Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 14 november 2015 om 14:01
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2015 @ 13:30:
[...]
Ik ben gestopt met lezen in het Parijs topic maar het bleek (wat mij betreft) niet mogelijk.
Inderdaad. Terwijl het gisteravond/vannacht echt een informatief topic was voor mij.
Veel aan gehad, want die liveblog van nu.nl was traag en tv hebben we niet.
Zonde.
[...]
Ik ben gestopt met lezen in het Parijs topic maar het bleek (wat mij betreft) niet mogelijk.
Inderdaad. Terwijl het gisteravond/vannacht echt een informatief topic was voor mij.
Veel aan gehad, want die liveblog van nu.nl was traag en tv hebben we niet.
Zonde.
zaterdag 14 november 2015 om 14:04
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2015 @ 13:30:
[...]
Ik ben er niet eens aan begonnen. Ondanks dat ik pas kort op VF ben, weet ik onderhand wel wat voor discussies daar allemaal aan de gang zijn (denk ik)
Zinloze.. "Ik vind dit, en ik vind dat" discussies.. 40 pagina's verder vindt de eerste nog steeds dit (alleen nog sterker dan voorheen) en de ander vindt nog steeds dat (alleen nog sterker dan voorheen)
[...]
Ik ben er niet eens aan begonnen. Ondanks dat ik pas kort op VF ben, weet ik onderhand wel wat voor discussies daar allemaal aan de gang zijn (denk ik)
Zinloze.. "Ik vind dit, en ik vind dat" discussies.. 40 pagina's verder vindt de eerste nog steeds dit (alleen nog sterker dan voorheen) en de ander vindt nog steeds dat (alleen nog sterker dan voorheen)
zaterdag 14 november 2015 om 14:10
quote:feow schreef op 14 november 2015 @ 10:20:
[...]
En vanuit die sfeer maakt een opgehitste groep de gruwelijke vergissing om 'blij' te reageren op het nieuws. Joepie, told you so, Nanananana. Niet: dit was waar ik bang voor was, wat verschrikkelijk.
.Bedankt voor de samenvatting. Ik was er al bang voor, dus scheelt me tig pagina's lezen op dat topic.
[...]
En vanuit die sfeer maakt een opgehitste groep de gruwelijke vergissing om 'blij' te reageren op het nieuws. Joepie, told you so, Nanananana. Niet: dit was waar ik bang voor was, wat verschrikkelijk.
.Bedankt voor de samenvatting. Ik was er al bang voor, dus scheelt me tig pagina's lezen op dat topic.
zaterdag 14 november 2015 om 14:31
zaterdag 14 november 2015 om 14:58
Dr Who reist door de tijd in een telefooncel en die heet Thordis. Tardis is het. Thor is de god van de donder en dat is Noors. Een populaire voornaam is het daar. Sorry. Ik kijk veel SFI en historische series.
Nou, ik was bezig met vertalen. Kent iemand Italiaans?
Oggio is toch Italaans voor oog en reet is spleet.
Ik heb hier twee kleine expresso kopjes staan. Die durf ik niet aan een paar kinderen te geven.
Is het schunnig of kan het wel? Ik heb ze van de Kringloop.
Occhio al Pallone E' in Rete ...... en Scudetto, coppo .... speriamo!!!
Het heeft met een balspel te maken en het ene is een knipoog.
Vooral het sperma-achtige wordt woord baart mij zorgen.
Ik heb gelezen dat het ook de oorsprong van het balspel is. De plaatsnaam en ja... Het afgelopen zomer en stukje historie n.a.v. een discussie over juistheid van tennisplanken in een serie.
De films zijn niet altijd correct.
Dwdd die zou ik graag willen zien. Daar kijk ik naar uit. Voor een uiteenzetting dan.
Twee belgen zijn slachtoffer en 3 Nederlanders gewond bij de aanslagen.
Nou, ik was bezig met vertalen. Kent iemand Italiaans?
Oggio is toch Italaans voor oog en reet is spleet.
Ik heb hier twee kleine expresso kopjes staan. Die durf ik niet aan een paar kinderen te geven.
Is het schunnig of kan het wel? Ik heb ze van de Kringloop.
Occhio al Pallone E' in Rete ...... en Scudetto, coppo .... speriamo!!!
Het heeft met een balspel te maken en het ene is een knipoog.
Vooral het sperma-achtige wordt woord baart mij zorgen.
Ik heb gelezen dat het ook de oorsprong van het balspel is. De plaatsnaam en ja... Het afgelopen zomer en stukje historie n.a.v. een discussie over juistheid van tennisplanken in een serie.
De films zijn niet altijd correct.
Dwdd die zou ik graag willen zien. Daar kijk ik naar uit. Voor een uiteenzetting dan.
Twee belgen zijn slachtoffer en 3 Nederlanders gewond bij de aanslagen.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 14-11-2015 15:13
Reden: Dikke vingers bij het typen van de Nederlandse taal.
Reden: Dikke vingers bij het typen van de Nederlandse taal.
% gewijzigd
zaterdag 14 november 2015 om 15:01
quote:dadelduifje schreef op 12 november 2015 @ 00:03:
[...]
Ooit komt er wel een stop hoor. Als de bazuin gehoord wordt is het over. Dan is er geen plek voor dit soort praktijken. Verantwoording moet worden afgelegd. Ik denk niet dat ze het redden om aan de overkant te raken. Wat zeg ik, ik weet het zeker.Deze woorden vind ik vandaag nóg enger dan dat ik ze gisteren al vond.
[...]
Ooit komt er wel een stop hoor. Als de bazuin gehoord wordt is het over. Dan is er geen plek voor dit soort praktijken. Verantwoording moet worden afgelegd. Ik denk niet dat ze het redden om aan de overkant te raken. Wat zeg ik, ik weet het zeker.Deze woorden vind ik vandaag nóg enger dan dat ik ze gisteren al vond.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 14 november 2015 om 15:06
zaterdag 14 november 2015 om 15:08
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 november 2015 @ 14:01:
Deze is mooi voor in het Parijs topic (maar ik ga 'm niet plaatsen want dan komt ie in mijn lijst dus als iemand zich geroepen voelt...)
[afbeelding]Ik plak hem wel , Is al gedaan.
Ik ga daarna nu de hele aktueelpijler weer onder de negeer zetten. Ik zie weer allemaal topics met reacties waar ik kotsmisselijk van word.
Deze is mooi voor in het Parijs topic (maar ik ga 'm niet plaatsen want dan komt ie in mijn lijst dus als iemand zich geroepen voelt...)
[afbeelding]Ik plak hem wel , Is al gedaan.
Ik ga daarna nu de hele aktueelpijler weer onder de negeer zetten. Ik zie weer allemaal topics met reacties waar ik kotsmisselijk van word.
zaterdag 14 november 2015 om 15:17
quote:missie_m schreef op 14 november 2015 @ 15:01:
[...]
Deze woorden vind ik vandaag nóg enger dan dat ik ze gisteren al vond.
Jij weet niet waar je over praat missie. Weet je überhaupt wel wat ik met de overkant bedoel?
En ga ook niet doen alsof ik die terreurdaad goedkeur. Want dat doe ik absoluut niet. Ik vind het verschrikkelijk.
[...]
Deze woorden vind ik vandaag nóg enger dan dat ik ze gisteren al vond.
Jij weet niet waar je over praat missie. Weet je überhaupt wel wat ik met de overkant bedoel?
En ga ook niet doen alsof ik die terreurdaad goedkeur. Want dat doe ik absoluut niet. Ik vind het verschrikkelijk.
zaterdag 14 november 2015 om 15:35
quote:Kunai schreef op 14 november 2015 @ 15:28:
Hoe werkt negeren? Ik wilde er een paar onder de negeer zetten, maar ik heb geen idee of ik ze dan weer terug kan krijgen wanneer ik ze niet meer zat ben.
Onder de avatar is het een van die knopjes. Je ziet het bericht niet meer, alleen 'wil je dit bericht toch zien?'
Hoe kunt ont-negeren weet ik niet, maar ik heb vaak gelezen dat dat kan.
Hoe werkt negeren? Ik wilde er een paar onder de negeer zetten, maar ik heb geen idee of ik ze dan weer terug kan krijgen wanneer ik ze niet meer zat ben.
Onder de avatar is het een van die knopjes. Je ziet het bericht niet meer, alleen 'wil je dit bericht toch zien?'
Hoe kunt ont-negeren weet ik niet, maar ik heb vaak gelezen dat dat kan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 14 november 2015 om 15:51
zaterdag 14 november 2015 om 15:53