Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Yette, hoe is het gegaan?
quote:cochise schreef op 13 november 2015 @ 10:49:

Yette, hoe is het gegaan?

Ze zijn nog bezig volgens mij..

Duimen voor een heel goed resultaat.!
Zeker, Co.
yvette en zoon
Hallo allen.

Ik hoop dat het voor de zoon van Yette bijzonder goed afloopt.

Zwaar hoor, zulk gedoe in een kinderleven.
Yette, hoop dat alles goed gaat vandaag met je zoon
quote:Grobbekuiken schreef op 13 november 2015 @ 11:16:

Yette, hoop dat alles goed gaat vandaag met je zoon

hey Grobbie!

Hoest met jou?
quote:Cateautje schreef op 13 november 2015 @ 11:10:

Hallo allen.

Ik hoop dat het voor de zoon van Yette bijzonder goed afloopt.

Zwaar hoor, zulk gedoe in een kinderleven.+100
IMHO
Ola!

Yette, sterkte voor jou en zoon.
Hoi

Hij is klaar! De test moest nog eens over, dus het duurde wat langer. Het deed flink pijn, maar dat is nu al stukken minder.

Raar om te zien hoor, hoe zo'n slangetje vanaf de lies binnendoor richting hals gaat en hoe die contrastvloeistof de aderen in de hersenen op doet lichten.

Nu moet hij nog iig 4 uur plat blijven omdat zijn slagader is aangeprikt en je daar geen bloeding wilt.
Wat een ontzettend erotiserende openingspost toch, die over dat pijpen. Zo geil. Alleen dat bericht lezen maakt me week in de knieën, dat moet wel een ontzettend aantrekkelijke man zijn.
Bah Yette, wat naar, zo'n pijn. Gelukkig is het klaar. Arm joch.
quote:yette schreef op 13 november 2015 @ 11:28:

Hoi

Hij is klaar! De test moest nog eens over, dus het duurde wat langer. Het deed flink pijn, maar dat is nu al stukken minder.

Raar om te zien hoor, hoe zo'n slangetje vanaf de lies binnendoor richting hals gaat en hoe die contrastvloeistof de aderen in de hersenen op doet lichten.

Nu moet hij nog iig 4 uur plat blijven omdat zijn slagader is aangeprikt en je daar geen bloeding wilt.Wanneer weten ze of het helemaal is geslaagd?
quote:Sid-returns schreef op 13 november 2015 @ 11:28:

Wat een ontzettend erotiserende openingspost toch, die over dat pijpen. Zo geil. Alleen dat bericht lezen maakt me week in de knieën, dat moet wel een ontzettend aantrekkelijke man zijn.Je vergeet de lengte he!!
quote:Corona67 schreef op 13 november 2015 @ 11:34:

[...]

Je vergeet de lengte he!!Ik vermoed dat die 19 eerder op zijn IQ dan op zijn piemellengte slaat.
quote:yette schreef op 13 november 2015 @ 11:28:

Hoi

Nu moet hij nog iig 4 uur plat blijven omdat zijn slagader is aangeprikt en je daar geen bloeding wilt.Kunnen/konden ze zien ook waarvandaan de aanvallen komen? Of was dat niet het doel van dit onderzoek?
Nee Corona, de bedoeling van dit onderzoek was om te zien in hoeverre de rechter hersenhelft functies als taal overneemt als de linkerkant niks doet. De epilepsie zit links, vrij diep.

Ik neem aan dat we de uitslag pas krijgen als ook het diepte EEG is gedaan en het landelijk chirurgenoverleg zich erover heeft gebogen.
Sorry dat ik zomaar binnen kom denderen, maar ik ben echt giftig.

Ik citeer mezelf maar even vanuit het reactie- en bugtopic, dat scheelt weer typen.

quote:Lotte35 schreef op 13 november 2015 @ 12:22:

Ik zie dat mijn bericht van 8:49 is verwijderd.

Ik vind dat belachelijk!

Wat is dit voor idioot beleid?

Ik schreef dat ik me er mateloos aan erger dat het beeld continu verspringt, waardoor ik steeds weer in het verkeerde topic beland. Mag ik dat niet zeggen? Of is het verwijderd omdat ik er een 'leuk' verhaaltje omheen had bedacht?

Geef me gerust een ban, als ik weer eens te veel off-topic ben.

Mij best.
quote:Lotte35 schreef op 13 november 2015 @ 12:26:

Ik citeer mezelf maar even vanuit het reactie- en bugtopic, dat scheelt weer typen.

[...]

1:

2: he, dat heb ik ook! Dacht dat het aan mij en mijn ongeduld lag.

3: had je wel een sreenshot gemaakt? Anders is het daar toch off-topic omdat de TD bang is dat jij op de verkeerde pagina zit (ik zie enig verband met hun angst en jouw klacht) en ze niet geloven of snappen wat je schrijft zonder plaatje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Over een week wil ik graag de vraag stellen of uitzonderingen en aanpassingen op basis van argumenten gedaan worden of dat ik een cursus centimeterlikken moet gaan volgen. (Bantopic)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Hoe durf je een bug op het bugtopic te melden?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lotte35 schreef op 13 november 2015 @ 12:26:

[...]

Dat is bizar. Waar mag je dat anders melden?
Nou mensen, ik heb een officiële waarschuwing gekregen hoor.

En het grappige is, dat iemand na mij in het reactie- en bugtopic het zegt met mij eens te zijn, over het verspringen van de pagina, en wel gewoon antwoord krijgt.

Daar wilde ik iets over zeggen, maar die reactie is dan toch over een paar minuten weer weg.

Dan zeg ik het hier wel.

Lachwekkend gedoe.
quote:feow schreef op 13 november 2015 @ 12:35:

3: had je wel een sreenshot gemaakt? Anders is het daar toch off-topic omdat de TD bang is dat jij op de verkeerde pagina zit (ik zie enig verband met hun angst en jouw klacht) en ze niet geloven of snappen wat je schrijft zonder plaatje.
quote:feow schreef op 13 november 2015 @ 12:38:

Over een week wil ik graag de vraag stellen of uitzonderingen en aanpassingen op basis van argumenten gedaan worden of dat ik een cursus centimeterlikken moet gaan volgen. (Bantopic)Ik snap het niet. Waar doel je op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven