Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 13 november 2015 om 07:43
vrijdag 13 november 2015 om 08:08
quote:Corona67 schreef op 13 november 2015 @ 05:37:
Pfffff heb 2 pagina's terugelezen. Ja het is napraat. Maar zelfs napraat over bepaalde onderwerpen houdt toch ooit op mag ik hopen.
Mijn god wat vermoeiend (en irritant)
Sorry hoor maar ik lees ook hele pagina's over onderwerpen die me geen donder interesseren. Vaak wel meer dan twee. En ik hoef ook niet te weten wat iedereen eet of drinkt trouwens maar goed, zo gaat het hier nu eenmaal.
En het racisme/zp verhaal vind ik dan weer wel boeiend, ik wil niet in het vluchtelingentopic reageren en had er, nav de posting van Feow wél iets over te zeggen.
Leven en laten leven hier.
Pfffff heb 2 pagina's terugelezen. Ja het is napraat. Maar zelfs napraat over bepaalde onderwerpen houdt toch ooit op mag ik hopen.
Mijn god wat vermoeiend (en irritant)
Sorry hoor maar ik lees ook hele pagina's over onderwerpen die me geen donder interesseren. Vaak wel meer dan twee. En ik hoef ook niet te weten wat iedereen eet of drinkt trouwens maar goed, zo gaat het hier nu eenmaal.
En het racisme/zp verhaal vind ik dan weer wel boeiend, ik wil niet in het vluchtelingentopic reageren en had er, nav de posting van Feow wél iets over te zeggen.
Leven en laten leven hier.
vrijdag 13 november 2015 om 08:12
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 08:08:
[...]
Leven en laten leven hier.Als het over andere topics gaat, mee eens. Dan lees ik er overheen. Maar dit is (naar mijn, en blijkbaar die van vele anderen hier) iets heel anders
[...]
Leven en laten leven hier.Als het over andere topics gaat, mee eens. Dan lees ik er overheen. Maar dit is (naar mijn, en blijkbaar die van vele anderen hier) iets heel anders
vrijdag 13 november 2015 om 08:14
quote:Corona67 schreef op 13 november 2015 @ 08:12:
[...]
Als het over andere topics gaat, mee eens. Dan lees ik er overheen. Maar dit is (naar mijn, en blijkbaar die van vele anderen hier) iets heel anders
Helemaal niet.
Het ging over het vluchtelingentopic en daarna het zp topic, beiden lopende topics.
[...]
Als het over andere topics gaat, mee eens. Dan lees ik er overheen. Maar dit is (naar mijn, en blijkbaar die van vele anderen hier) iets heel anders
Helemaal niet.
Het ging over het vluchtelingentopic en daarna het zp topic, beiden lopende topics.
vrijdag 13 november 2015 om 08:23
vrijdag 13 november 2015 om 09:50
Ik lees geen tientallen pagina's terug als ik hier kom, dus geen idee hoeveel er al over gezegd was. Ik zag alleen wat er gisteravond over gezegd werd, of eigenlijk: ik zag (uitsluitend) reacties van mensen die Prada's verhaal in twijfel trokken. k Zou niet weten waarom ik daar dan geen tegengeluid bij mag geven.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 13 november 2015 om 10:07