.Spannend je eerste auto, heel veel plezier ermee.
I like being a mess. It's who I am.
Foutje
quote:MevrouwJack schreef op 05 november 2015 @ 21:23:

[...]

Was het stafwaardig eigenlijk? Ik voelde me niet per se beledigd eigenlijk Je zat in het niettebeledigenhoedanook-groepje, wellicht het appje gemist, excuus
Je bent zelf een theepot
Mon dieu!!!! Ben ik even bij een late werktoestand-ding, zijn jullie al op pagina 17 van een nieuw topic?? Tot zo, ga even lezen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:SuzanneSuus schreef op 05 november 2015 @ 21:27:

[...]

Je zat in het niettebeledigenhoedanook-groepje, wellicht het appje gemist, excuusIn het enorm ergerlijke groepje toch? Ik vond mezelf er wel passen
Tjezus, wat vals
quote:Oudblond schreef op 05 november 2015 @ 21:27:

Mon dieu!!!! Ben ik even bij een late werktoestand-ding, zijn jullie al op pagina 17 van een nieuw topic?? Tot zo, ga even lezen Ik zou het bijlezen laten
Je bent zelf een theepot
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 21:09:

[...]

Oh dat NIET-groepje.. Wat een rotgroepje was dat zeg .Kunnen de leden van het NIET-groepje nieten? Ik moet nog een stuk of wat boekjes rapen en nieten, maar de nieterT heeft aggezegd, en die zou de niettang meebrengen.
Hoi. Ik heb heel napraattopic 40 gemist en hier ook nog niets gelezen. Hoe is de stemming? Voor het geval ik iets serieus zou willen opperen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 21:24:

[...]

Je mocht in mijn autoloze groepje, maar ja Nice, helasch. Alhoewel, alle groepen hebben minstens een recalcitrant lid, ik geloof dat ik daar prima voor in aanmerking kom
quote:Dana schreef op 05 november 2015 @ 21:31:

Hoi. Ik heb heel napraattopic 40 gemist en hier ook nog niets gelezen. Hoe is de stemming? Voor het geval ik iets serieus zou willen opperen?Op dit moment een beetje melig geloof ik, die stemming dus. Is ook wel eens lekker, na dat gezijk van vannacht en vanmorgen. Maar gooi je serieuzigheden in de groep zou ik zeggen.
quote:Dana schreef op 05 november 2015 @ 21:31:

Hoi. Ik heb heel napraattopic 40 gemist en hier ook nog niets gelezen. Hoe is de stemming? Voor het geval ik iets serieus zou willen opperen?Ambetant
I like being a mess. It's who I am.
Ik zocht naar POLOnaise, maar kan niks beters vinden.

http://cards.boomerang.nl ... 7121_boem282-mijnwijf.jpg

Deze is wel aardig, vind ik: Hartstocht in de trein.

N.B.: Is NIET bedoeld als oproep. Ik weet nu weer hoe plaatjes plakken moet. Het werkt nog.
quote:fietsie schreef op 05 november 2015 @ 21:29:

[...]

Kunnen de leden van het NIET-groepje nieten? Ik moet nog een stuk of wat boekjes rapen en nieten, maar de nieterT heeft aggezegd, en die zou de niettang meebrengen.

Ik niet wel want ik zit wel in een niet-groep.

Ik heb niet een niettang.
quote:AllyMcBeal schreef op 05 november 2015 @ 21:09:

Nou ik ben wel klaar met de groepjes nu. Nog leuke topics gespot?Het napraattopic deel 41 schijnt wel gezellig te zijn.
IMHO
quote:MevrouwJack schreef op 05 november 2015 @ 21:28:

[...]

In het enorm ergerlijke groepje toch? Ik vond mezelf er wel passen

Oh, ander groepje

Maar he, dat geeft niks hoor
Je bent zelf een theepot
quote:fietsie schreef op 05 november 2015 @ 21:29:

[...]

Kunnen de leden van het NIET-groepje nieten? Ik moet nog een stuk of wat boekjes rapen en nieten, maar de nieterT heeft aggezegd, en die zou de niettang meebrengen.Moet toch altijd denken aan dat geniale lied: https://www.youtube.com/watch?v=Pjog0QOW3vo
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 november 2015 @ 21:38:

[...]

Het napraattopic deel 41 schijnt wel gezellig te zijn.Grimpie! Hoe istie?
quote:AllyMcBeal schreef op 05 november 2015 @ 21:34:

[...]

AmbetantIk vind dat zo'n heerlijk woord. Ik heb ooit wat met een Vlaamse gehad en zoals die dat dan zei, een beetje lijzig, een beetje zwoel, ik zat daar dan al met vlinders in mijn buik en zin in seks, alleen maar vanwege die klanken, terwijl zij dus gewoon duidelijk wilde maken dat iets haar irriteerde. Ambetant, vond ze dat. Het heeft niet lang geduurd.
IMHO
Sorry maar ik mis nog de groep abject en infaam.

Willen die leden nog even zich melden?
Je bent zelf een theepot
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 november 2015 @ 21:41:

[...]

Ik vind dat zo'n heerlijk woord. Ik heb ooit wat met een Vlaamse gehad en zoals die dat dan zei, een beetje lijzig, een beetje zwoel, ik zat daar dan al met vlinders in mijn buik en zin in seks, alleen maar vanwege die klanken, terwijl zij dus gewoon duidelijk wilde maken dat iets haar irriteerde. Ambetant, vond ze dat. Het heeft niet lang geduurd.
Tjezus, wat vals
FG, doe maar is straks bij humberto!!!
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 november 2015 @ 21:41:

[...]

Ik vind dat zo'n heerlijk woord. Ik heb ooit wat met een Vlaamse gehad en zoals die dat dan zei, een beetje lijzig, een beetje zwoel, ik zat daar dan al met vlinders in mijn buik en zin in seks, alleen maar vanwege die klanken, terwijl zij dus gewoon duidelijk wilde maken dat iets haar irriteerde. Ambetant, vond ze dat. Het heeft niet lang geduurd.Hahahahaha! Ik heb er gewerkt, Inderdaad een mooi woord!
Hallo groepsgenoten!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 21:39:

[...]

Grimpie! Hoe istie?

Ik heb het nog steeds veel te druk en ik ben in een pestbui omdat ik een collegezaal met negentig rellerige studenten maar met moeite in bedwang kon houden.

Tot mijn grote verbijstering zag ik, op de achterste rij, halverwege het college opeens een studente een selfie maken. Ik heb haar mijn verbijstering meegedeeld en vervolgens gezegd dat als je een selfie ging nemen tijdens mijn college, je er dan tenminste voor moest zorgen dat ik er ook opstond. Waar ik haar toen ook maar direct toe gedwongen heb.

Die publieke executie heeft wel geholpen: daarna was iedereen muisstil.
IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven