Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
PI staat bij mij op negeer.

Niet omdat ik haar niet een lieve, lieverd vind maar omdat ik niets kan met de postings en ze aangegeven heeft geen interactie te wensen.

Dat heb ik ter harte genomen.
Mss is dat ook wel het beste Leo.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 november 2015 @ 09:40:

Ik ben het ook met Sid eens.Ik ook.
I like being a mess. It's who I am.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 november 2015 @ 09:42:

PI staat bij mij op negeer.

Niet omdat ik haar niet een lieve, lieverd vind maar omdat ik niets kan met de postings en ze aangegeven heeft geen interactie te wensen.

Dat heb ik ter harte genomen.Neem dan een dagboek of een Word document.
Ik zie Pumps als een heel eenzaam mens en het lijkt me dat dit de enige manier is waarop ze zich op dit moment kan uiten. Ik snap niet dat daar zo moeilijk over wordt gedaan, ze is toch niet persoonlijk en valt toch niemand aan. Lees er over heen of zet haar op de negeer, maar om nou over haar te klagen bij de mods vind ik wel erg ver gaan.
Er heeft toch niemand echt last van pumps?
quote:rosemetijs schreef op 18 november 2015 @ 10:56:

Er heeft toch niemand echt last van pumps?Last niet nee, maar ik begrijp niet waarom Pumps hier post als ze toch geen interactie wenst: dat intrigeert me wel.
quote:cochise schreef op 18 november 2015 @ 10:59:

[...]

Last niet nee, maar ik begrijp niet waarom Pumps hier post als ze toch geen interactie wenst: dat intrigeert me wel.

Vooral voor zichzelf gok ik?

Ik begrijp vaak de posts van pumps ook niet hoor maar ik scrol gewoon verder,doe ik ook met alle posts over katten en konijnen want die boeien me evenmin.
quote:rosemetijs schreef op 18 november 2015 @ 11:06:

[...]

Vooral voor zichzelf gok ik?

Ik begrijp vaak de posts van pumps ook niet hoor maar ik scrol gewoon verder,doe ik ook met alle posts over katten en konijnen want die boeien me evenmin.Als Pumps dat voor zichzelf schrijft kan ze het net zo goed op een kladblok doen, dus begrijp ik dan nog het posten hier niet. Maar last, nee, ik lees ook echt wat ze schrijft en begrijp sommige dingen/associaties wel, het is gewoon intrigerend.
Pumps komt hier al zeker 5 jaar en heeft altijd gezellig meegeschreven en nu krijgen we die cryptische omschrijvingen en schrijft ze niet meer gezellig mee. Het doet mij denken.

Lang heb ik gedacht dat we hier zo begaan waren met elkaar, maar dat valt dus blijkbaar zwaar tegen. Iedereen kan voor zichzelf wel bedenken dat het op dit moment niet zo goed gaat met haar.
quote:Cateautje schreef op 18 november 2015 @ 11:09:

Pumps komt hier al zeker 5 jaar en heeft altijd gezellig meegeschreven en nu krijgen we die cryptische omschrijvingen en schrijft ze niet meer gezellig mee. Het doet mij denken.

Lang heb ik gedacht dat we hier zo begaan waren met elkaar, maar dat valt dus blijkbaar zwaar tegen. Iedereen kan voor zichzelf wel bedenken dat het op dit moment niet zo goed gaat met haar.Daar heb je ook wel een punt.
Dat kan ik wel bedenken maar Pumps wil geen interactie, al maken sommigen zich oprecht zorgen om haar, dat is wat ik lees Cateau.
Wat een topics op actueel, over wel of niet gaan naar concert kerstmarkt of sinterklaasfeest.

Lang heb ik gedacht dat we hier zo begaan waren met elkaar, maar dat valt dus blijkbaar zwaar tegen. Iedereen kan voor zichzelf wel bedenken dat het op dit moment niet zo goed gaat met haar.

Dit.

En als we gaan keuren op gebruik/invloed van medicatie kan er heel wat leden worden afgeschreven

Ik heb nog niemand onder negeer, ik scroll gewoon door.

Ik lees zoveel posten waar ik mijn twijfels over heb.
Ik ken de oud forummers niet. En weet ook niet wat er daar als redenen gegeven zijn. Maar ik vind de onschuldige posts ook geen probleem. Misschien werkt het nog therapeutisch ook om het hier neer te zetten al is interactie niet gewenst, misschien geeft het toch een bepaald gevoel van saamhorigheid.

En zoals Leo zet. Dan toch op negeer als je het niet wil lezen.

Ik heb soms meer "last" van vf-ers die wel interactief zijn.

Beetje onterecht dit.

Ik wil graag begaan zijn met anderen hier maar als iemand zelf aangeeft geen reactie en geen interactie te wensen dan houdt het wel een keer op.

Ik ben geen therapeut. Ik ben gewoon een forummer en heb absoluut geen idee hoe ik PI zou kúnnen helpen, al zou ik het willen.

Vandaar mijn besluit haar postings niet meer te lezen.

Dat maakt me niet onbegaan met mijn medeforummers.
Het is altijd lastig bij zoiets.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 november 2015 @ 11:19:

[...]

Beetje onterecht dit.

Ik wil graag begaan zijn met anderen hier maar als iemand zelf aangeeft geen reactie en geen interactie te wensen dan houdt het wel een keer op.

Ik ben geen therapeut. Ik ben gewoon een forummer en heb absoluut geen idee hoe ik PI zou kúnnen helpen, al zou ik het willen.

Vandaar mijn besluit haar postings niet meer te lezen.

Dat maakt me niet onbegaan met mijn medeforummers.Wie de schoen past Leo. Als het voor jou niet geldt, dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen. Dat vind ik dan weer onterecht.
quote:cochise schreef op 18 november 2015 @ 11:16:

Dat kan ik wel bedenken maar Pumps wil geen interactie, al maken sommigen zich oprecht zorgen om haar, dat is wat ik lees Cateau.

Idd én ze heeft al een aantal keren aangegeven dat het heus goed met haar gaat..

Tja dan denk ik dat er weinig rest dan dat te respecteren.
quote:cochise schreef op 18 november 2015 @ 11:16:

Pumps schrijft soms ook in PB's en daar schrijft ze wel in heldere taal.

Ze wil geen hulp, al denk ik dat ze het wel kan gebruiken, maar ze is niet te dwingen natuurlijk.
Ik vind de e-kortingscode veel irritanter. Daar kan ik vaak niet meteen voorbij scrollen.
quote:Corona67 schreef op 18 november 2015 @ 11:39:

Ik vind de e-kortingscode veel irritanter. Daar kan ik vaak niet meteen voorbij scrollen.Die kan je ook onder de negeer zetten.
Pumps vind ik nog niet zonerg.
quote:elfje12 schreef op 18 november 2015 @ 11:21:

Het is altijd lastig bij zoiets.

Vind je?

Eigenlijk heb ik er geen problemen mee doorgaans.

Al lang geleden heb ik begrepen dat ik niet van alles op kan lossen van achter mijn computer.

Ik heb het wel eens geprobeerd, mensen te helpen en bij te staan maar daar had ik dan buiten het forum contact mee.

En ook dát liep wel eens mis want (sorry dat ik het zeg) er zijn mensen die ik helemaal niet kán helpen, omdat hun problematiek mijn pet ver te boven gaat.

Ooit eens een alcoholistische dame met borderline proberen bij te staan, voor wie het leven heel zwaar was, dat kwam me duur te staan.

Ik ben helemaal niet in staat om zulke problemen aan te pakken met iemand die ik ook nog eens nauwelijks ken.

Dus als ik merk dat het niet gaat om iets wat met een luisterend oor, een lekker opluchtgesprek/mail of een doos met spullen/tas boodschappen/fijne bon kan worden opgelost of opluchting geeft, dan houdt het wat mij betreft wel op.

Ik laat me nooit meer zo meeslepen.
quote:Cateautje schreef op 18 november 2015 @ 11:25:

[...]

Wie de schoen past Leo. Als het voor jou niet geldt, dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen. Dat vind ik dan weer onterecht.

Vind ik niet.

Ik snap je punt wel maar vind je posting vrij passief/agressief overkomen.

En ik trek zeker geen schoen aan die me niet past maar hoef er ook niet zo in het algemeen op aangesproken te worden.

In mijn optiek klopt je stelling namelijk gewoon niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven