Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 16:04:

[...]

Is het sowieso niet warm op jouw werk FG?In de zomer wel. In de winter valt het mee, we verkeren in de gelukkige omstandigheid dat we heel ouderwetsch een paar deuren tegen elkaar open kunnen zetten .
quote:elfje12 schreef op 15 december 2015 @ 15:58:

[...]

Life is short. Eat dessert first.
Ik hartje sneeuw en kou en regen en wind en derrie.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 december 2015 @ 16:04:

[...]

Te kort mag bij ons ook niet hoor. Dan worden de dagbesteders gek.Bij ons gewoon niet. Open schoenen ook niet. Zo fijn met een plat dak en ramen die niet open kunnen
quote:doornroosje9 schreef op 15 december 2015 @ 16:06:

[...]

[afbeelding]Ja! Dat zeg ik lekker sneeuw!
quote:Goede-Fee schreef op 15 december 2015 @ 16:06:

Ik hartje sneeuw en kou en regen en wind en derrie.Ik ook, hoe meer weer hoe beter. Maar een keertje op 17 december in de korte broek vind ik ook wel grappig

[...]

[afbeelding]
21 jaar en zwanger van nummer 3. Hoe doen vrouwen dat toch? Amazing!

[...]

[afbeelding]
Er is dit jaar nog geen: 'HELP wat maak ik voor het vreetfestijn kerstdiner op de school van mijn kleuter' topic geweest?

Andere jaren in deze dagen werd je er mee doodgegooid.
Komt nog waarschijnlijk.
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 16:07:

[...]

Bij ons gewoon niet. Open schoenen ook niet. Zo fijn met een plat dak en ramen die niet open kunnen Open schoenen mogen wij ook niet, in verband met containers waarmee men je tenen er dan af kan rijden. Maar in vergelijking met zo'n grote wasserij in een enorme fabriekshal werken wij klimaattechnisch in een paradijselijke omgeving. Er staat maar één mangel, en we kunnen vier deuren tegen elkaar open zetten. Alleen tijdens een hittegolf is het afzien, maar dan is het nergens erg prettig toeven.
quote:elfje12 schreef op 15 december 2015 @ 16:09:

[...]

[afbeelding]Dat kan niet hoor, ik kom niet buiten.
Life is short. Eat dessert first.
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 16:08:

21 jaar en zwanger van nummer 3. Hoe doen vrouwen dat toch? Amazing!Gewoon een beetje op tijd beginnen
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 december 2015 @ 16:10:

[...]

Open schoenen mogen wij ook niet, in verband met containers waarmee men je tenen er dan af kan rijden. Maar in vergelijking met zo'n grote wasserij in een enorme fabriekshal werken wij klimaattechnisch in een paradijselijke omgeving. Er staat maar één mangel, en we kunnen vier deuren tegen elkaar open zetten. Alleen tijdens een hittegolf is het afzien, maar dan is het nergens erg prettig toeven.Wij hebben een geniale architect gehad. Enorme ramen, die niet open kunnen, voor een groot deel een glazen dak en de rest plat. Deuren open is geen optie. Je gaat echt dood bij ons als het boven de 23 graden is
Ik kan dit soort domme wijven niet uitstaan
quote:doornroosje9 schreef op 15 december 2015 @ 16:10:

[...]

Dat kan niet hoor, ik kom niet buiten. [afbeelding]Tsss en dan durven zeggen dat je geen sneeuw wilt.
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 16:08:

21 jaar en zwanger van nummer 3. Hoe doen vrouwen dat toch? Amazing!

https://www.youtube.com/watch?v=gxZuk-oMh_g
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 december 2015 @ 16:07:

[...]

Ik ook, hoe meer weer hoe beter. Maar een keertje op 17 december in de korte broek vind ik ook wel grappig
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 16:09:

Er is dit jaar nog geen: 'HELP wat maak ik voor het vreetfestijn kerstdiner op de school van mijn kleuter' topic geweest?

Andere jaren in deze dagen werd je er mee doodgegooid.Ik maak zoete chinese tomatensoep, maar heb geen behoefte om er een topic over te openen.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Slecht behandeling van vorige vriend en toch twee kinderen geproduceerd en nu zwanger van nieuwe vriend..

Soms he..
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 16:12:

[...]

Wij hebben een geniale architect gehad. Enorme ramen, die niet open kunnen, voor een groot deel een glazen dak en de rest plat. Deuren open is geen optie. Je gaat echt dood bij ons als het boven de 23 graden is Heeft ie waarschijnlijk ontworpen in de veronderstelling dat er geld vrijgemaakt zou worden voor een airco
Oh nee ex heeft haar gedwongen twee kinderen te krijgen..

Echt geen woorden voor.
quote:denachtzuster schreef op 15 december 2015 @ 16:13:

[...]

Ik maak zoete chinese tomatensoep, maar heb geen behoefte om er een topic over te openen.Ah toe nou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven