Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 2 december 2015 om 21:08
quote:yasmijn schreef op 02 december 2015 @ 21:07:
[...]
Wat? Ik kan niet overschakelen, de man kijkt een film.
En lig op de bank, te moe om naar boven te gaan.
Wat doe ik dan? Je probeert met zussen./vriendinnen een buffel te pakken te nemen.
[...]
Wat? Ik kan niet overschakelen, de man kijkt een film.
En lig op de bank, te moe om naar boven te gaan.
Wat doe ik dan? Je probeert met zussen./vriendinnen een buffel te pakken te nemen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 2 december 2015 om 22:41
woensdag 2 december 2015 om 22:57
woensdag 2 december 2015 om 23:05
quote:denachtzuster schreef op 02 december 2015 @ 22:58:
Ik ben chagrijnig. Zoekt er iemand nog ergens ruzie?Je bent twee dagen te laat muts. Ik heb serieus mijn best gedaan om mensen tegen me in het harnas te jagen. Jammerlijk mislukt. En nu is mijn kutbui over.
Ik ben chagrijnig. Zoekt er iemand nog ergens ruzie?Je bent twee dagen te laat muts. Ik heb serieus mijn best gedaan om mensen tegen me in het harnas te jagen. Jammerlijk mislukt. En nu is mijn kutbui over.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 2 december 2015 om 23:24
quote:feow schreef op 02 december 2015 @ 23:05:
[...]
Je bent twee dagen te laat muts. Ik heb serieus mijn best gedaan om mensen tegen me in het harnas te jagen. Jammerlijk mislukt. En nu is mijn kutbui over.Komt door je ava! Vrede op aarde enz . Daardoor wil niemand ruzie met je maken.
[...]
Je bent twee dagen te laat muts. Ik heb serieus mijn best gedaan om mensen tegen me in het harnas te jagen. Jammerlijk mislukt. En nu is mijn kutbui over.Komt door je ava! Vrede op aarde enz . Daardoor wil niemand ruzie met je maken.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
donderdag 3 december 2015 om 00:52
Snik.... Dank jullie wel.
Helemaal warm van binnen ga ik nu slapen.
tsss, had me inmiddels helemaal opgeladen om dan uit de goedheid van mijn hart maar eens te bitchfighten over het woord muts. Alweer jammerlijk mislukt. Ik wacht wel weer een maandje
Helemaal warm van binnen ga ik nu slapen.
tsss, had me inmiddels helemaal opgeladen om dan uit de goedheid van mijn hart maar eens te bitchfighten over het woord muts. Alweer jammerlijk mislukt. Ik wacht wel weer een maandje
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 3 december 2015 om 05:59
Heeft iedereen zich soms verslapen? Het is donderdag he, geen zaterdag. Nou dan ga ik wel ontbijt maken. Even een plaatje zoeken. Gister was het drukker rond dit tijdstip!
Ik heb op het moment een heel origineel slaap/waalritme, ik slaap een paar uur in de ochtend en een paar uur 's avonds laat. Helemaal zelf bedacht. Nou hoop dat niemand zich verslapen heeft!
Ik heb op het moment een heel origineel slaap/waalritme, ik slaap een paar uur in de ochtend en een paar uur 's avonds laat. Helemaal zelf bedacht. Nou hoop dat niemand zich verslapen heeft!