Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 december 2015 om 08:54
dinsdag 15 december 2015 om 08:58
quote:Eleonora-1 schreef op 15 december 2015 @ 08:54:
Ja, dan zat je met een boekje van Jaap ter Haar, of een Suske en Wiske aan tafel tot je naar school ging.
Met Kees Schilperoord op Hilversum 1 op de achtergrond.Zo fijn! Die geruststellende stem van Kees op de achtergrond ipv al die herrie die nu uit de tv komt.
Ja, dan zat je met een boekje van Jaap ter Haar, of een Suske en Wiske aan tafel tot je naar school ging.
Met Kees Schilperoord op Hilversum 1 op de achtergrond.Zo fijn! Die geruststellende stem van Kees op de achtergrond ipv al die herrie die nu uit de tv komt.
dinsdag 15 december 2015 om 08:59
quote:missie_m schreef op 15 december 2015 @ 08:43:
Adelheid Roosen is meest irritante bn-ner in reclame las ik.Hoe kriegel ik soms ook van Roosen word, ik vind het top dat ze die Loden Leeuw zo sportief in ontvangst nam! Achterlijke prijs. Wie dat ooit bedacht heeft?! Stel je voor dat iemand hier een topic start met de vraag wie men de irritantste forummer vind ...
Adelheid Roosen is meest irritante bn-ner in reclame las ik.Hoe kriegel ik soms ook van Roosen word, ik vind het top dat ze die Loden Leeuw zo sportief in ontvangst nam! Achterlijke prijs. Wie dat ooit bedacht heeft?! Stel je voor dat iemand hier een topic start met de vraag wie men de irritantste forummer vind ...
dinsdag 15 december 2015 om 09:05
[quote]ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 09:02:
Normaal gaat het heel gemoedelijk hoor in de ochtend. Alleen deze eeeene keer, dat mama ook niet helemaal gezond is, gaan ze natuurlijk ruzie maken... inderdaad afstandsbediening afgepakt en zelf ,zoals een goede dictator betaamt, het programma bepaald.Zo![/quote]
Normaal gaat het heel gemoedelijk hoor in de ochtend. Alleen deze eeeene keer, dat mama ook niet helemaal gezond is, gaan ze natuurlijk ruzie maken... inderdaad afstandsbediening afgepakt en zelf ,zoals een goede dictator betaamt, het programma bepaald.Zo![/quote]
dinsdag 15 december 2015 om 09:08