Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 19 december 2015 om 20:33
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2015 @ 20:14:
Mjah, ik ben bang dat ik juist olie op het vuur heb gegooid met mijn goedbedoelde tippen.
Daar baal ik wel van.
Jij forumgekkie
Ze was niet voor rede vatbaar, iedereen was fout behalve zij.
Niet te lang blijven balen he?
Mjah, ik ben bang dat ik juist olie op het vuur heb gegooid met mijn goedbedoelde tippen.
Daar baal ik wel van.
Jij forumgekkie
Ze was niet voor rede vatbaar, iedereen was fout behalve zij.
Niet te lang blijven balen he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 19 december 2015 om 20:34
quote:rosemetijs schreef op 19 december 2015 @ 20:32:
[...]
Ja ik neem aan van wel hoor..
Politie is nu nog in de winkel onderzoek aan het doen,de manager van de winkel is ook meteen van huis gekomen dus ik denk dat dat wel goed komt..Ik hoop het ook voor het meisje. Het zal je vast nog een tijdje bezighouden. Jij hebt het in ieder geval heel goed gedaan.
[...]
Ja ik neem aan van wel hoor..
Politie is nu nog in de winkel onderzoek aan het doen,de manager van de winkel is ook meteen van huis gekomen dus ik denk dat dat wel goed komt..Ik hoop het ook voor het meisje. Het zal je vast nog een tijdje bezighouden. Jij hebt het in ieder geval heel goed gedaan.
zaterdag 19 december 2015 om 20:34
Omdat het topic weg is, maar hier. Over dat ze vivaforummers beticht van stalken en weet ik wat meer. Ze schijnt vergeten te zijn dat dat lieden van Geen Stijl waren. Nav een ander drama waardoor ze er weer eens gekleurd opstond zowel hier als op GS. Ik zeg dit omdat ze het niet kan maken om vivaforummers zo te beschuldigen.
Ik heb een goed geheugen en alles valt te googlen.
zaterdag 19 december 2015 om 20:36
quote:yasmijn schreef op 19 december 2015 @ 20:34:
Omdat het topic weg is, maar hier. Over dat ze vivaforummers beticht van stalken en weet ik wat meer. Ze schijnt vergeten te zijn dat dat lieden van Geen Stijl waren. Nav een ander drama waardoor ze er weer eens gekleurd opstond zowel hier als op GS. Ik zeg dit omdat ze het niet kan maken om vivaforummers zo te beschuldigen.
Ik heb een goed geheugen en alles valt te googlen.In de omgekeerde weeeeeereld
Ik heb een goed geheugen en alles valt te googlen.In de omgekeerde weeeeeereld
zaterdag 19 december 2015 om 20:45
quote:Star schreef op 19 december 2015 @ 20:17:
[...]
Waarom? Eens zal er toch wellicht iets blijven hangen? En als iemand redelijk is dan ben jij het wel.
Mag je hopen, niet sarcastisch bedoeld.
Ik vond het topic wel een aanleiding, naast wat hier rondom huis laatst gebeurde, om weer eens even wat te checken bij mijn kinderen.
[...]
Waarom? Eens zal er toch wellicht iets blijven hangen? En als iemand redelijk is dan ben jij het wel.
Mag je hopen, niet sarcastisch bedoeld.
Ik vond het topic wel een aanleiding, naast wat hier rondom huis laatst gebeurde, om weer eens even wat te checken bij mijn kinderen.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 19 december 2015 om 20:46
quote:yasmijn schreef op 19 december 2015 @ 20:34:
Ohhh
Is zij dat?
Ohhh
Is zij dat?
Je bent zelf een theepot
zaterdag 19 december 2015 om 21:06