Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oja suzanne suus 4 mijl is een hardloop marathon in groningen die elk jaar in groningen georganiseerd wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 05 december 2015 @ 00:09:

Is er hier iemand wakker?Nee.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik vind dat topic over Dascha zo bizar. Zo smakeloos om over iemands dood te speculeren.
quote:Solomio schreef op 05 december 2015 @ 00:11:

[...]

Nee.Uhu make that the cat wise
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 00:12:

Ik vind dat topic over Dascha zo bizar. Zo smakeloos om over iemands dood te speculeren.Dan moet je niet op facebook gaan kijken schaam je je heel diep.
quote:Ttass28 schreef op 05 december 2015 @ 00:15:

[...]

Dan moet je niet op facebook gaan kijken schaam je je heel diep.Waarom zou ik me schamen?
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 00:16:

[...]

Waarom zou ik me schamen?Jij niet ik formuleer het verkeerd. Je ziet dan hoe kwart Nederland op de facebook van de vader berichtjes achter laat en hem toevoegt op facebook
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 00:12:

Ik vind dat topic over Dascha zo bizar. Zo smakeloos om over iemands dood te speculeren.Dat zou jij natuurlijk nooit doen. Iets smakeloos. Ik ook niet hoor. O nee. Ik maak me wel schuldig aan smakeloosheid, bij tijd en wijlen. Lijkt me vrij menselijk eigenlijk.
O, vreemd.
quote:Chiefseattle schreef op 05 december 2015 @ 00:19:

[...]

Dat zou jij natuurlijk nooit doen. Iets smakeloos. Ik ook niet hoor. O nee. Ik maak me wel schuldig aan smakeloosheid, bij tijd en wijlen. Lijkt me vrij menselijk eigenlijk.Over de dood van een 16 jarig meisje, met naam en toenaam, op een openbaar forum speculeren. Nee, dat zal ik nooit doen.
quote:Ttass28 schreef op 05 december 2015 @ 00:18:

[...]

Jij niet ik formuleer het verkeerd. Je ziet dan hoe kwart Nederland op de facebook van de vader berichtjes achter laat en hem toevoegt op facebookKun jij zien wat de mensen tegen hem zeggen als ze facebookvrienden zijn geworden? Wat voor berichtjes zijn het want ik heb geen feestboek, hoeveel % is: veel sterkte? Ik heb geen idee, daarom vraag ik het.
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 00:20:

[...]

Over de dood van een 16 jarig meisje, met naam en toenaam, op een openbaar forum speculeren. Nee, dat zal ik nooit doen.Heel gek, maar ik zeg nooit nooit. Mijn partner heeft een bipolaire stoornis en dan gebeurt er wel eens iets geks. Toen heb ik me dat in mijn oren geknoopt. Zeg nooit nooit.
quote:Chiefseattle schreef op 05 december 2015 @ 00:23:

[...]

Heel gek, maar ik zeg nooit nooit. Mijn partner heeft een bipolaire stoornis en dan gebeurt er wel eens iets geks. Toen heb ik me dat in mijn oren geknoopt. Zeg nooit nooit.Op sommige dingen zeg ik nooit.
quote:Chiefseattle schreef op 05 december 2015 @ 00:22:

[...]

Kun jij zien wat de mensen tegen hem zeggen als ze facebookvrienden zijn geworden? Wat voor berichtjes zijn het want ik heb geen feestboek, hoeveel % is: veel sterkte? Ik heb geen idee, daarom vraag ik het.Prikbord openbaar
Ik heb een man die naast mij snurkt zo'n zin om hem even een elleboog stoot te geven.
quote:Ttass28 schreef op 05 december 2015 @ 00:27:

[...]

Prikbord openbaarHoe kom je überhaupt op het idee om bij die man op zijn FB te gaan kijken?
quote:Ttass28 schreef op 05 december 2015 @ 00:28:

Ik heb een man die naast mij snurkt zo'n zin om hem even een elleboog stoot te geven.Waarschijnlijk slaapt ie zo diep dattie t niet voelt
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 00:29:

[...]

Hoe kom je überhaupt op het idee om bij die man op zijn FB te gaan kijken?Ik zag het op mijn tijdlijn vrienden deelden het bericht over zijn dochter vandaar.
quote:Ttass28 schreef op 05 december 2015 @ 00:30:

[...]

Ik zag het op mijn tijdlijn vrienden deelden het bericht over zijn dochter vandaar.

Dan zie je toch niet of zijn FB openbaar staat?

Ik ben blij dat ik niet van dat soort mensen op mijn TL heb staan.
quote:Taxxi schreef op 05 december 2015 @ 00:30:

[...]

Waarschijnlijk slaapt ie zo diep dattie t niet voelt Nouja als ik ergens anders stoot voelt hij het meteen
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 00:31:

[...]

Dan zie je toch niet of zijn FB openbaar staat?

Ik ben blij dat ik niet van dat soort mensen op mijn TL heb staan.Hij had een oproep gedaan en dat werd gedeeld.
quote:Ttass28 schreef op 05 december 2015 @ 00:32:

[...]

Nouja als ik ergens anders stoot voelt hij het meteen Wordt een lange nacht dan, denk niet dat ie nog in slaap kan komen dan.. Of hij is gelijk nokkie
quote:Ttass28 schreef op 05 december 2015 @ 00:34:

[...]

Hij had een oproep gedaan en dat werd gedeeld.En daarin staat dan dat zijn FB openbaar is?
Eigenlijk heb ik de betekenis van het woord smakeloos pas goed leren kennen door mijn partner, nu ik erover nadenk. Ik wist niet hoe smakeloos sommige mensen kunnen worden. Maar ja, da's de stoornis.

Ik weet nog de vorige keer dat ik niks mocht zeggen over iets vreselijks: toen een vader zijn twee zonen ontvoerde, vermoordde en in een sloot hing ergens. Waar de politie hun rottende lijkjes drie weken later vond. Waar heel Nederland mee bezig was en live mee 'mocht' kijken, mocht niemand er iets over zeggen omdat dat zo smakeloos was. Sindsdien hou ik mijn mond niet meer als er iets vreselijks gebeurt. Waarom eigenlijk? Volgens mij helpt het om over dingen te praten namelijk. Hoe erg ook. Onder de mat schuiven, geen goed idee. En 'gewone' mensen hebben ook heftige emoties, soms. Mogen ze die luchten van jullie? Van mij wel. Aardig van mij toch.
Emoties uiten is heel wat anders dan speculeren over een doodsoorzaak.

Vind je het stoer om het te verwoorden zoals jij het doet? Ga je voor het shockeffect?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven