Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 november 2015 om 14:48
quote:Pumps_italiaans schreef op 08 november 2015 @ 14:46:
For IT moet je zowel kunnen spellen als rekenen.
Coderen wordt programmeren en dat stuurt de hele boel.
Taal beheersen helpt. Maar taal gebruiken of techniek (Pro gram meer taal.)
Het is maar net hoeveel ja kan bevatten.
Maar een anaal ijse maken. Taal kan je doen.
Maar is niet aan ieder een besteed. Een enkeling kan he tel volgen.
Prettig weekend.
Ik heb geen liedjes meer. Wel koffie klaar staan met een broodje.
[afbeelding]Wel jammer dat je nou jus bij mijn bord zet.
For IT moet je zowel kunnen spellen als rekenen.
Coderen wordt programmeren en dat stuurt de hele boel.
Taal beheersen helpt. Maar taal gebruiken of techniek (Pro gram meer taal.)
Het is maar net hoeveel ja kan bevatten.
Maar een anaal ijse maken. Taal kan je doen.
Maar is niet aan ieder een besteed. Een enkeling kan he tel volgen.
Prettig weekend.
Ik heb geen liedjes meer. Wel koffie klaar staan met een broodje.
[afbeelding]Wel jammer dat je nou jus bij mijn bord zet.
zondag 8 november 2015 om 14:52
zondag 8 november 2015 om 14:54
quote:yasmijn schreef op 08 november 2015 @ 14:45:
[...]
Heb net op Netflix Margin Call gekeken. Briljant. Die paar mafklappers die de hele fokking wereld in de kredietcrisis hebben gestort.
Die heb ik gezien, geloof ik.
Ik heb een nieuw shirt liggen en die met het gescheurde kruis in de oksel. Die gaat in de kliko.
Voor het geval dat iemand zich zorgen maakt dat ik niet netjes ben.
[...]
Heb net op Netflix Margin Call gekeken. Briljant. Die paar mafklappers die de hele fokking wereld in de kredietcrisis hebben gestort.
Die heb ik gezien, geloof ik.
Ik heb een nieuw shirt liggen en die met het gescheurde kruis in de oksel. Die gaat in de kliko.
Voor het geval dat iemand zich zorgen maakt dat ik niet netjes ben.
zondag 8 november 2015 om 14:56
quote:SuzanneSuus schreef op 08 november 2015 @ 14:52:
[...]
Leo
We hebben ooit eens enorm staan flirten, hij was toen net begonnen met top 2000 a gogo denk ik.
Een tijdje later hoorde ik dat hij nogal into de Heer was
Nu issie met Ricky
Wie is Ricky?
En hij ziet eruit als zo'n vervelende ouwe rocker, dus hij past op zich wel bij Mathijs (ik neem aan dat je Van Nieuwkerk bedoelt). Inderdaad zo'n type die zich nog steeds druk maakt om U2 of de Rolling Stones, terwijl er ondertussen prachtige muziek gemaakt wordt door Lady Gaga, Rihanna, CHVRCHES, AlunaGeorge, Years & Years en Calvin Harris (ik noem er maar een paar uit de losse pols). Net als die recensenten van de Volkskrant.
[...]
Leo
We hebben ooit eens enorm staan flirten, hij was toen net begonnen met top 2000 a gogo denk ik.
Nu issie met Ricky
Wie is Ricky?
En hij ziet eruit als zo'n vervelende ouwe rocker, dus hij past op zich wel bij Mathijs (ik neem aan dat je Van Nieuwkerk bedoelt). Inderdaad zo'n type die zich nog steeds druk maakt om U2 of de Rolling Stones, terwijl er ondertussen prachtige muziek gemaakt wordt door Lady Gaga, Rihanna, CHVRCHES, AlunaGeorge, Years & Years en Calvin Harris (ik noem er maar een paar uit de losse pols). Net als die recensenten van de Volkskrant.
IMHO
zondag 8 november 2015 om 15:05
Leuk, muziek...
Die teksten zijn vaak zo mooi. Maar is wel belangrijk hoe goed een zang erbij. Muziek doet ook veel.
Maar te snel is echt volpompen en opblazen.
Er springen dan toch alleen maar de betere uit.
Van bepaalde nummers luister ik vaak alleen het intro.
Fijn dat er covers zijn. Ik hoorde gisteren een heel mooie.
Die vind ik wel terug. Het was ook passend gezongen. Beter dan het origineel. Leuk is het om nieuw talent te gaan volgen. Komt de rest vanzelf boven als informatie.
Techniek staat voor niets. Het gebruik is ok bij blijven.
Nou, is genoeg.
Die teksten zijn vaak zo mooi. Maar is wel belangrijk hoe goed een zang erbij. Muziek doet ook veel.
Maar te snel is echt volpompen en opblazen.
Er springen dan toch alleen maar de betere uit.
Van bepaalde nummers luister ik vaak alleen het intro.
Fijn dat er covers zijn. Ik hoorde gisteren een heel mooie.
Die vind ik wel terug. Het was ook passend gezongen. Beter dan het origineel. Leuk is het om nieuw talent te gaan volgen. Komt de rest vanzelf boven als informatie.
Techniek staat voor niets. Het gebruik is ok bij blijven.
Nou, is genoeg.
zondag 8 november 2015 om 15:05
quote:SuzanneSuus schreef op 08 november 2015 @ 14:52:
[...]
Leo
Nu issie met Ricky
Zijn vader was dominee.
Nu wil dat niet alles zeggen, soms juist helemaal niet.
[...]
Leo
Nu issie met Ricky
Zijn vader was dominee.
Nu wil dat niet alles zeggen, soms juist helemaal niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 8 november 2015 om 15:08
quote:GrimbleGrumble schreef op 08 november 2015 @ 14:56:
[...]
Wie is Ricky?
Je kent hem niet maar hebt wel een mening
Hij kan wellicht brtweterig overkomen maar hij weet heel veel vanmuziek, niet alleen de oude
[...]
Wie is Ricky?
Je kent hem niet maar hebt wel een mening
Hij kan wellicht brtweterig overkomen maar hij weet heel veel vanmuziek, niet alleen de oude
Je bent zelf een theepot
zondag 8 november 2015 om 15:26
[...]
Wie is Ricky?
Leo Blokhuis is een lieve, wijze schat, een fantastisch leuke vader en een fenomeen op het gebied van muziek. Een lopende encyclopedie.
Zijn vrouw, Ricky Koole, is een talentvolle zangeres/actrice.
[...]
Wie is Ricky?
Leo Blokhuis is een lieve, wijze schat, een fantastisch leuke vader en een fenomeen op het gebied van muziek. Een lopende encyclopedie.
Zijn vrouw, Ricky Koole, is een talentvolle zangeres/actrice.
zondag 8 november 2015 om 15:34
[...]
Wie is Ricky?
En hij ziet eruit als zo'n vervelende ouwe rocker, dus hij past op zich wel bij Mathijs (ik neem aan dat je Van Nieuwkerk bedoelt). Inderdaad zo'n type die zich nog steeds druk maakt om U2 of de Rolling Stones, terwijl er ondertussen prachtige muziek gemaakt wordt door Lady Gaga, Rihanna, CHVRCHES, AlunaGeorge, Years & Years en Calvin Harris (ik noem er maar een paar uit de losse pols). Net als die recensenten van de Volkskrant.Nog nooit Top 2000 á gogo gezien? Of een ander programma over muziek met Leo Blokhuis? Met bovenstaande doe je hem geen recht in ieder geval
[...]
Wie is Ricky?
En hij ziet eruit als zo'n vervelende ouwe rocker, dus hij past op zich wel bij Mathijs (ik neem aan dat je Van Nieuwkerk bedoelt). Inderdaad zo'n type die zich nog steeds druk maakt om U2 of de Rolling Stones, terwijl er ondertussen prachtige muziek gemaakt wordt door Lady Gaga, Rihanna, CHVRCHES, AlunaGeorge, Years & Years en Calvin Harris (ik noem er maar een paar uit de losse pols). Net als die recensenten van de Volkskrant.Nog nooit Top 2000 á gogo gezien? Of een ander programma over muziek met Leo Blokhuis? Met bovenstaande doe je hem geen recht in ieder geval
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 8 november 2015 om 15:34
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2015 @ 15:26:
[...]
Zijn vrouw, Ricky Koole, is een talentvolle zangeres/actrice.Hopelijk bewaart hij allles in the cloud
[...]
Zijn vrouw, Ricky Koole, is een talentvolle zangeres/actrice.Hopelijk bewaart hij allles in the cloud
Je bent zelf een theepot
zondag 8 november 2015 om 15:42
zondag 8 november 2015 om 15:44