Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 december 2015 om 16:19
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 december 2015 @ 16:05:
[...]
In de zomer wel. In de winter valt het mee, we verkeren in de gelukkige omstandigheid dat we heel ouderwetsch een paar deuren tegen elkaar open kunnen zetten .Joh, de zon staat laag nu, mooi dat dan je blote benen in je korte broek kunnen bruinen
[...]
In de zomer wel. In de winter valt het mee, we verkeren in de gelukkige omstandigheid dat we heel ouderwetsch een paar deuren tegen elkaar open kunnen zetten .Joh, de zon staat laag nu, mooi dat dan je blote benen in je korte broek kunnen bruinen
Je bent zelf een theepot
dinsdag 15 december 2015 om 16:20
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 16:13:
Slecht behandeling van vorige vriend en toch twee kinderen geproduceerd en nu zwanger van nieuwe vriend..
Soms he..Ach ja.... Ik heb ook wel eens een relatiefoutje gemaakt. Heb er wel 2 hele leuke kinderen aan overgehouden. Ook wat waard.
Slecht behandeling van vorige vriend en toch twee kinderen geproduceerd en nu zwanger van nieuwe vriend..
Soms he..Ach ja.... Ik heb ook wel eens een relatiefoutje gemaakt. Heb er wel 2 hele leuke kinderen aan overgehouden. Ook wat waard.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
dinsdag 15 december 2015 om 16:21
dinsdag 15 december 2015 om 16:25
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 16:20:
[...]
Die stiefmoeder maakt minihamburgers. Soms is gescheiden zijn zo prettig Ik werd steeds luier. De eerste keer was het camembert in bladerdeeg, toen werden het door Appie voorgemarineerde drumsticks en ik eindigde met twee zakken poffertjes, door dochter op te warmen in de magnetron waarover het schoolkeukentje beschikte. Oh ja, ik heb ook een keer een kistje mandarijnen meegegeven.
[...]
Die stiefmoeder maakt minihamburgers. Soms is gescheiden zijn zo prettig Ik werd steeds luier. De eerste keer was het camembert in bladerdeeg, toen werden het door Appie voorgemarineerde drumsticks en ik eindigde met twee zakken poffertjes, door dochter op te warmen in de magnetron waarover het schoolkeukentje beschikte. Oh ja, ik heb ook een keer een kistje mandarijnen meegegeven.
dinsdag 15 december 2015 om 16:26
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 december 2015 @ 16:25:
[...]
Ik werd steeds luier. De eerste keer was het camembert in bladerdeeg, toen werden het door Appie voorgemarineerde drumsticks en ik eindigde met twee zakken poffertjes, door dochter op te warmen in de magnetron waarover het schoolkeukentje beschikte. Oh ja, ik heb ook een keer een kistje mandarijnen meegegeven. heel herkenbaar
[...]
Ik werd steeds luier. De eerste keer was het camembert in bladerdeeg, toen werden het door Appie voorgemarineerde drumsticks en ik eindigde met twee zakken poffertjes, door dochter op te warmen in de magnetron waarover het schoolkeukentje beschikte. Oh ja, ik heb ook een keer een kistje mandarijnen meegegeven. heel herkenbaar
dinsdag 15 december 2015 om 16:33
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 16:20:
[...]
Die stiefmoeder maakt minihamburgers. Soms is gescheiden zijn zo prettig
vertel mij wat.
Ik had ook mijn oudste een tientje kunnen geven, maar ik moest sowieso koken vandaag, dus ik doe twee vliegen in 1 klap.
[...]
Die stiefmoeder maakt minihamburgers. Soms is gescheiden zijn zo prettig
vertel mij wat.
Ik had ook mijn oudste een tientje kunnen geven, maar ik moest sowieso koken vandaag, dus ik doe twee vliegen in 1 klap.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
dinsdag 15 december 2015 om 16:34
quote:borboletas schreef op 15 december 2015 @ 16:26:
[...]
Ohw...
Misschien kun jij me onderwijzen? Nou dat hoeft nou ook weer niet hoor . Ik bedoelde alleen maar dat ik jouw opmerking, dat die mevrouw beter even kon stoppen met fokken en een opleiding gaan doen, helemaal niet zo onaardig vind in vergelijking met wat hier af en toe voorbij komt.
[...]
Ohw...
Misschien kun jij me onderwijzen? Nou dat hoeft nou ook weer niet hoor . Ik bedoelde alleen maar dat ik jouw opmerking, dat die mevrouw beter even kon stoppen met fokken en een opleiding gaan doen, helemaal niet zo onaardig vind in vergelijking met wat hier af en toe voorbij komt.
dinsdag 15 december 2015 om 16:37
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 16:35:
Ik draag zomer en winter hetzelfde
[img]https://www.slingeland.nl/wms/fm/userfi ... stel.1.jpg[/img]
Maar dan in donkerblauwStoere baan!
Ik draag zomer en winter hetzelfde
[img]https://www.slingeland.nl/wms/fm/userfi ... stel.1.jpg[/img]
Maar dan in donkerblauwStoere baan!