Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solomio schreef op 07 november 2015 @ 11:17:

Heerlijk, zoveel gezonde buitenlucht en ik hoef er niet eens de provincie voor uit.Pas je wel op dat je geen overdosis binnenkrijgt? En voorzichtig met natuur enzeau.
Life is short. Eat dessert first.
quote:ThunderassMan schreef op 07 november 2015 @ 11:20:

[...]

Hier in het diepe zuiden begint de dag een paar uur later.Ah natuurlijk, ik had even geen rekening gehouden met het tijdsverschil.

[...]

Hier in het diepe zuiden begint de dag een paar uur later.Ah, is dat waar ik telkens tegenaan loop!
quote:GrimbleGrumble schreef op 07 november 2015 @ 10:28:

[...]

Ik ook! Ze was al 9 toen ze bij ons kwam, dus al echt een dame op leeftijd met een totaal eigen karakter. Heerlijke nukken. Toen huisgenoot vertrok en we de poezen verdeelden was er voor mij geen twijfel over wie ik zou houden. Vriendin, bij wie ik inmiddels terug was, was daar in eerste instantie minder blij mee, omdat ze niet zo van vrouwen hield en dat ook echt kon laten merken, maar sinds haar zwangerschap is dat helemaal bijgetrokken - poes was sindsdien dol op vriendin. Ze was ook altijd erg lief voor ons dochtertje, maar bewaakte wel streng haar grenzen. Als dochtertje te snel en te enthousiast op haar afkroop, kreeg ze een mep - maar nooit met uitgeslagen klauwen, altijd alleen maar met het pootje.

Oh, ze klinkt echt zo lief, net als mijn oude moederpoes Chani. Die mepte wel maar altijd zonder nageltjes. En ze had altijd gelijk, streng doch rechtvaardig. Na haar dood waren haar kinderen, ook al bejaard, een tijd van slag. Maar ik heb wel veel mooie herinneringen aan haar. Katten kunnen zoveel karakter hebben he?

We zijn net de deur uit geweest voor een wandeling, en het is heel warm, itt hoe het eruit ziet. Dus zweten in je regenjas.
.

[...]

Hier in het diepe zuiden begint de dag een paar uur later.Wat ben jij vroeg vandaag, Tam.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Star schreef op 07 november 2015 @ 09:53:

Ogodogodogod ik zit in het zwembad en tegenover me hebben er twee een gesprek over langer kleuteren. *vingers in oren stopt*Totaal geen medelijden. Ik moest een keer aanhoren waarom een zoontje na 2,5 jaar nog geen A diploma had. Houd je vast: hij was met een keizersnede geboren en niet via de natuurlijke uitdrijving en kon daardoor niet goed zwemmen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:doornroosje9 schreef op 07 november 2015 @ 11:26:

[...]

Wat ben jij vroeg vandaag, Tam.Ik moet veel gaan sporten vandaag en het leek me beter om dan al wakker te zijn.
quote:ThunderassMan schreef op 07 november 2015 @ 11:31:

[...]

Ik moet veel gaan sporten vandaag en het leek me beter om dan al wakker te zijn.Oh, ik probeer altijd slapend te sporten, hoe minder ik ervan meekrijg hoe liever ik het heb.
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 11:04:

[...]

Wij noemen dat in limburg meestal broers en zussen Ik wilde het simpel houden, bedoelde vooral dat de biologische kinderen, de Hollanders, uit Limburg zijn vertrokken. Bij mijn 'broers en zussen' horen ook pleegkinderen en langdurige of steeds terugkerende gastkinderen.
quote:yette schreef op 07 november 2015 @ 11:35:

[...]

Ik wilde het simpel houden, bedoelde vooral dat de biologische kinderen, de Hollanders, uit Limburg zijn vertrokken. Bij mijn 'broers en zussen' horen ook pleegkinderen en langdurige of steeds terugkerende gastkinderen.Hmmm ok.. duidelijk.. sorry voor mijn bijdehandtie ;)
quote:Nouschi schreef op 07 november 2015 @ 11:31:

[...]

Totaal geen medelijden. Ik moest een keer aanhoren waarom een zoontje na 2,5 jaar nog geen A diploma had. Houd je vast: hij was met een keizersnede geboren en niet via de natuurlijke uitdrijving en kon daardoor niet goed zwemmen.
Ik heb een latte met christmas blend besteld. Avontuurlijke bui.
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 11:38:

[...]

Hmmm ok.. duidelijk.. sorry voor mijn bijdehandtie ;)Was een logische opmerking van je hoor. Helaas heb je weinig van die gastvrije gezinnen.
Hallo allemaal.

Tjonge, ik had het gister zo gezellig dat ik er geen erg in had om op tijd te gaan slapen. Lag er pas om half vier in.
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 11:42:

Ik heb een latte met christmas blend besteld. Avontuurlijke bui.Toe maar weer
I like being a mess. It's who I am.

[...]

Totaal geen medelijden. Ik moest een keer aanhoren waarom een zoontje na 2,5 jaar nog geen A diploma had. Houd je vast: hij was met een keizersnede geboren en niet via de natuurlijke uitdrijving en kon daardoor niet goed zwemmen.
Christmas blend, is dat koffie met speculaaskruiden?
quote:yette schreef op 07 november 2015 @ 11:49:

Christmas blend, is dat koffie met speculaaskruiden?Nee, kerstkruiden.
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 11:51:

[...]

Nee, kerstkruiden.Welke kruiden zijn dat dan?

[...]

Totaal geen medelijden. Ik moest een keer aanhoren waarom een zoontje na 2,5 jaar nog geen A diploma had. Houd je vast: hij was met een keizersnede geboren en niet via de natuurlijke uitdrijving en kon daardoor niet goed zwemmen. Hoe durven ze!
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 11:52:

[...]

Welke kruiden zijn dat dan?Mistletoe en hulst?
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 11:52:

[...]

Welke kruiden zijn dat dan?

Volgens mij dennennaalden.

Geen idee, iig kaneel. Best lekker kruidig, niet zoet.
Dennennaalden, mistletoe en hulst.

Mjam!
Steranijs, kruidnagel, kaneel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven