Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 december 2015 om 09:12
dinsdag 15 december 2015 om 09:13
quote:Solomio schreef op 15 december 2015 @ 09:12:
[...]
[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 081184b4bc[/img]
[...]
[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 081184b4bc[/img]
dinsdag 15 december 2015 om 09:17
quote:yasmijn schreef op 15 december 2015 @ 08:58:
[...]
Zo fijn! Die geruststellende stem van Kees op de achtergrond ipv al die herrie die nu uit de tv komt.
En dat je moeder dan stond te strijken.
In de kamer.
Met een plantenspuit en een zaddoek om de kleding te persen.
Gaskachel aan.
'Raden Maar' op de radio, thee er bij, met Fransisco biscuit, soppen in je kopje, poes op schoot terwijl je op de bruine corduroy kussens van de bank zat en naar het psychedelische cirkelbehang keek met aan het plafond een door je moeder zelf gemacrameede (oranje) plantenhanger, met een lelijke groen/witte sprietenhangplant er in.....
[...]
Zo fijn! Die geruststellende stem van Kees op de achtergrond ipv al die herrie die nu uit de tv komt.
In de kamer.
Gaskachel aan.
'Raden Maar' op de radio, thee er bij, met Fransisco biscuit, soppen in je kopje, poes op schoot terwijl je op de bruine corduroy kussens van de bank zat en naar het psychedelische cirkelbehang keek met aan het plafond een door je moeder zelf gemacrameede (oranje) plantenhanger, met een lelijke groen/witte sprietenhangplant er in.....
dinsdag 15 december 2015 om 09:17
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 09:14:
[...]
Ja, toen het leven met kinderen nog zo simpel leek. Toen de verdrietjes nog op te lossen waren met een kusje en een aai over de bol.Ja..dat snap ik wel. Lijkt me ook lastig hoor dat je dan niet meer alles zo maar op kunt lossen met een kus en een knuffel. Doet zeer he? Hoe oud zijn die van jou?
[...]
Ja, toen het leven met kinderen nog zo simpel leek. Toen de verdrietjes nog op te lossen waren met een kusje en een aai over de bol.Ja..dat snap ik wel. Lijkt me ook lastig hoor dat je dan niet meer alles zo maar op kunt lossen met een kus en een knuffel. Doet zeer he? Hoe oud zijn die van jou?
dinsdag 15 december 2015 om 09:19
quote:Eleonora-1 schreef op 15 december 2015 @ 09:17:
[...]
In de kamer.
Gaskachel aan.
Pfff zometeen zit ik nog een potje te grienen als ik langs memory lane ga
[...]
In de kamer.
Gaskachel aan.
Pfff zometeen zit ik nog een potje te grienen als ik langs memory lane ga
dinsdag 15 december 2015 om 09:27
[...]
In de kamer.
Gaskachel aan.
Ik ben voor mijn kinderen altijd zo blij dat ze die tijd niet hebben hoeven meemaken.
[...]
In de kamer.
Gaskachel aan.
Ik ben voor mijn kinderen altijd zo blij dat ze die tijd niet hebben hoeven meemaken.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 15 december 2015 om 09:32
[...]
In de kamer.
Gaskachel aan.
Ja, dat! Wat een fijne tijden! Geen jachtige toestanden!
[...]
In de kamer.
Gaskachel aan.
Ja, dat! Wat een fijne tijden! Geen jachtige toestanden!
dinsdag 15 december 2015 om 09:35
quote:yette schreef op 15 december 2015 @ 08:59:
[...]
Hoe kriegel ik soms ook van Roosen word, ik vind het top dat ze die Loden Leeuw zo sportief in ontvangst nam! Achterlijke prijs. Wie dat ooit bedacht heeft?! Stel je voor dat iemand hier een topic start met de vraag wie men de irritantste forummer vind ...Open een poll!!!!
[...]
Hoe kriegel ik soms ook van Roosen word, ik vind het top dat ze die Loden Leeuw zo sportief in ontvangst nam! Achterlijke prijs. Wie dat ooit bedacht heeft?! Stel je voor dat iemand hier een topic start met de vraag wie men de irritantste forummer vind ...Open een poll!!!!
dinsdag 15 december 2015 om 09:39
dinsdag 15 december 2015 om 09:39
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 09:17:
[...]
Ja..dat snap ik wel. Lijkt me ook lastig hoor dat je dan niet meer alles zo maar op kunt lossen met een kus en een knuffel. Doet zeer he? Hoe oud zijn die van jou?
Ze zijn 18, bijna 16 en 12.
Issues momenten:
Jongste had na moeilijke start in de brugklas eindelijk wat vriendschappen opgedaan, gaat de jongen waar hij het meeste mee klikt, verhuizen, naar het buitenland.
Dochter had hard gewerkt en een Iphone gekocht. Tweedehands, refurbished, bij een officiële winkel, met garantie. Knopje gaat stuk, dus ding opgestuurd voor garantie. Dag na aankomst van het aangetekende pakketje, vraagt dat bedrijf uitstel van betaling aan. Gaat na verloop van tijd echt failliet. Veel heen en weer gemail met de curator, vorige week bericht dat de toestellen die van klanten zijn, teruggestuurd kunnen worden tegen betaling van 35 euro. Dochter alle stukken gemaild, en gisteren bericht gekregen dat haar toestel niet in de boedel is aangetroffen. Waarschijnlijk verdonkeremaand door iemand. Nu aangifte gedaan van het stelen van de Iphone, maar einde van het liedje zal worden dat de gehele schade à 500 euro nergens verhaald kan worden.
Dit soort dingen gun je je kinderen niet, en kun je niet oplossen met een kusje.
[...]
Ja..dat snap ik wel. Lijkt me ook lastig hoor dat je dan niet meer alles zo maar op kunt lossen met een kus en een knuffel. Doet zeer he? Hoe oud zijn die van jou?
Ze zijn 18, bijna 16 en 12.
Issues momenten:
Jongste had na moeilijke start in de brugklas eindelijk wat vriendschappen opgedaan, gaat de jongen waar hij het meeste mee klikt, verhuizen, naar het buitenland.
Dochter had hard gewerkt en een Iphone gekocht. Tweedehands, refurbished, bij een officiële winkel, met garantie. Knopje gaat stuk, dus ding opgestuurd voor garantie. Dag na aankomst van het aangetekende pakketje, vraagt dat bedrijf uitstel van betaling aan. Gaat na verloop van tijd echt failliet. Veel heen en weer gemail met de curator, vorige week bericht dat de toestellen die van klanten zijn, teruggestuurd kunnen worden tegen betaling van 35 euro. Dochter alle stukken gemaild, en gisteren bericht gekregen dat haar toestel niet in de boedel is aangetroffen. Waarschijnlijk verdonkeremaand door iemand. Nu aangifte gedaan van het stelen van de Iphone, maar einde van het liedje zal worden dat de gehele schade à 500 euro nergens verhaald kan worden.
Dit soort dingen gun je je kinderen niet, en kun je niet oplossen met een kusje.
dinsdag 15 december 2015 om 09:41
quote:Solomio schreef op 15 december 2015 @ 09:27:
[...]
Ik ben voor mijn kinderen altijd zo blij dat ze die tijd niet hebben hoeven meemaken. Dat bedoel ik, die gaskachel aan was lekker warm, maar boven was het steenkoud. Als peuter deed mijn moeder ons altijd inde huiskamer omkleden 's winters. Lang leve centrale verwarming.
[...]
Ik ben voor mijn kinderen altijd zo blij dat ze die tijd niet hebben hoeven meemaken. Dat bedoel ik, die gaskachel aan was lekker warm, maar boven was het steenkoud. Als peuter deed mijn moeder ons altijd inde huiskamer omkleden 's winters. Lang leve centrale verwarming.
dinsdag 15 december 2015 om 09:42
quote:Eleonora-1 schreef op 15 december 2015 @ 09:31:
[...]
Laat het lopen Ana, laat het lopen...
Het lucht zo op.
En dan kun je er weer even tegen.
Oudje.
dankje! Ik kan weer lachen.
Jouw omschrijving van" het laten lopen" doet mensen zo nog denken dat ik een incontinente oma ben van 86...(nou, wat scheelt het..)
[...]
Laat het lopen Ana, laat het lopen...
Het lucht zo op.
En dan kun je er weer even tegen.
Oudje.
dankje! Ik kan weer lachen.
Jouw omschrijving van" het laten lopen" doet mensen zo nog denken dat ik een incontinente oma ben van 86...(nou, wat scheelt het..)
dinsdag 15 december 2015 om 09:43
quote:yasmijn schreef op 15 december 2015 @ 09:41:
Das k u t, Fietsie.Wel heel lief, dat haar broers haar geld hebben aangeboden van de fooien van hun folderwijk. Ook al is het een druppel op een gloeiende plaat, het idee is zo lief! Wij gaan haar ook iets geven hoor. Dit ligt zo buiten haar schuld.
Das k u t, Fietsie.Wel heel lief, dat haar broers haar geld hebben aangeboden van de fooien van hun folderwijk. Ook al is het een druppel op een gloeiende plaat, het idee is zo lief! Wij gaan haar ook iets geven hoor. Dit ligt zo buiten haar schuld.