Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 18 november 2015 om 19:00
woensdag 18 november 2015 om 19:01
quote:Nicotientje schreef op 18 november 2015 @ 18:58:
Ik had trouwens al eerder een stiekum vermoeden dat er hier ( uitgezonderd Corona by the way) nogal wat hulpverleners rondhangen.
Door t type humor denk ik. Maar ben er nog niet helemaal uit..Hier nog een. Althans; zorg. Ook een vorm van hulpverlening toch?
Ik had trouwens al eerder een stiekum vermoeden dat er hier ( uitgezonderd Corona by the way) nogal wat hulpverleners rondhangen.
Door t type humor denk ik. Maar ben er nog niet helemaal uit..Hier nog een. Althans; zorg. Ook een vorm van hulpverlening toch?
woensdag 18 november 2015 om 19:02
Ik wil ook even doorgenomen worden eigenlijk, dat kan hier toch? Ik heb een dsm, praat over katten en konijnen en ik ben heel eenzaam want geen werk, geen vrienden en een, foei, vreemdgangende, gaande? partner. Dusse ik ben benieuwd, moet ik medicatie ophogen? Meds gaat vast roepen: cognitieve gedragstherapie! en Leo komt een tas boodschappen brengen en Solo een zak pepernoten, met de fiets. Come on, poeple, saaaave me!
Geintje mag toch wel?
Geintje mag toch wel?
woensdag 18 november 2015 om 19:03
quote:Nicotientje schreef op 18 november 2015 @ 18:58:
Door t type humor denk ik. Maar ben er nog niet helemaal uit..
Hebben hulpverleners gevoel voor humor dan?
En wat denk je dat ik doe voor de kost?
Door t type humor denk ik. Maar ben er nog niet helemaal uit..
Hebben hulpverleners gevoel voor humor dan?
En wat denk je dat ik doe voor de kost?
woensdag 18 november 2015 om 19:04
quote:Chiefseattle schreef op 18 november 2015 @ 19:02:
Ik wil ook even doorgenomen worden eigenlijk, dat kan hier toch? Ik heb een dsm, praat over katten en konijnen en ik ben heel eenzaam want geen werk, geen vrienden en een, foei, vreemdgangende, gaande? partner. Dusse ik ben benieuwd, moet ik medicatie ophogen? Meds gaat vast roepen: cognitieve gedragstherapie! en Leo komt een tas boodschappen brengen en Solo een zak pepernoten, met de fiets. Come on, poeple, saaaave me!
Geintje mag toch wel? En ik? Wat doe ik om jouw lijden te verlichten?
Geintje mag toch wel? En ik? Wat doe ik om jouw lijden te verlichten?