Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 6 december 2015 om 12:18
quote:Grzeczny schreef op 06 december 2015 @ 07:32:
[...]
Hoi. Hoe kan ik jou nou nog nooit gelezen hebben? Je Viva-mod-citaat-motto is briljant.Wat wil jij met jouw motto zeggen?
[...]
Hoi. Hoe kan ik jou nou nog nooit gelezen hebben? Je Viva-mod-citaat-motto is briljant.Wat wil jij met jouw motto zeggen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 6 december 2015 om 12:21
quote:Eleonora-1 schreef op 06 december 2015 @ 12:05:
Ik ga!
Dag allemaal!
Ik wacht het achtuurjournaal met vogeltjesdans en warrig dankverhaal voor vivaforum rustig af.
Geniet ervan!
Ik ga!
Dag allemaal!
Ik wacht het achtuurjournaal met vogeltjesdans en warrig dankverhaal voor vivaforum rustig af.
Geniet ervan!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 6 december 2015 om 13:28
quote:hatsetats schreef op 06 december 2015 @ 13:25:
[...]
Waar dan? Ik heb geloept maar zag t niet
Nou vooruit, omdat jij het bent
Ik reageerde later op grimble door te beamen dat to er niet letterlijk schuld aan heeft, maar door te blijven wel weet wat er kan gebeuren.
Ik had mij een beetje ongelukkig uitgedrukt.
[...]
Waar dan? Ik heb geloept maar zag t niet
Ik reageerde later op grimble door te beamen dat to er niet letterlijk schuld aan heeft, maar door te blijven wel weet wat er kan gebeuren.
Ik had mij een beetje ongelukkig uitgedrukt.
zondag 6 december 2015 om 13:31
quote:ana_isabel schreef op 06 december 2015 @ 13:28:
[...]
Ik had mij een beetje ongelukkig uitgedrukt.En daar gaat het dus mis. Ze hopen zo hard dat als ze maar X of Y doen het niet meer gebeurt.
[...]
Ik had mij een beetje ongelukkig uitgedrukt.En daar gaat het dus mis. Ze hopen zo hard dat als ze maar X of Y doen het niet meer gebeurt.
zondag 6 december 2015 om 13:31
zondag 6 december 2015 om 13:33
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 13:31:
[...]
En daar gaat het dus mis. Ze hopen zo hard dat als ze maar X of Y doen het niet meer gebeurt.Juist. Het is een soort rouw proces: ontkennen, bagatelliseren, verdriet... helaas komen de meesten niet aan in de fase "boos" en blijven hangen in de eerste fases.
[...]
En daar gaat het dus mis. Ze hopen zo hard dat als ze maar X of Y doen het niet meer gebeurt.Juist. Het is een soort rouw proces: ontkennen, bagatelliseren, verdriet... helaas komen de meesten niet aan in de fase "boos" en blijven hangen in de eerste fases.
zondag 6 december 2015 om 13:34
zondag 6 december 2015 om 13:51
quote:Nouschi schreef op 06 december 2015 @ 13:47:
[...]
De leeuwin dan [img]http://r27.imgfast.net/users/2712/13/40 ... 545419.gif[/img] die smiley..
[...]
De leeuwin dan [img]http://r27.imgfast.net/users/2712/13/40 ... 545419.gif[/img] die smiley..
zondag 6 december 2015 om 13:55
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 06 december 2015 @ 13:45:
800 lampjes? sterkte. Ik zou me wel insmeren met zonnebrand.. al die lampen
Zijn hele kleine ledlampjes. Gaat wel goedkomen in die grote boom.
Alleen, voor dat alles goed hangt en brandt... aargghhhh
En ik mag me er niet mee bemoeten, ik mag de boom alleen versieren.
800 lampjes? sterkte. Ik zou me wel insmeren met zonnebrand.. al die lampen
Zijn hele kleine ledlampjes. Gaat wel goedkomen in die grote boom.
Alleen, voor dat alles goed hangt en brandt... aargghhhh
En ik mag me er niet mee bemoeten, ik mag de boom alleen versieren.