Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dat veel mensen het zich niet kunnen voorstellen betekend niet dat het per definitie vies, fout, ziek en slecht is.

Dat het ook vies, fout, ziek en slecht kan zijn betekend niet dat het oer definitie ook zo is.

Ik had een leuke, fijne, goede en prettige relatie met een man die net zo oud was als mijn moeder. En het leeftijdsverschil met mijn oudste kind is ook 5 jaar minder dan met mijn ex.

Ik ben nu nog steeds jonger dan hij toen was. En kan me helemaal niets voorstellen bij een relatie met een knulletje van 16.

Maar ik weet ook dat ik er toen anders over dacht. En dat het hééél erg makkelijk zou zijn om nu te zeggen dat ik toen jong en naïef en dom enz. was.

Maar zo is het niet. Ook achteraf kijk ik er heel positief op terug.

Als mijn dochter (nu al ouder dan ik toen was) met zo'n man zou thuiskomen zou ik niet staan te juichen, maar het gezien mijn eigen ervaringen ook zeker ook niet per definitie afkeuren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Goed om het hier gezellig te houden; wie helpt me aan kado voor moederlief voor de kerst? Doen jullie aan kerst? Wat kopen jullie?
quote:Star schreef op 13 december 2015 @ 16:30:

Goed om het hier gezellig te houden; wie helpt me aan kado voor moederlief voor de kerst? Doen jullie aan kerst? Wat kopen jullie?Wij kopen gezamenlijk een lekkere parfum voor mijn moeder, verder geen cadeaus. We gaan wel met de familie uit eten.
Ik krijg het gevoel dat Ttass28 het bij sommigen nooit goed kan doen, wat ze ook probeert. Ze doet verschrikkelijk haar best om haar draai op het forum en de forummers te krijgen maar ze krijgt niet echt de kans. Vind ik dan hé?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:feow schreef op 13 december 2015 @ 16:30:

Dat veel mensen het zich niet kunnen voorstellen betekend niet dat het per definitie vies, fout, ziek en slecht is.

Dat het ook vies, fout, ziek en slecht kan zijn betekend niet dat het oer definitie ook zo is.

Een ruim volwassen man die met een 13 jarige neukt vind ik dat per definitie wel. Mijn definite dus.
quote:SuzanneSuus schreef op 13 december 2015 @ 16:30:

[...]

Deze TO heeft best wat problemen, met zichzelf en met de situatie. Wat heeft ze nou aan tips met vaagheden of onwaarheden?

Oo dan kan je heel het het forum opdoeken waar mensen advies geven.

Maar dit klinkt veel anders dan gepoeppraat wat je net zei. En mijn tip heeft ze degelijk wel wat aan als ze terug wil komen naar nl. Wat was je punt verder?

http://heimwee.info/2013/ ... etekenen-na-je-emigratie/

Spijkers op laag water zoeken
gaat weer lekker hier, tijd voor hersenloos vermaak op youtube.

Goed om het hier gezellig te houden; wie helpt me aan kado voor moederlief voor de kerst? Doen jullie aan kerst? Wat kopen jullie?Ik koop voor mijn ouders en mijn broer en zijn vrouw waxinelichthouders in de vorm van lotusbloemen bij de wereldwinkel.
Ik maak een kerstmand (pakket) met luxe artikelen en lekkernijen voor mijn ouders.
quote:Star schreef op 13 december 2015 @ 16:33:

[...]

Een ruim volwassen man die met een 13 jarige neukt vind ik dat per definitie wel. Mijn definite dus.

En dat snap ik.

Maar het voelt altijd zo vreemd voor mij om te zwijgen als dit weer zo stellig geschreven wordt zonder over mijn eigen leven te zeggen dat ik, in mijn situatie (en daarmee wil ik op geen enkele manier stellen dat het DUS altijd goed is), het ook anders kan zijn. Dat ik het ook achteraf niet als fout ervaren heb.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:fietsie schreef op 13 december 2015 @ 16:21:

[...]

Ik ook niet als mijn dochter van 18 thuiskomt met iemand van 40+.

Zeker weten maar ja.. Je kunt je kind niet opsluiten want naar school/werk/sport/gewoon sociaal leven. Hetzelfde als met foute vriendjes. Natuurlijk ga je verbieden of wil je dat heel hard maar of dat het gewenste effect heeft?

Dat is echt hogeschool opvoeden denk ik
Je bent zelf een theepot
quote:feow schreef op 13 december 2015 @ 16:42:

[...]

En dat snap ik.

Maar het voelt altijd zo vreemd voor mij om te zwijgen als dit weer zo stellig geschreven wordt zonder over mijn eigen leven te zeggen dat ik, in mijn situatie (en daarmee wil ik op geen enkele manier stellen dat het DUS altijd goed is), het ook anders kan zijn. Dat ik het ook achteraf niet als fout ervaren heb.

O nee gelijk heb je hoor dat je ook jouw verhaal doet. En fijn dat jullie er allebei met een goed gevoel aan terug denken.

Zou onzinnig zijn om nu over jouw situatie te gaan schrijven dat het slecht was.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 december 2015 @ 16:36:

[...]

Ik koop voor mijn ouders en mijn broer en zijn vrouw waxinelichthouders in de vorm van lotusbloemen bij de wereldwinkel.

Parfum heeft ze, hele huis is 1 groot waxinelichtje en kerstmand met luxe/lekkere dingen krijgt ze in de vorm van kerstpakket op het werk.

Next

Ze krijgt van mijn broer en mij al kaartjes voor een balletvoorstelling, maar we willen er nog iets uitpakkerigs bij.
quote:Alixane schreef op 13 december 2015 @ 16:32:

Ik krijg het gevoel dat Ttass28 het bij sommigen nooit goed kan doen, wat ze ook probeert. Ze doet verschrikkelijk haar best om haar draai op het forum en de forummers te krijgen maar ze krijgt niet echt de kans. Vind ik dan hé?Huh? Nou, ik heb er geen problemen mee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Alixane schreef op 13 december 2015 @ 16:32:

Ik krijg het gevoel dat Ttass28 het bij sommigen nooit goed kan doen, wat ze ook probeert. Ze doet verschrikkelijk haar best om haar draai op het forum en de forummers te krijgen maar ze krijgt niet echt de kans. Vind ik dan hé?Bedankt
quote:SuzanneSuus schreef op 13 december 2015 @ 16:43:

[...]

Zeker weten maar ja.. Je kunt je kind niet opsluiten want naar school/werk/sport/gewoon sociaal leven. Hetzelfde als met foute vriendjes. Natuurlijk ga je verbieden of wil je dat heel hard maar of dat het gewenste effect heeft?

Dat is echt hogeschool opvoeden denk ikKlopt! Je hoopt ze voor die tijd genoeg mee te hebben gegeven zodat ze in zulke dingen zelf goede keuzes kunnen maken. Maar je weet het nooit.
Lig je zo verkeerd hier Tas? Ik geloof dat ik wat gemist heb.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Star schreef op 13 december 2015 @ 16:47:

[...]

Parfum heeft ze, hele huis is 1 groot waxinelichtje en kerstmand met luxe/lekkere dingen krijgt ze in de vorm van kerstpakket op het werk.

Next

Ze krijgt van mijn broer en mij al kaartjes voor een balletvoorstelling, maar we willen er nog iets uitpakkerigs bij.De kaartjes inpakken is geen optie?
quote:Ttass28 schreef op 13 december 2015 @ 14:47:

[...]

Dat vind ik niet handig (mijn mening) want dat is op dat moment wat ik niet wil horen en dus werkt het avarechts. En dan op de toon het word getypt speelt ook een rol.Wat je niet wil horen? Dat kan maar bedenk wel dat bij alles wat je niet wilt horen je dus ook heel bewust overslaat wat je misschien wel zou kunnen gebruiken. Mensen zijn niet op jou uit, ze reageren op wat je schrijft .
quote:Star schreef op 13 december 2015 @ 16:47:

[...]

Next

Ze krijgt van mijn broer en mij al kaartjes voor een balletvoorstelling, maar we willen er nog iets uitpakkerigs bij.

Verzorgingsset voor lichaam en gezicht?

Wij hebben wel eens voor mijn moeder 12 bonnen van de bloemist gekocht, die allemaal ingepakt en in zo'n klein kerstboompje gehangen. Mooi versierd en alles. Kon ze het hele volgende jaar een elke maand een mooie bos bloemen halen.

Voor mijn moeder vind ik het altijd lastig, ze heeft alles al en vind ook niet zo snel iets leuk.
Star: voor je moeder een kersterig Vogelvoederpakket. Heeft ze de komende maanden een hoop lol van. (En zo te lezen is het huis al vol gezelligheid genoeg).

Goed om het hier gezellig te houden; wie helpt me aan kado voor moederlief voor de kerst? Doen jullie aan kerst? Wat kopen jullie?

Tweede vraag: ja en bjjna klaar zelfs, mijn tegenvraag komt zo

Eerste: budget? Huishoudelijk, persoonlijke hygiene, koken, kleding, sieraden, boeken, handwerken?

Ik heb voor de nwe keuken oa nieuwe theedoeken en keukenhanddoeken gevraagd, voor de kleur èn omdat de oude op zijn bijv. Geen idee hoe oud je moeder is maar vervangen van spullen kan best prettig zijn.
Je bent zelf een theepot
quote:Enn schreef op 13 december 2015 @ 16:47:

Lig je zo verkeerd hier Tas? Ik geloof dat ik wat gemist heb.Niet echt. Het is aan jouw of je mee wil doen of niet.
quote:Ttass28 schreef op 13 december 2015 @ 16:51:

[...]

Niet echt. Het is aan jouw of je mee wil doen of niet.

Aan mij? Waar heb jij het over?

Iedereen schrijft hier en ik zie niet in waarom ik aan voorwaarden gesteld door jou zou moeten voldoen om mee te mogen doen.
quote:fietsie schreef op 13 december 2015 @ 16:50:

[...]

De kaartjes inpakken is geen optie? Had ik ook al verzonnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven