Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 12 november 2015 om 19:42
quote:missie_m schreef op 12 november 2015 @ 19:13:
[...]
Dat eten word met zorg bereid, temperatuur gecontroleerd, niet teveel zout, niet teveel vet, en netjes aangeboden aan zieke mensen. Het is geen michelin-restaurant.
Je geeft mensen eten, konijn en paard geef je voer.
Toch jammer dat dat met zorg bereidde en uitgedeelde eten zomaar veranderde in olvarit-spaghetti die zo lang was warmgehouden dat de spoelkeuken de onderste uitgedroogde laag waarschijnlijk nog steeds van de borden staat te bikken.
En dan negeer ik die idiote opmerking over Michelin maar.
[...]
Dat eten word met zorg bereid, temperatuur gecontroleerd, niet teveel zout, niet teveel vet, en netjes aangeboden aan zieke mensen. Het is geen michelin-restaurant.
Je geeft mensen eten, konijn en paard geef je voer.
Toch jammer dat dat met zorg bereidde en uitgedeelde eten zomaar veranderde in olvarit-spaghetti die zo lang was warmgehouden dat de spoelkeuken de onderste uitgedroogde laag waarschijnlijk nog steeds van de borden staat te bikken.
En dan negeer ik die idiote opmerking over Michelin maar.
donderdag 12 november 2015 om 19:57
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 november 2015 @ 19:31:
[...]
Wat al onderuit gehaald was omdat je nog helemaal niet met die medicatie begonnen was toch?
Hier wil ik nog even op reageren. Je begint met een OPstartdosis van 14 dagen en dan blijf je roken. Daarna begin je met de startdosis en daar zou ik dus die maandag mee beginnen. Ik was dus al een dag of tien bezig met de opstartdosis.
Verder reageer ik hier voorlopig even niet meer.
[...]
Wat al onderuit gehaald was omdat je nog helemaal niet met die medicatie begonnen was toch?
Hier wil ik nog even op reageren. Je begint met een OPstartdosis van 14 dagen en dan blijf je roken. Daarna begin je met de startdosis en daar zou ik dus die maandag mee beginnen. Ik was dus al een dag of tien bezig met de opstartdosis.
Verder reageer ik hier voorlopig even niet meer.
donderdag 12 november 2015 om 20:07
quote:yette schreef op 12 november 2015 @ 19:19:
[...]
Ik kon hier in het AZU alleen kiezen tussen eten of niet eten
Bij ons lokale ziekenhuis is het wat beter. Ze hebben de laatste tijd niet alleen de keuze tussen vegetarisch, vlees en halal, maar een menukaart met 8-10 gerechten. Bovendien is het eten er tegenwoordig minder doodgekookt - dat was altijd het grootste probleem.
Het wordt steeds beter maar blijkbaar nog niet je van het.
Op de Uithof geen lekkere afhaal hè?
[...]
Ik kon hier in het AZU alleen kiezen tussen eten of niet eten
Bij ons lokale ziekenhuis is het wat beter. Ze hebben de laatste tijd niet alleen de keuze tussen vegetarisch, vlees en halal, maar een menukaart met 8-10 gerechten. Bovendien is het eten er tegenwoordig minder doodgekookt - dat was altijd het grootste probleem.
Het wordt steeds beter maar blijkbaar nog niet je van het.
Op de Uithof geen lekkere afhaal hè?
Je bent zelf een theepot
donderdag 12 november 2015 om 20:23
Om het eens weer op te vrolijken (dat heb ik ook wel nodig, maar daar mekker ik wel over in mijn eigen topic): Erik Dijkstra is elke week in het Sinterklaasjournaal en ik hartje Erik Dijkstra. Precies de man voor mij: academisch opgeleid, maar uit een oldschool arbeidersmilieu, met een vreemd gevoel voor humor en heel bijzonder haar. Nu ben ik al met net zo'n man getrouwd, maar goed.
donderdag 12 november 2015 om 20:29
quote:barbaracartland schreef op 12 november 2015 @ 20:23:
Om het eens weer op te vrolijken (dat heb ik ook wel nodig, maar daar mekker ik wel over in mijn eigen topic): Erik Dijkstra is elke week in het Sinterklaasjournaal en ik hartje Erik Dijkstra. Precies de man voor mij: academisch opgeleid, maar uit een oldschool arbeidersmilieu, met een vreemd gevoel voor humor en heel bijzonder haar. Nu ben ik al met net zo'n man getrouwd, maar goed.Wij het Sinterklaasjournaal, meeste humor,vnl leuk voor volwassenen denk ik.
Om het eens weer op te vrolijken (dat heb ik ook wel nodig, maar daar mekker ik wel over in mijn eigen topic): Erik Dijkstra is elke week in het Sinterklaasjournaal en ik hartje Erik Dijkstra. Precies de man voor mij: academisch opgeleid, maar uit een oldschool arbeidersmilieu, met een vreemd gevoel voor humor en heel bijzonder haar. Nu ben ik al met net zo'n man getrouwd, maar goed.Wij het Sinterklaasjournaal, meeste humor,vnl leuk voor volwassenen denk ik.
Je bent zelf een theepot