Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 09:43:

[...]

Wel heel lief, dat haar broers haar geld hebben aangeboden van de fooien van hun folderwijk. Ook al is het een druppel op een gloeiende plaat, het idee is zo lief! Wij gaan haar ook iets geven hoor. Dit ligt zo buiten haar schuld.
quote:Corona67 schreef op 15 december 2015 @ 09:36:

[...]

Opvolger van de viewmasterYouve lost me again...
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 09:44:

[...]

Youve lost me again...Op jouw leeftijd dien je te weten wat een viewmaster is
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 09:39:

[...]

Ze zijn 18, bijna 16 en 12.

Issues momenten:

Jongste had na moeilijke start in de brugklas eindelijk wat vriendschappen opgedaan, gaat de jongen waar hij het meeste mee klikt, verhuizen, naar het buitenland.

Dochter had hard gewerkt en een Iphone gekocht. Tweedehands, refurbished, bij een officiële winkel, met garantie. Knopje gaat stuk, dus ding opgestuurd voor garantie. Dag na aankomst van het aangetekende pakketje, vraagt dat bedrijf uitstel van betaling aan. Gaat na verloop van tijd echt failliet. Veel heen en weer gemail met de curator, vorige week bericht dat de toestellen die van klanten zijn, teruggestuurd kunnen worden tegen betaling van 35 euro. Dochter alle stukken gemaild, en gisteren bericht gekregen dat haar toestel niet in de boedel is aangetroffen. Waarschijnlijk verdonkeremaand door iemand. Nu aangifte gedaan van het stelen van de Iphone, maar einde van het liedje zal worden dat de gehele schade à 500 euro nergens verhaald kan worden.

Dit soort dingen gun je je kinderen niet, en kun je niet oplossen met een kusje.l

Aaah..nee..dat zijn echt klote dingen..

Maar een luisterend oor doet vaak wonderen.

Ze willen bovenal begrepen worden denk ik.
quote:yasmijn schreef op 15 december 2015 @ 09:47:

[...]

Op jouw leeftijd dien je te weten wat een viewmaster is En hoe oud ben ik dan?!!! Nou????
quote:yasmijn schreef op 15 december 2015 @ 09:33:

[...]

Doe ik ook vaak kom, lopen we saampjes.
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 09:42:

[...]

dankje! Ik kan weer lachen.

Jouw omschrijving van" het laten lopen" doet mensen zo nog denken dat ik een incontinente oma ben van 86...(nou, wat scheelt het..)
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 09:47:

[...]

En hoe oud ben ik dan?!!! Nou????
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 09:48:

[...]

kom, lopen we saampjes.
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 09:47:

[...]

l

Aaah..nee..dat zijn echt klote dingen..

Maar een luisterend oor doet vaak wonderen.

Ze willen bovenal begrepen worden denk ik.Klopt, en een nieuwe telefoon, dat dan weer wel.
quote:yasmijn schreef op 15 december 2015 @ 09:40:

[...]

Ik hou ook heel veel van jou
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 09:52:

[...]

Klopt, en een nieuwe telefoon, dat dan weer wel. ach ja, dat gaat natuurlijk gewoon door.
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 09:44:

[...]

Youve lost me again...

tssss ken jij de viewmaster niet???
quote:Corona67 schreef op 15 december 2015 @ 09:58:

[...]

Ik hou ook heel veel van jou
Mag ik hier even uithuilen? Loop/lees al heel wat jaartjes mee, maar toch koesterde ik gisteravond heel even het waanidee dat ik een hysterische TO tot reden kon brengen. Zonder dat mijn woorden verdraaid zouden worden, zeg maar. Ook nog. What was I thinking?
Een viewmaster!

De viewmaster heerst en regeert, trouwens. Beste uitvinding EVER.
quote:hebjehaarookweer schreef op 15 december 2015 @ 10:02:

Mag ik hier even uithuilen? Loop/lees al heel wat jaartjes mee, maar toch koesterde ik gisteravond heel even het waanidee dat ik een hysterische TO tot reden kon brengen. Zonder dat mijn woorden verdraaid zouden worden, zeg maar. Ook nog. What was I thinking? Na al die jaren zou je beter moeten weten.. Alles wat je zegt kan, en vooral zal tegen je gebruikt worden verkeerd geinterpreteerd worden.
quote:Corona67 schreef op 15 december 2015 @ 09:59:

[...]

[img]http://www.smh.com.au/content/dam/image ... 557938.jpg[/img]

tssss ken jij de viewmaster niet???Nee sorry, dit soort moderne hocus pocus ken ik niet. Waar zit de stekker van dit ding?
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 10:04:

[...]

Nee sorry, dit soort moderne hocus pocus ken ik niet. Waar zit de stekker van dit ding?Gaat op zonne-energie. In de winter deed ie het vaak ook niet (behalve als je zo een lamp hebt die Solo heeft)
quote:hebjehaarookweer schreef op 15 december 2015 @ 10:02:

Mag ik hier even uithuilen? Loop/lees al heel wat jaartjes mee, maar toch koesterde ik gisteravond heel even het waanidee dat ik een hysterische TO tot reden kon brengen. Zonder dat mijn woorden verdraaid zouden worden, zeg maar. Ook nog. What was I thinking?

O jee....

Ja, dat heb je soms, dat je dan denkt iemand te helpen maar dat het dan totaalmde verkeerde kant op gaat ondanks je goede bedoelingen.

Vervelend is dat.

quote:Eleonora-1 schreef op 15 december 2015 @ 08:54:

Ja, dan zat je met een boekje van Jaap ter Haar, of een Suske en Wiske aan tafel tot je naar school ging.

Met Kees Schilperoord op Hilversum 1 op de achtergrond.

Oh, die is oud ( en dood ondertussen gok ik)

Toen ik nog jong was en tussen de middag thuis at luisterden mijn moedervaltijd naar de radio, raad het geluid ofzo.

Ik luister ook veel radio nog.

Mijn kinderen keken ook nooit tv 's morgens, nu heb ik soms WNL op staan eventjes
Je bent zelf een theepot
quote:Corona67 schreef op 15 december 2015 @ 10:05:

[...]

Gaat op zonne-energie. In de winter deed ie het vaak ook niet (behalve als je zo een lamp hebt die Solo heeft)Ik ben geboren in 1875 , dat snap je wel. Toen hadden we nog geen zon.
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 december 2015 @ 09:39:

[...]

Ja, in het buitenland waar we ook wonen heb ik een volle baan. Wat dat betreft is het dus wel fijn dat dit mijn laatste werkdag hier is, want het iedere week op en neer vliegen werd me een beetje teveel.

Nou, ze kunnen de helpdesk dan wel opdoeken

Maar idd fijn voor jou en jullie
Je bent zelf een theepot
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 09:43:

[...]

Wel heel lief, dat haar broers haar geld hebben aangeboden van de fooien van hun folderwijk. Ook al is het een druppel op een gloeiende plaat, het idee is zo lief! Wij gaan haar ook iets geven hoor. Dit ligt zo buiten haar schuld.Zo , wat waardeloos zeg voor je dochter!
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven