Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 16 november 2015 om 10:07
maandag 16 november 2015 om 10:16
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 09:40:
[...]
Erger nog, ik heb zelf ook wel eens zo'n topic geopend. Niks mis mee hoor, een beetje plezier.Valt weinig over te vertellen hoor, gewoon een dramatisch neptopic over een tafelschikkingsprobleem met kerst bijvoorbeeld. Sommigen (die mij blijkbaar nog niet zo vaak gelezen hadden ) namen het heel serieus, anderen niet. Best een leuk tijdverdrijf op een druilerige dinsdagmiddag, en je doet er niemand kwaad mee
[...]
Erger nog, ik heb zelf ook wel eens zo'n topic geopend. Niks mis mee hoor, een beetje plezier.Valt weinig over te vertellen hoor, gewoon een dramatisch neptopic over een tafelschikkingsprobleem met kerst bijvoorbeeld. Sommigen (die mij blijkbaar nog niet zo vaak gelezen hadden ) namen het heel serieus, anderen niet. Best een leuk tijdverdrijf op een druilerige dinsdagmiddag, en je doet er niemand kwaad mee
maandag 16 november 2015 om 10:20
Ach ja, ik had op zich wel lol met Brigitte met haar over de tweelingzielen. Lol als in diskuzeuren. De geobsedeerde mens intrigeert mij sinds ik er irl mee te maken kreeg. Of misschien daarvoor ook al. Ze doet het wel knap hoor want ze zegt steeds iets waardoor ik me genoodzaakt voel iets terug te zeggen. Hoe doen ze dat toch he? Maar nu ik van de hoed en de rand weet ga ik niet meer reageren. Ze is niet lief apart idd.
Goeiemorgen trouwens, wat is het koud! Brrrrrr. We hebben wel een zon emoticon maar geen bevroren emoticon.
Goeiemorgen trouwens, wat is het koud! Brrrrrr. We hebben wel een zon emoticon maar geen bevroren emoticon.
maandag 16 november 2015 om 10:22
maandag 16 november 2015 om 10:44
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 10:16:
[...]
Valt weinig over te vertellen hoor, gewoon een dramatisch neptopic over een tafelschikkingsprobleem met kerst bijvoorbeeld. Sommigen (die mij blijkbaar nog niet zo vaak gelezen hadden ) namen het heel serieus, anderen niet. Best een leuk tijdverdrijf op een druilerige dinsdagmiddag, en je doet er niemand kwaad mee
Staat me iets van mij.
Lijkt me zo melig, dat serieuze gereageer
[...]
Valt weinig over te vertellen hoor, gewoon een dramatisch neptopic over een tafelschikkingsprobleem met kerst bijvoorbeeld. Sommigen (die mij blijkbaar nog niet zo vaak gelezen hadden ) namen het heel serieus, anderen niet. Best een leuk tijdverdrijf op een druilerige dinsdagmiddag, en je doet er niemand kwaad mee
Staat me iets van mij.
Lijkt me zo melig, dat serieuze gereageer
Je bent zelf een theepot
maandag 16 november 2015 om 10:49
quote:Aemateur schreef op 16 november 2015 @ 10:38:
Heya dames!
Ik had net een briljant idee, denk ik ik ga voor mijn werk een doos met kruidnoten en een gedicht maken en die dan stiekem in de kantine zetten ofzo. Of is dat erg kinderachtig?Leuk! Ik hoop alleen dat Wolder niet één van je collega's is, anders vreet zij alle pepernoten op .
Heya dames!
Ik had net een briljant idee, denk ik ik ga voor mijn werk een doos met kruidnoten en een gedicht maken en die dan stiekem in de kantine zetten ofzo. Of is dat erg kinderachtig?Leuk! Ik hoop alleen dat Wolder niet één van je collega's is, anders vreet zij alle pepernoten op .
maandag 16 november 2015 om 10:52
maandag 16 november 2015 om 10:54
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 10:29:
[...]
Ja he
Hoe is het met je trouwens laatste lootjes voordat de kleine komt of is het nog niet zo ver?
Nee nog niet. 31+6.
Dus ze moet nog even blijven zitten.
Pas na de pepernoten, kerstkalkoenen en de oliebollen mag ze komen.
[...]
Ja he
Hoe is het met je trouwens laatste lootjes voordat de kleine komt of is het nog niet zo ver?
Nee nog niet. 31+6.
Dus ze moet nog even blijven zitten.
Pas na de pepernoten, kerstkalkoenen en de oliebollen mag ze komen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
maandag 16 november 2015 om 11:22
quote:Aemateur schreef op 16 november 2015 @ 10:38:
Heya dames!
Ik had net een briljant idee, denk ik ik ga voor mijn werk een doos met kruidnoten en een gedicht maken en die dan stiekem in de kantine zetten ofzo. Of is dat erg kinderachtig?Leuk!!!
Een briljant idee is nooit kinderachtig.
Heya dames!
Ik had net een briljant idee, denk ik ik ga voor mijn werk een doos met kruidnoten en een gedicht maken en die dan stiekem in de kantine zetten ofzo. Of is dat erg kinderachtig?Leuk!!!
Een briljant idee is nooit kinderachtig.
LOEP ME MAAR aub.
maandag 16 november 2015 om 11:24
[...]
Ik heb ook wel eens een topic voor de lol geopend
Een maaltijd voor een hongerige forummer die geen zin had om te koken. Maximaal 6 ingrediënten en in echt Tupperware graag.
[...]
Ik heb ook wel eens een topic voor de lol geopend
Een maaltijd voor een hongerige forummer die geen zin had om te koken. Maximaal 6 ingrediënten en in echt Tupperware graag.
maandag 16 november 2015 om 11:26
[...]
Valt weinig over te vertellen hoor, gewoon een dramatisch neptopic over een tafelschikkingsprobleem met kerst bijvoorbeeld. Sommigen (die mij blijkbaar nog niet zo vaak gelezen hadden ) namen het heel serieus, anderen niet. Best een leuk tijdverdrijf op een druilerige dinsdagmiddag, en je doet er niemand kwaad mee ....Fenrir-Greyback geeft antwoord aan Fenrir-Greyback? Je praat tegen jezelf?
[...]
Valt weinig over te vertellen hoor, gewoon een dramatisch neptopic over een tafelschikkingsprobleem met kerst bijvoorbeeld. Sommigen (die mij blijkbaar nog niet zo vaak gelezen hadden ) namen het heel serieus, anderen niet. Best een leuk tijdverdrijf op een druilerige dinsdagmiddag, en je doet er niemand kwaad mee ....Fenrir-Greyback geeft antwoord aan Fenrir-Greyback? Je praat tegen jezelf?
LOEP ME MAAR aub.