Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Ik ga voor dit ontbijt

Ik voor dit...
Moguh! Wat is dat laatste nou, Tas? Havermout oid? Ziet erre.. apart uit. Enjoy! Fijn dat je lekker geslapen hebt! Ik ga het zo proberen.

Hats, ik heb vaker gelezen wat jij lekker vindt om te eten en we delen idd elkaars culinaire voorkeuren niet. Ik hou wel van mooie mannenplaatjes maar zoveel. Nou ja, misschien delen we een gevoel voor humor?

Ik ga ff rijstebloempap maken, helaas heb ik irl geen chocolademuffins met warme chocolademelk met slagroom Mmmm! Maar goed, ieder zijn meug!
quote:Corona67 schreef op 03 december 2015 @ 06:31:

[afbeelding]

Ik voor dit...Hartverwarmend! Heb je je nou verslapen of niet trouwens?
Vlees in de ochtend? Jij durft ik ben niet zo'n fan van zware onbijt ochtends. Mijn maag ook niet zo eigenlijk.
Goedemorgen cor laat uit de veren vandaag?
Ik moet trouwens een beetje aankomen dus ik mag zo met de calorieen gooien. In rijstebloempap zit best veel eiwit, zag ik. Da's dus best gezond met drie scheppen suiker.
Goedemorgen hatsetats!
quote:Chiefseattle schreef op 03 december 2015 @ 06:36:

Ik moet trouwens een beetje aankomen dus ik mag zo met de calorieen gooien. In rijstebloempap zit best veel eiwit, zag ik. Da's dus best gezond met drie scheppen suiker. Suiker door pap😑 ik eet havemout met fruit.
Ik denk dat ik vandaag mijn financiële vrijheid vier. Lekker shoppen vandaag met vriendlief vanavond strunen.
Goedemorgen. Ik kan beginnen ergens tussen 7 en 10. Dus ik verslaap me eigenlijk nooit
O da's lekker Cor. Werkze iig.

Oeps, ik kwam een bitterkoekjespudding toetje tegen in de koelkast. Zitten wel amandelen in, denk ik. Gezond, noten!
Lol... Klopt. Heul veul bitterkoekjespidding moet dan wel heul gezond zijn..
Lekker Chieffie en Co, hebben jullie ook een bakkie koffie voor mij?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Chiefseattle schreef op 03 december 2015 @ 06:32:

Moguh! Wat is dat laatste nou, Tas? Havermout oid? Ziet erre.. apart uit. Enjoy! Fijn dat je lekker geslapen hebt! Ik ga het zo proberen.

Hats, ik heb vaker gelezen wat jij lekker vindt om te eten en we delen idd elkaars culinaire voorkeuren niet. Ik hou wel van mooie mannenplaatjes maar zoveel. Nou ja, misschien delen we een gevoel voor humor?

Ik ga ff rijstebloempap maken, helaas heb ik irl geen chocolademuffins met warme chocolademelk met slagroom Mmmm! Maar goed, ieder zijn meug!Ik heb geen humor, vraag hier maar na
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Bij mij lag nog een verdwaalde halve avocado. Lekker met zout!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Werkse Cor
quote:Kia-Ora schreef op 03 december 2015 @ 06:54:

Lekker Chieffie en Co, hebben jullie ook een bakkie koffie voor mij?
1 of 2 zoetjes?
quote:Ttass28 schreef op 03 december 2015 @ 06:57:

Werkse CorZit nog lui in badjas hoor (maar moet zo toch wel in actie komen pfff)
quote:Corona67 schreef op 03 december 2015 @ 07:00:

1 of 2 zoetjes? Geen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Koekje dur bij? Zo lekker dippen in de koffie..
Ja!

Koekje en een zoetje!
Hoeveel zoetjes zouden er hier in moeten? (vraag ik mij oprecht af lol )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven