Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 12 november 2015 om 21:45
quote:yasmijn schreef op 12 november 2015 @ 21:36:
[...]
Lauw bier kan niet. Mijn zoon zat net te wachten op Moskow AirPort voor een connecting flight naar Azië en daar hadden ze alleen lauwe Carlsberg voor ¤5. Dan ben je niet blij
en geen mens spreekt er Engels. Maar wel weer WiFi.
Yet, sterkte ermee!
Ik zeg: wodka!
[...]
Lauw bier kan niet. Mijn zoon zat net te wachten op Moskow AirPort voor een connecting flight naar Azië en daar hadden ze alleen lauwe Carlsberg voor ¤5. Dan ben je niet blij
Yet, sterkte ermee!
donderdag 12 november 2015 om 22:07
donderdag 12 november 2015 om 22:34
quote:dadelduifje schreef op 12 november 2015 @ 22:12:
Ik wil eigenlijk in het kardashian topic reageren. Maar anders zie ik dat topic steeds weer voorbij komen in mijn lijst. Ik kan het niet aan als ik de hele tijd die naam alleen al zie staan. Dus dat doe ik maar niet.
Fix it mods.Dat mogen ze van mij ook snel wijzigen. Ik wilde iets lelijks in het vluchtelingentopic zetten, maar dan zit je er steeds tegenaan te kijken.
Ik wil eigenlijk in het kardashian topic reageren. Maar anders zie ik dat topic steeds weer voorbij komen in mijn lijst. Ik kan het niet aan als ik de hele tijd die naam alleen al zie staan. Dus dat doe ik maar niet.
Fix it mods.Dat mogen ze van mij ook snel wijzigen. Ik wilde iets lelijks in het vluchtelingentopic zetten, maar dan zit je er steeds tegenaan te kijken.
Tjezus, wat vals
donderdag 12 november 2015 om 22:35
quote:prada schreef op 12 november 2015 @ 19:57:
[...]
Hier wil ik nog even op reageren. Je begint met een OPstartdosis van 14 dagen en dan blijf je roken. Daarna begin je met de startdosis en daar zou ik dus die maandag mee beginnen. Ik was dus al een dag of tien bezig met de opstartdosis.
Verder reageer ik hier voorlopig even niet meer.prada in "Wakker"
prada in "Café Wakker - Welcome To The Dark Side"
[...]
Hier wil ik nog even op reageren. Je begint met een OPstartdosis van 14 dagen en dan blijf je roken. Daarna begin je met de startdosis en daar zou ik dus die maandag mee beginnen. Ik was dus al een dag of tien bezig met de opstartdosis.
Verder reageer ik hier voorlopig even niet meer.prada in "Wakker"
prada in "Café Wakker - Welcome To The Dark Side"
donderdag 12 november 2015 om 22:37