Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 6 december 2015 om 10:09
quote:pomona-struik schreef op 06 december 2015 @ 08:46:
Wat een gezwets over voodooshit! Zouden er echt mensen zijn die dat geloven??Heel veel mensen geloven dat. Of het helpt? Ik weet het niet. Ligt misschien aan de kunde van de "beoefenaar". Ik zie het als een versterkte-telepathie-met-enge-gevolgen.
Geloof jij in Uri Geller? Preciesie-uitgedachte-trukjes. Maar toen hij zijn oor op de buik van Sabia legde met de woorden dat hij wist wat er in de buik zat dacht ik "dat zullen we dan nog wel eens zien".
Wat een gezwets over voodooshit! Zouden er echt mensen zijn die dat geloven??Heel veel mensen geloven dat. Of het helpt? Ik weet het niet. Ligt misschien aan de kunde van de "beoefenaar". Ik zie het als een versterkte-telepathie-met-enge-gevolgen.
Geloof jij in Uri Geller? Preciesie-uitgedachte-trukjes. Maar toen hij zijn oor op de buik van Sabia legde met de woorden dat hij wist wat er in de buik zat dacht ik "dat zullen we dan nog wel eens zien".
LOEP ME MAAR aub.
zondag 6 december 2015 om 10:31
zondag 6 december 2015 om 10:48