Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:rosemetijs schreef op 19 december 2015 @ 20:17:

Denk je even snel boodschappen te kunnen doen bij Jumbo,sta je je boodschappen op de band te gooien wordt het kassameisje overvallen door een junk.. vreselijk
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 december 2015 @ 20:17:

[...]

Het was nog geen eens een druppel op een gloeiende plaat, meid. Ik vond jouw posting eerder de kou uit de lucht halend dan aanwakkerend, hoor.

Bovendien,.....als het allemaal zo zou zijn als Y schetste, hoe dom ben je dan om keer op keer op dit vol psychopaten volgezogen forum je hele hebben en houwen keer op keer te posten? Dan kijk je toch wel lekker uit?Precies.

Denk je even snel boodschappen te kunnen doen bij Jumbo,sta je je boodschappen op de band te gooien wordt het kassameisje overvallen door een junk.. My God, wat afschuwelijk!

Denk je even snel boodschappen te kunnen doen bij Jumbo,sta je je boodschappen op de band te gooien wordt het kassameisje overvallen door een junk.. Unk!
Er waren wel meer vage topics van Y en het eindigden altijd in schelden en tieren.
quote:yasmijn schreef op 19 december 2015 @ 19:31:

Mufasa is dood en ik

Voor de tigste keer.Aaah
quote:Poltergeist2016 schreef op 19 december 2015 @ 20:18:

[...]

vreselijk

Nou vooral voor dat meisje,ze was net 19,helemaal overstuur,huilen etc..

Ik heb daar in de kantine even koffie met haar gedronken,op de politie gewacht en haar moeder gebeld of die haar wilde komen ophalen..
quote:rosemetijs schreef op 19 december 2015 @ 20:20:

[...]

Ik heb daar in de kantine even koffie met haar gedronken,op de politie gewacht en haar moeder gebeld of die haar wilde komen ophalen..

En de junk is nu zijn tanden bij elkaar aan het zoeken want dat heb jij wel even opgelost?

Sneu voor dat grietje.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2015 @ 20:18:

Het is nu de tweede keer dat ik lees dat mensen het amk hebben ingeschakeld voor een forummer.

Dat vind ik wel heftig zeg.

Geen idee waarom, met welke reden bedoel ik maar die mag dan wel verdomde goed zijn.Toch niet voor die van Y?

Denk je even snel boodschappen te kunnen doen bij Jumbo,sta je je boodschappen op de band te gooien wordt het kassameisje overvallen door een junk.. Gatver...wat eng zeg!

[...]

Ik heb daar in de kantine even koffie met haar gedronken,op de politie gewacht en haar moeder gebeld of die haar wilde komen ophalen..Lief van jou
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 december 2015 @ 20:17:

[...]

Het was nog geen eens een druppel op een gloeiende plaat, meid. Ik vond jouw posting eerder de kou uit de lucht halend dan aanwakkerend, hoor.

Bovendien,.....als het allemaal zo zou zijn als Y schetste, hoe dom ben je dan om keer op keer op dit vol psychopaten volgezogen forum je hele hebben en houwen keer op keer te posten? Dan kijk je toch wel lekker uit?

Vandaar dus inderdaad.

Ik ben zelf ook voorzichtiger geworden, door schade en schande wijs geworden maar ook door adviezen van anderen. O.a. van jou trouwens.

[...]

Ik heb daar in de kantine even koffie met haar gedronken,op de politie gewacht en haar moeder gebeld of die haar wilde komen ophalen..Lief van jou. Jij ook een beetje bijgekomen?
quote:Star schreef op 19 december 2015 @ 20:21:

[...]

Toch niet voor die van Y?

Dat schreef ze.

Dat het dossier net gesloten is.
quote:SaveTheDay schreef op 19 december 2015 @ 20:20:

[...]

Unk!

Ja heel stom ik zag het gebeuren en ik was zo verbouwereerd dat ik in eerste instantie niets deed..

Ik dacht eerst nog dat die malloot met het pinapparaat aan het klooien was maar toen keek ik beter en zag ik de hij een wapen op haar gericht hield.. (of dat wapen echt was weet ik niet)

Meisje kreeg van schrik de kassalade niet zo snel open maar uiteindelijk toch wel..
quote:Moiren_ schreef op 19 december 2015 @ 18:50:

[...]

Wij Hatchi.Tissue-grootverpakking bij de hand?
Je bent zelf een theepot
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2015 @ 20:23:

[...]

Dat schreef ze.

Dat het dossier net gesloten is.

Dat geloof ik dus niet.

En ik mag het dan een rare druif vinden, ik geloof niet dat ze haar kinderen hoe dan ook mishandelt.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2015 @ 20:18:

Het is nu de tweede keer dat ik lees dat mensen het amk hebben ingeschakeld voor een forummer.

Dat vind ik wel heftig zeg.

Geen idee waarom, met welke reden bedoel ik maar die mag dan wel verdomde goed zijn.Waar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ana_isabel schreef op 19 december 2015 @ 20:22:

[...]

Lief van jou. Jij ook een beetje bijgekomen?

Ja ik raak niet zo snel overstuur,maar jeetje dat meisje is een jaar ouder dan mijn dochter..

Arm kind..
quote:rosemetijs schreef op 19 december 2015 @ 20:23:

[...]

Ja heel stom ik zag het gebeuren en ik was zo verbouwereerd dat ik in eerste instantie niets deed..

Ik dacht eerst nog dat die malloot met het pinapparaat aan het klooien was maar toen keek ik beter en zag ik de hij een wapen op haar gericht hield.. (of dat wapen echt was weet ik niet)

Meisje kreeg van schrik de kassalade niet zo snel open maar uiteindelijk toch wel..Djees, wat een idioten heb je toch rondlopen
quote:rosemetijs schreef op 19 december 2015 @ 20:23:

[...]

Meisje kreeg van schrik de kassalade niet zo snel open maar uiteindelijk toch wel..

oh, daar hangen allemaal camera's En er zit een x bedrag in om standaard mee te geven.

Vreselijke ervaringen voor zo'n jong meisje
Oh mosterd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:rosemetijs schreef op 19 december 2015 @ 20:25:

[...]

Ja ik raak niet zo snel overstuur,maar jeetje dat meisje is een jaar ouder dan mijn dochter..

Arm kind..

Ja, dat is heel sneu inderdaad.

Krijgt ze nog slachtofferhulp , dat jij weet?

Volgens mij horen ze dat (aan alle betrokkenen) aan te bieden.
quote:Poltergeist2016 schreef op 19 december 2015 @ 20:26:

[...]

oh, daar hangen allemaal camera's En er zit een x bedrag in om standaard mee te geven.

Vreselijke ervaringen voor zo'n jong meisje

Ja politie gaat ook de camerabeelden bekijken..

Ze vroegen ook nog of ik gezien heb waar die gast heen liep eh nou nee ik heb mij op dat meisje gericht..
quote:ana_isabel schreef op 19 december 2015 @ 20:28:

[...]

Ja, dat is heel sneu inderdaad.

Krijgt ze nog slachtofferhulp , dat jij weet?

Volgens mij horen ze dat (aan alle betrokkenen) aan te bieden.

Ja ik neem aan van wel hoor..

Politie is nu nog in de winkel onderzoek aan het doen,de manager van de winkel is ook meteen van huis gekomen dus ik denk dat dat wel goed komt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven