Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 18 november 2015 om 11:53
quote:Cateautje schreef op 18 november 2015 @ 11:09:
Pumps komt hier al zeker 5 jaar en heeft altijd gezellig meegeschreven en nu krijgen we die cryptische omschrijvingen en schrijft ze niet meer gezellig mee. Het doet mij denken.
Lang heb ik gedacht dat we hier zo begaan waren met elkaar, maar dat valt dus blijkbaar zwaar tegen. Iedereen kan voor zichzelf wel bedenken dat het op dit moment niet zo goed gaat met haar.Ja en als ze op oprechte aan haar gerichte vragen over haar gemoed niet reageert, dan houdt het op.
Pumps komt hier al zeker 5 jaar en heeft altijd gezellig meegeschreven en nu krijgen we die cryptische omschrijvingen en schrijft ze niet meer gezellig mee. Het doet mij denken.
Lang heb ik gedacht dat we hier zo begaan waren met elkaar, maar dat valt dus blijkbaar zwaar tegen. Iedereen kan voor zichzelf wel bedenken dat het op dit moment niet zo goed gaat met haar.Ja en als ze op oprechte aan haar gerichte vragen over haar gemoed niet reageert, dan houdt het op.
woensdag 18 november 2015 om 11:54
quote:Eleonora-1 schreef op 18 november 2015 @ 11:47:
[...]
Vind ik niet.
Ik snap je punt wel maar vind je posting vrij passief/agressief overkomen.
En ik trek zeker geen schoen aan die me niet past maar hoef er ook niet zo in het algemeen op aangesproken te worden.
In mijn optiek klopt je stelling namelijk gewoon niet.
Ik had het gister over passieve agressie en vandaag over de schoen die al dan niet past.
Je trekt het je nogal aan.
In het algemeen spreken spreekt juist voor hen die de schoen niet passen. Maar goed, ik laat me verder niet mierenneuken, daar trap ik niet meer in. Wat jij wilt.
[...]
Vind ik niet.
Ik snap je punt wel maar vind je posting vrij passief/agressief overkomen.
En ik trek zeker geen schoen aan die me niet past maar hoef er ook niet zo in het algemeen op aangesproken te worden.
In mijn optiek klopt je stelling namelijk gewoon niet.
Ik had het gister over passieve agressie en vandaag over de schoen die al dan niet past.
In het algemeen spreken spreekt juist voor hen die de schoen niet passen. Maar goed, ik laat me verder niet mierenneuken, daar trap ik niet meer in. Wat jij wilt.
woensdag 18 november 2015 om 12:00
quote:SuzanneSuus schreef op 17 november 2015 @ 09:28:
Zuipschuit, komt 'ie per heli? Waait het zo hard aan zee? Ik vind het hier wel meevallen namelijk
Klopt, helikopters kunnen wel vliegen als het waait maar niet bij harde regen.
Maar is allemaal goed gekomen, hij kwam om 10 uur aan.
Nu lekker even twee weken met zijn drieën.
Zuipschuit, komt 'ie per heli? Waait het zo hard aan zee? Ik vind het hier wel meevallen namelijk
Klopt, helikopters kunnen wel vliegen als het waait maar niet bij harde regen.
Maar is allemaal goed gekomen, hij kwam om 10 uur aan.
Nu lekker even twee weken met zijn drieën.
woensdag 18 november 2015 om 12:00
quote:Eleonora-1 schreef op 18 november 2015 @ 11:19:
[...]
Beetje onterecht dit.
Ik wil graag begaan zijn met anderen hier maar als iemand zelf aangeeft geen reactie en geen interactie te wensen dan houdt het wel een keer op.
Ik ben geen therapeut. Ik ben gewoon een forummer en heb absoluut geen idee hoe ik PI zou kúnnen helpen, al zou ik het willen.
Vandaar mijn besluit haar postings niet meer te lezen.
Dat maakt me niet onbegaan met mijn medeforummers.Eens.
[...]
Beetje onterecht dit.
Ik wil graag begaan zijn met anderen hier maar als iemand zelf aangeeft geen reactie en geen interactie te wensen dan houdt het wel een keer op.
Ik ben geen therapeut. Ik ben gewoon een forummer en heb absoluut geen idee hoe ik PI zou kúnnen helpen, al zou ik het willen.
Vandaar mijn besluit haar postings niet meer te lezen.
Dat maakt me niet onbegaan met mijn medeforummers.Eens.
woensdag 18 november 2015 om 12:02
quote:rosemetijs schreef op 18 november 2015 @ 11:58:
[...]
maar waarom? Ze doet toch verder niemand kwaad?Tja, goede vraag. We hebben nou eenmaal een forumpolitie die een idee heeft over hoe het forum er uit zou moeten zien en wie wel en wie niet mogen reageren. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zich daartoe geroepen voelen.
[...]
maar waarom? Ze doet toch verder niemand kwaad?Tja, goede vraag. We hebben nou eenmaal een forumpolitie die een idee heeft over hoe het forum er uit zou moeten zien en wie wel en wie niet mogen reageren. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zich daartoe geroepen voelen.
woensdag 18 november 2015 om 12:03
quote:Eleonora-1 schreef op 18 november 2015 @ 11:45:
[...]
Vind je?
Eigenlijk heb ik er geen problemen mee doorgaans.
Al lang geleden heb ik begrepen dat ik niet van alles op kan lossen van achter mijn computer.
Ik heb het wel eens geprobeerd, mensen te helpen en bij te staan maar daar had ik dan buiten het forum contact mee.
En ook dát liep wel eens mis want (sorry dat ik het zeg) er zijn mensen die ik helemaal niet kán helpen, omdat hun problematiek mijn pet ver te boven gaat.
Ooit eens een alcoholistische dame met borderline proberen bij te staan, voor wie het leven heel zwaar was, dat kwam me duur te staan.
Ik ben helemaal niet in staat om zulke problemen aan te pakken met iemand die ik ook nog eens nauwelijks ken.
Dus als ik merk dat het niet gaat om iets wat met een luisterend oor, een lekker opluchtgesprek/mail of een doos met spullen/tas boodschappen/fijne bon kan worden opgelost of opluchting geeft, dan houdt het wat mij betreft wel op.
Ik laat me nooit meer zo meeslepen.Het blijkt maar weer dat mensen het wel lastig vinden. Anders kwam er geen discussie.
[...]
Vind je?
Eigenlijk heb ik er geen problemen mee doorgaans.
Al lang geleden heb ik begrepen dat ik niet van alles op kan lossen van achter mijn computer.
Ik heb het wel eens geprobeerd, mensen te helpen en bij te staan maar daar had ik dan buiten het forum contact mee.
En ook dát liep wel eens mis want (sorry dat ik het zeg) er zijn mensen die ik helemaal niet kán helpen, omdat hun problematiek mijn pet ver te boven gaat.
Ooit eens een alcoholistische dame met borderline proberen bij te staan, voor wie het leven heel zwaar was, dat kwam me duur te staan.
Ik ben helemaal niet in staat om zulke problemen aan te pakken met iemand die ik ook nog eens nauwelijks ken.
Dus als ik merk dat het niet gaat om iets wat met een luisterend oor, een lekker opluchtgesprek/mail of een doos met spullen/tas boodschappen/fijne bon kan worden opgelost of opluchting geeft, dan houdt het wat mij betreft wel op.
Ik laat me nooit meer zo meeslepen.Het blijkt maar weer dat mensen het wel lastig vinden. Anders kwam er geen discussie.
woensdag 18 november 2015 om 12:03
quote:Cateautje schreef op 18 november 2015 @ 12:02:
[...]
Tja, goede vraag. We hebben nou eenmaal een forumpolitie die een idee heeft over hoe het forum er uit zou moeten zien en wie wel en wie niet mogen reageren. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zich daartoe geroepen voelen.
Je doet nu precies hetzelfde. Maakt mij niet uit maar het is nogal pot verwijt de ketel.
[...]
Tja, goede vraag. We hebben nou eenmaal een forumpolitie die een idee heeft over hoe het forum er uit zou moeten zien en wie wel en wie niet mogen reageren. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zich daartoe geroepen voelen.
Je doet nu precies hetzelfde. Maakt mij niet uit maar het is nogal pot verwijt de ketel.
woensdag 18 november 2015 om 12:06
quote:Cateautje schreef op 18 november 2015 @ 11:54:
[...]
Gisteren jouw posting over passieve agressie gemist, niks van gelezen.
Geen idee dus waar je het wat dat betreft over hebt en ja, ik trek het me aan als jij zegt 'ik dacht dat we hier met elkaar begaan waren'.
Niks mierenneukerigs aan hoor.
Wat ik wil.
Yeah, right.
[...]
Gisteren jouw posting over passieve agressie gemist, niks van gelezen.
Geen idee dus waar je het wat dat betreft over hebt en ja, ik trek het me aan als jij zegt 'ik dacht dat we hier met elkaar begaan waren'.
Niks mierenneukerigs aan hoor.
Wat ik wil.
Yeah, right.
woensdag 18 november 2015 om 12:07
quote:Cateautje schreef op 18 november 2015 @ 12:04:
[...]
Leg dan maar eens uit waar ik voor politieagent speel, want dit is wel een een hele zware. Weet wat je schrijft.
Lees even terug. En een hele zware wat?
Sorry maar jij ziet dingen heel zwaar blijkbaar. Ik niet ik zie heel veel mensen die zich zorgen maken. Ieder zijn visie denk ik dan maar.
[...]
Leg dan maar eens uit waar ik voor politieagent speel, want dit is wel een een hele zware. Weet wat je schrijft.
Lees even terug. En een hele zware wat?
Sorry maar jij ziet dingen heel zwaar blijkbaar. Ik niet ik zie heel veel mensen die zich zorgen maken. Ieder zijn visie denk ik dan maar.
woensdag 18 november 2015 om 12:07
quote:Cateautje schreef op 18 november 2015 @ 12:02:
[...]
Kijk als iemand nou bijvoorbeeld echt zelfmoordaankondigingen hier doet dan is het logisch dat de mods gewaarschuwd worden maar de posts van pumps neuh.
Zet haar dan onder de negeer denk ik dan.
[...]
Kijk als iemand nou bijvoorbeeld echt zelfmoordaankondigingen hier doet dan is het logisch dat de mods gewaarschuwd worden maar de posts van pumps neuh.
Zet haar dan onder de negeer denk ik dan.
woensdag 18 november 2015 om 12:10
quote:Goede-Fee schreef op 18 november 2015 @ 12:06:
Ik denk dat de mods wijzen op een nogal verward persoon is dan 'aangeven'.
Het lijkt mij dat het verschil zit in hoe je dingen leest en invult.
Maar pumps schrijft toch al heel lang dit soort warrige posts?
En daarnaast schrijft pumps zelf dat het goed met haar gaat dus wat zouden de mods daar dan verder mee moeten?
Het is niet zo dat pumps mensen uitscheld etc..
Ik denk dat de mods wijzen op een nogal verward persoon is dan 'aangeven'.
Het lijkt mij dat het verschil zit in hoe je dingen leest en invult.
Maar pumps schrijft toch al heel lang dit soort warrige posts?
En daarnaast schrijft pumps zelf dat het goed met haar gaat dus wat zouden de mods daar dan verder mee moeten?
Het is niet zo dat pumps mensen uitscheld etc..