Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 december 2015 @ 16:05:

[...]

In de zomer wel. In de winter valt het mee, we verkeren in de gelukkige omstandigheid dat we heel ouderwetsch een paar deuren tegen elkaar open kunnen zetten .Joh, de zon staat laag nu, mooi dat dan je blote benen in je korte broek kunnen bruinen
Je bent zelf een theepot
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 december 2015 @ 16:15:

[...]

Heeft ie waarschijnlijk ontworpen in de veronderstelling dat er geld vrijgemaakt zou worden voor een airco
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 16:13:

Slecht behandeling van vorige vriend en toch twee kinderen geproduceerd en nu zwanger van nieuwe vriend..

Soms he..Ach ja.... Ik heb ook wel eens een relatiefoutje gemaakt. Heb er wel 2 hele leuke kinderen aan overgehouden. Ook wat waard.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:denachtzuster schreef op 15 december 2015 @ 16:13:

[...]

Ik maak zoete chinese tomatensoep, maar heb geen behoefte om er een topic over te openen.Die stiefmoeder maakt minihamburgers. Soms is gescheiden zijn zo prettig
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 16:15:

Oh nee ex heeft haar gedwongen twee kinderen te krijgen..

Echt geen woorden voor.Ik zou haar willen aanraden om na de derde te stoppen met reproduceren en eerst energie te steken in een opleiding. Maja...das niet aardig om te zeggen.
quote:borboletas schreef op 15 december 2015 @ 16:21:

[...]

Ik zou haar willen aanraden om na de derde te stoppen met reproduceren en eerst energie te steken in een opleiding. Maja...das niet aardig om te zeggen. Oh jee, jij hebt nog heel wat te leren hier
Ik maak helemaal niks. ik heb de 1e 4 groepen voor 35 kinderen eten gemaakt en meegeholpen. Nu mag er een ander. Ik sla lekker over dit jaar.

Misschien volgend jaar ook.
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 16:20:

[...]

Die stiefmoeder maakt minihamburgers. Soms is gescheiden zijn zo prettig Geen basisschoolkind meer hebben is ook handig!
Ik heb voor het eerst sinds heel lang geen kind op de basisschool

[...]

Die stiefmoeder maakt minihamburgers. Soms is gescheiden zijn zo prettig Ik werd steeds luier. De eerste keer was het camembert in bladerdeeg, toen werden het door Appie voorgemarineerde drumsticks en ik eindigde met twee zakken poffertjes, door dochter op te warmen in de magnetron waarover het schoolkeukentje beschikte. Oh ja, ik heb ook een keer een kistje mandarijnen meegegeven.
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 16:03:

[...]

Wel heen?
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 december 2015 @ 16:25:

[...]

Ik werd steeds luier. De eerste keer was het camembert in bladerdeeg, toen werden het door Appie voorgemarineerde drumsticks en ik eindigde met twee zakken poffertjes, door dochter op te warmen in de magnetron waarover het schoolkeukentje beschikte. Oh ja, ik heb ook een keer een kistje mandarijnen meegegeven. heel herkenbaar
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 december 2015 @ 16:22:

[...]

Oh jee, jij hebt nog heel wat te leren hier

Ohw...

Misschien kun jij me onderwijzen?
quote:Goede-Fee schreef op 15 december 2015 @ 16:22:

Ik maak helemaal niks. ik heb de 1e 4 groepen voor 35 kinderen eten gemaakt en meegeholpen. Nu mag er een ander. Ik sla lekker over dit jaar.

Misschien volgend jaar ook.Je bent het echt zat he
wanneer begint de kerstvakantie?
Vrijdag!
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 16:27:

[...]

Je bent het echt zat he Ja maar heeft meer de school te maken dan met iets lekkers maken . Ik kook graag.
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 16:28:

Vrijdag!dank..
Peen & ui met stoofvlees

[...]

Die stiefmoeder maakt minihamburgers. Soms is gescheiden zijn zo prettig

vertel mij wat.

Ik had ook mijn oudste een tientje kunnen geven, maar ik moest sowieso koken vandaag, dus ik doe twee vliegen in 1 klap.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:borboletas schreef op 15 december 2015 @ 16:26:

[...]

Ohw...

Misschien kun jij me onderwijzen? Nou dat hoeft nou ook weer niet hoor . Ik bedoelde alleen maar dat ik jouw opmerking, dat die mevrouw beter even kon stoppen met fokken en een opleiding gaan doen, helemaal niet zo onaardig vind in vergelijking met wat hier af en toe voorbij komt.
Ik draag zomer en winter hetzelfde

Maar dan in donkerblauw
Je bent zelf een theepot
Weer wat geleerd; een man kan je blijkbaar dwingen om 3 kinderen te krijgen tegen je wil.. (niet allemaal tegelijk gekregen, om de verwarring en ongeloof niet groter te maken )
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 16:35:

Ik draag zomer en winter hetzelfde

[img]https://www.slingeland.nl/wms/fm/userfi ... stel.1.jpg[/img]

Maar dan in donkerblauwStoere baan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven