Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wie van jullie was het? Wie heeft me die vervelende hoofdpijn bezorgd?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 14 december 2015 @ 15:51:

Wie van jullie was het? Wie heeft me die vervelende hoofdpijn bezorgd? Oh dat was mijn hoofdpijn, die heb ik gisteren in de aanbieding gedaan voor wie het wilde. Kennelijk wilde jij hem
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 13:58:

[...]

Oo ik zit er verder niet mee hoor die tijd ben ik allang voorbij het is gewoon niet chill gelukkig gaat het beter in RL dus intereseert het me echt geen bal wat men denkt over mij ik zeg alleen wat ik denk. En voor de rest blijf ik mezelf of je leest gezellig mee of je gebruikt de negeerknop voor de rest hou ik er ook overop. Dat ik energie moet gaan steken of mensen mij wel of niet mogen op een forum dan lach ik mezelf uit ga me ook niet druk maken meer.Laat het los
LOEP ME MAAR aub.
quote:fietsie schreef op 14 december 2015 @ 15:56:

[...]

Oh dat was mijn hoofdpijn, fie heb ik gisteren in de aanbieding gedaan voor wie het wilde. Kennelijk wilde jij hem Ik wil um niet. Ik heb geen vinger op gestoken bij de vraag.

En ga nu effe wat pakke tegen de hoofdpijn.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 14 december 2015 @ 15:49:

[...]

Dat gevoel heb ik ook telkens als ik je een sterkte-of-goed-advies-post schrijf.Nee joh, die lees ik graag hoor! Ik reageer alleen niet altijd omdat ik ze vaak pas laat lees en de aandacht dan niet weer naar me toe wil trekken als er inmiddels een ander onderwerp aan bod is.
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 14:00:

Maar hatsetats even een vraag aangezien jij mij nooit aanvalt met wat voor een bril lees je mij berichten of prik je daar doorheen? Oprechte vraag hoor ik vind jouw namelijk erg volwassen en wijs. Daar kan ik nog wat van leren.

Ik lees jou met -3.75 aan de ene lant en -4.0 aan de andere Ik zie gewoon wat ik zie, nl dat jij je best doet (beetje teveel als je het mij vraagt, ik ben meer van 'fuck it' en 'laat maar lullen') En ik zie de usuals suspects. een stel kippen dat weer eens iemand gevonden heeft op wie het lekker pikken is.

Dat laatste gebeurt met enige regelmaat hier
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Nog niets nieuws hier.. tass, lees eens alles terug en leer er eens van.
Satesaus kan van alles zijn, als het maar vloeibaar is en je het over de sate flikkert.

Pindasaus! Dat is lekker
Ik krijg trek in een patatje oorlog.
quote:Poltergeist2016 schreef op 14 december 2015 @ 16:25:

Ik krijg trek in een patatje oorlog.Ik ook.
quote:elfje12 schreef op 14 december 2015 @ 16:28:

[...]

Ik ook.Ik ook.
Ik ook. En laat mijn man nou net op weg zijn om patat te halen (met shoarma en compensatiesla), maar ik heb dus geen pindasaus op het lijstje gezet
quote:hatsetats schreef op 14 december 2015 @ 16:06:

[...]

Ik lees jou met -3.75 aan de ene lant en -4.0 aan de andere Ik zie gewoon wat ik zie, nl dat jij je best doet (beetje teveel als je het mij vraagt, ik ben meer van 'fuck it' en 'laat maar lullen') En ik zie de usuals suspects. een stel kippen dat weer eens iemand gevonden heeft op wie het lekker pikken is.

Dat laatste gebeurt met enige regelmaat hier Eens ik blijf lekker mijzelf ik heb mijn best gedaan.
en ik ga aan de soep omdat ik een noodkroon vanochtend heb gekregen
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 16:31:

Ik ook. En laat mijn man nou net op weg zijn om patat te halen (met shoarma en compensatiesla), maar ik heb dus geen pindasaus op het lijstje gezet even bellen?
Waarom zou het '10 jaar getrouwd' topic niet waar zijn?

En ik begreep hier op NP dat een zeker iemand daar weer was losgegaan. Maar die zie ik daar niet.
quote:yasmijn schreef op 14 december 2015 @ 16:29:

[...]

Ik ook.Jáh, onze generatie weet wat lekker is....
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 16:31:

Ik ook. En laat mijn man nou net op weg zijn om patat te halen (met shoarma en compensatiesla), maar ik heb dus geen pindasaus op het lijstje gezet Bel 'm! Snel!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Poltergeist2016 schreef op 14 december 2015 @ 16:32:

[...]

even bellen?Ik schat in dat ie al zowat weer terug is. Misschien dat ik zoon zo gek krijg om nog even naar het buurtsupertje te lopen .
quote:Poltergeist2016 schreef op 14 december 2015 @ 16:32:

[...]

even bellen?Wilde ik ook net typen.
quote:Eleonora-1 schreef op 14 december 2015 @ 16:34:

[...]

Jáh, onze generatie weet wat lekker is....
quote:Poltergeist2016 schreef op 14 december 2015 @ 16:35:

[...]

[afbeelding]D'r zitten geen uitjes op.
quote:Poltergeist2016 schreef op 14 december 2015 @ 16:35:

[...]

[afbeelding] Nu heb ik er helemaal zin in!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 16:38:

[...]

D'r zitten geen uitjes op.Voor jou met uitjes

quote:Eleonora-1 schreef op 14 december 2015 @ 16:34:

[...]

Jáh, onze generatie weet wat lekker is....Vorige week dacht ik nog dat wij van dezelfde generatie waren, nu voel ik een mega kloof!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven