Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 16 november 2015 @ 08:49:

Mijn keuken wordt ontmanteld, as we speak

Gewoon op de bank in een stil hoekje blijven zitten, en op het viva forum blijven.

Die gasten weten waarmee ze bezig zijn.
quote:Solomio schreef op 16 november 2015 @ 08:32:

[...]

Ze wordt vooral te kakken gezet vanwege haar respectloze uitingen over kinderen en ouders.En omdat ze geen kans ongemoeid laat om hier te showen hoe erg ze van kinderen walgt. Waardoor ze uiteindelijk meer met kinderen bezig is dan de gemiddelde ouder.
quote:yette schreef op 16 november 2015 @ 08:54:

[...]

En omdat ze geen kans ongemoeid laat om hier te showen hoe erg ze van kinderen walgt. Waardoor ze uiteindelijk meer met kinderen bezig is dan de gemiddelde ouder.Ik neem mijn woorden terug als rb dit leuk vindt be my guest.
Ik heb geheel tegen mijn gewoonte in gestaft. Voor openlijk verkneukelen dat men gelijk had in het Vluchtelingentopic en voor oversneden racisme in het Parijstopic. Denk zomaar dat daar weer helemaal niets mee gaat gebeuren. Het maakt me zo misselijk...
Bijna 3000 reacties in het parijs topic, dan is het ook uit mijn topic lijst verdwenen. Blijkbaar kunnen mensen niet fatsoenlijk discusiëren.
Waarom reageren mensen door op een topic als die van wolder. Je weet toch dat het niet serieus is dan stop je toch met reageren?
quote:-RoseRed- schreef op 16 november 2015 @ 08:52:

[...]

Gewoon op de bank in een stil hoekje blijven zitten, en op het viva forum blijven.

Die gasten weten waarmee ze bezig zijn.Okeeeee
Je bent zelf een theepot
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2015 16:39
Reden: privacy
% gewijzigd
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 09:01:

Waarom reageren mensen door op een topic als die van wolder. Je weet toch dat het niet serieus is dan stop je toch met reageren?Omdat het grappig is. Ik kan er ook voor kiezen om de hele dag ruzie te gaan maken in het vluchtelingentopic, maar ja.
quote:hebjehaarookweer schreef op 16 november 2015 @ 08:58:

Ik heb geheel tegen mijn gewoonte in gestaft. Voor openlijk verkneukelen dat men gelijk had in het Vluchtelingentopic en voor oversneden racisme in het Parijstopic. Denk zomaar dat daar weer helemaal niets mee gaat gebeuren. Het maakt me zo misselijk... Tja, blijkbaar is het heel normaal. Ook herhaling op herhaling op herhaling op herhaling,

Waarom reageren mensen door op een topic als die van wolder. Je weet toch dat het niet serieus is dan stop je toch met reageren?Ik begrijp niet dat er serieus op geregeerd wordt
Je bent zelf een theepot
quote:-RoseRed- schreef op 16 november 2015 @ 09:05:

[...]

Tja, blijkbaar is het heel normaal. Ook herhaling op herhaling op herhaling op herhaling,Soms denk ik dat Viva ervan overtuigd is dat openlijk racisme net zo iets is is als artikelen met de strekking 'ik had sex met mijn meteropnemer'. Allemaal 'lekker stout' (binnensmonds kotsje voor de uitdrukking alleen al) en gewaagd ofzo .
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 09:04:

[...]

Omdat het grappig is. Ik kan er ook voor kiezen om de hele dag ruzie te gaan maken in het vluchtelingentopic, maar ja.Precies. Ik vermaak me meestal prima in dat soort topics.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Corona67 schreef op 16 november 2015 @ 08:50:

[...]

Nou.. Laatste keer dus dat hij hem uitleent... Witte wel.Waarschijnlijk wel helaas.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 15 november 2015 @ 21:19:

[...]

Ssst! Ik spaar het laatste seizoen op om te gaan binge-kijken Ja dat is beter, ik word gek van dat ik elke keer een week moet wachten, ben zo verwend met binge kijken. Veel fijner
quote:LittleRedRidingHood schreef op 16 november 2015 @ 07:48:

[...]

Inderdaad. Way beyond drama.

En net toen je dacht dat het niet erger meer kon...kon dat toch.Hint of PB graag

Waarom reageren mensen door op een topic als die van wolder. Je weet toch dat het niet serieus is dan stop je toch met reageren?Er zijn meer mensen die van die ongeloofwaardige topics openen.
Dan reageer je eigenlijk om te rellen apart.
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 09:23:

Dan reageer je eigenlijk om te rellen apart. Sommige mensen vragen daar zelf echt om. Tweeling ziel?! Seriously?

Dan reageer je eigenlijk om te rellen apart. Ja sommige mensen openen topics om dezelfde reden.
quote:Goede-Fee schreef op 16 november 2015 @ 09:29:

Ja sommige mensen openen topics om dezelfde reden.Precies.

Dan reageer je eigenlijk om te rellen apart. Er zijn mensen met een bepaalde visie op de werkelijkheid en je hebt posters die het er om doen. Die liggen in een deuk, zoveel posters op de kast krijgen.
Je bent zelf een theepot
Nou ja rellen niet echt. Meer gewoon een hoop plezier.

Net als de reden waarom sommigen zo'n topic openen.

Die kun je gewoon echt niet serieus nemen.

Zeker niet als je dan leest hoe ze zelf reageren.

In serieuse topics wordt echt wel gewoon gereageerd.
quote:SuzanneSuus schreef op 16 november 2015 @ 09:35:

[...]

Er zijn mensen met een bepaalde visie op de werkelijkheid en je hebt posters die het er om doen. Die liggen in een deuk, zoveel posters op de kast krijgen.Precies. Ik zie dan ook voor me hoe een to met een bak chips/popcorn achter de pc zit en zich rotlacht.

Dan reageer je eigenlijk om te rellen apart. Nee hoor, gewoon om lol te maken. Ik maak me ook sterk dat de meeste van dat soort topics om die reden zijn geopend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven