Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 2 december 2015 om 14:49
quote:Grobbekuiken schreef op 02 december 2015 @ 14:31:
Star, dank je.
Ging mij vooral om dat ieder dit soort ellende weer op een andere manier benadert, maar dat er ook veel fout kan gaan, omdat anderen het wel even denken te moeten bepalen.
Rosé, helemáál niks hè, nog geen foto op mijn eigen kamer, bijna ontkennen dat ze ooit bestaan heeft. Dat kun je wat mij betreft niet maken als andere ouder.Dat gaat idd veel en veel te ver..
Star, dank je.
Ging mij vooral om dat ieder dit soort ellende weer op een andere manier benadert, maar dat er ook veel fout kan gaan, omdat anderen het wel even denken te moeten bepalen.
Rosé, helemáál niks hè, nog geen foto op mijn eigen kamer, bijna ontkennen dat ze ooit bestaan heeft. Dat kun je wat mij betreft niet maken als andere ouder.Dat gaat idd veel en veel te ver..
woensdag 2 december 2015 om 14:52
quote:Solomio schreef op 02 december 2015 @ 14:33:
[...]
Wat vreselijk.
Vroeger werden overleden kinderen ook doodgezwegen. Men dacht dat dat beter was, dan vergat je het sneller. Doodgeboren kinderen die niet op het kerkhof mochten worden begraven omdat ze niet gedoopt waren, laast nog wat over gezien
[...]
Wat vreselijk.
Vroeger werden overleden kinderen ook doodgezwegen. Men dacht dat dat beter was, dan vergat je het sneller. Doodgeboren kinderen die niet op het kerkhof mochten worden begraven omdat ze niet gedoopt waren, laast nog wat over gezien
Je bent zelf een theepot
woensdag 2 december 2015 om 14:53
woensdag 2 december 2015 om 14:55
woensdag 2 december 2015 om 15:12
quote:pomona-struik schreef op 02 december 2015 @ 14:55:
[...]
Klopt, mijn kind werd niet in het geboorteregister opgenomen. Belachelijk want ze is wel geboren!
Blijkbaar gaat het om levendgeborenen?
Dat dingetje is er ook op een grens van 24 (?)weken bij geboorte, dan mag het niet begraven worden
[...]
Klopt, mijn kind werd niet in het geboorteregister opgenomen. Belachelijk want ze is wel geboren!
Blijkbaar gaat het om levendgeborenen?
Dat dingetje is er ook op een grens van 24 (?)weken bij geboorte, dan mag het niet begraven worden
Je bent zelf een theepot
woensdag 2 december 2015 om 16:33
woensdag 2 december 2015 om 16:39
woensdag 2 december 2015 om 16:48
quote:pomona-struik schreef op 02 december 2015 @ 15:15:
Zoiets zal het zijn maar ik vond het belachelijk! Ik heb haar in mijn buik voelen bewegen. En ik moest gewoon bevallen. Maar dat telt niet zeiden ze.Dat begrijp ik ook nooit. Dat je gewoon moet bevallen. Als je dat zelf wil ok. Maar dat we in 2015 nog niks hebben uitgevonden om zoveel pijn te moeten lijden terwijl het al zo verdrietig is snap ik echt niet.
Zoiets zal het zijn maar ik vond het belachelijk! Ik heb haar in mijn buik voelen bewegen. En ik moest gewoon bevallen. Maar dat telt niet zeiden ze.Dat begrijp ik ook nooit. Dat je gewoon moet bevallen. Als je dat zelf wil ok. Maar dat we in 2015 nog niks hebben uitgevonden om zoveel pijn te moeten lijden terwijl het al zo verdrietig is snap ik echt niet.
woensdag 2 december 2015 om 16:53
woensdag 2 december 2015 om 16:59
quote:pomona-struik schreef op 02 december 2015 @ 14:55:
[...]
Het oudste kind van mijn ouders leefde bij de geboorte en heeft daarna nog een paar uur geleefd. Het is gelijk bij de geboorte weggehaald. Mijn ouders hebben het nooit gezien, er is niet eens gevraagd of ze het zelf wilden begraven. Dus ook dat is niet gebeurd.
Mijn vader heeft wel aangifte moeten doen. Heel bizar, een kind als geboren en gestorven aangeven, maar het nooit gezien hebben.
[...]
Het oudste kind van mijn ouders leefde bij de geboorte en heeft daarna nog een paar uur geleefd. Het is gelijk bij de geboorte weggehaald. Mijn ouders hebben het nooit gezien, er is niet eens gevraagd of ze het zelf wilden begraven. Dus ook dat is niet gebeurd.
Mijn vader heeft wel aangifte moeten doen. Heel bizar, een kind als geboren en gestorven aangeven, maar het nooit gezien hebben.