Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zo mal ging het vannacht toch niet? Vond het allemaal reuze meevallen. Als dat al een ruzie is.
quote:Star schreef op 16 december 2015 @ 10:27:

[...]

Hans Teeuwen!Alsjeblieft niet zeg.

[...]

Hans Teeuwen!Die was toch ook gestopt? Of is ie inmiddels weer begonnen?
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 10:28:

[...]

Daar valt nou echt niets over te discussiëren.Maar een beetje rellen is wel leuk. Sommige mensen vinden namelijk echt dat VMBO afstuderen is.
quote:Mama-Emeritus schreef op 16 december 2015 @ 10:28:

Zo mal ging het vannacht toch niet? Vond het allemaal reuze meevallen. Als dat al een ruzie is.

Nou vind 5 pagina's doorzagen en vooral schoppen voor de miljoenste keer over niks best irritant worden.

Maar inderdaad het was nog een milde, ze zijn wel erger geweest de afgelopen tijd.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 december 2015 @ 10:29:

[...]

Die was toch ook gestopt? Of is ie inmiddels weer begonnen?Hij zingt tegenwoordig
quote:Star schreef op 16 december 2015 @ 10:29:

[...]

Maar een beetje rellen is wel leuk. Sommige mensen vinden namelijk echt dat VMBO afstuderen is.

Nee!

Bij vmbo, havo, vwo, gymnasium en mbo behaal je een diploma.

Bij hbo en wo studeer je af. Al vind ik hbo nog betwistbaar.

En dat zijn jullie met me eens. Einde discussie dus.
quote:Goede-Fee schreef op 16 december 2015 @ 10:30:

[...]

Nou vind 5 pagina's doorzagen en vooral schoppen voor de miljoenste keer over niks best irritant worden.

Maar inderdaad het was nog een milde, ze zijn wel erger geweest de afgelopen tijd. Ik zei niks over doorzagen of irritant hé.
quote:Star schreef op 16 december 2015 @ 10:30:

[...]

Hij zingt tegenwoordig Ja precies, dat had ik ook nog meegekregen. Nou daar zit ik ook niet echt op te wachten, op een zingende Hans Teeuwen met oud&nieuw.
Wat verwachten jullie eigenlijk dat mensen perfect zijn?

Iedereen is zijn eigen battles aan het vechten, op zijn eigen manier de ene doet het zo de ander doet het op een andere manier. Iedereen is uniek. Ik ben niet perfect wil ook niet zijn. Ik weet heus wel dat ik soms aanstel en snel in de slachtofferol kruip ik ben toch aan het werk aan mezelf dit is hoe ik me uitlaat. Je kan daar doorheen lezen of je kan niet en elke keer tegen gaan vermoeiend is want dan ga ik mezelf verdedigen. De meeste van jullie werken in de zorg leraren verpleegsters noem maar op. Je ziet toch zoveel verschillende kinderen, ouderen, gedrag gaan jullie daar ook zo tegen in? Vraag ik me dan af. Dit is vermoeiend voor mij en voor jullie.

[...]

Hans Teeuwen!

Najib Amhali

Daniel Arends
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 10:30:

[...]

Nee!

En dat zijn jullie met me eens. Einde discussie dus.HBO is geen studie, dat is een cursus
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 10:32:

Iedereen is zijn eigen battles aan het vechten, op zijn eigen manier de ene doet het zo de ander doet het op een andere manier. Iedereen is uniek. Ik ben niet perfect wil ook niet zijn. Ik weet heus wel dat ik soms aanstel en snel in de slachtofferol kruip ik ben toch aan het werk aan mezelf dit is hoe ik me uitlaat. Je kan daar doorheen lezen of je kan niet en elke keer tegen gaan vermoeiend is want dan ga ik mezelf verdedigen. De meeste van jullie werken in de zorg leraren verpleegsters noem maar op. Je ziet toch zoveel verschillende kinderen, ouderen, gedrag gaan jullie daar ook zo tegen in? Vraag ik me dan af. Dit is vermoeiend voor mij en voor jullie.Is dit de ten tweede?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 december 2015 @ 10:33:

[...]

HBO is geen studie, dat is een cursus Daarom betwistbaar.
Zo jeukprobleem begint aardig te ontsporen zeg! Ik begrijp haar ex wel..
In februari 2014 werd bekendgemaakt dat Herman Finkers dit jaar de Oudejaarsconference 2015 verzorgd. Een verrassing, want Finkers staat niet bekend om zijn grappen over de actualiteit. We hebben het programma inmiddels gezien en het gaat een geweldige oudejaars te worden. Er valt veel over te lachen, maar Finkers toont zich ook van zijn filosofische kant. Op oudejaarsavond te zien op NPO1.
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 10:33:

[...]

Is dit de ten tweede?
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 10:30:

[...]

Nee!

En dat zijn jullie met me eens. Einde discussie dus.Jahaaaa, dat ben ik met je eens maar ik verveel me
Ik heb dat kutlied van haar in mijn hoofd zitten
quote:yasmijn schreef op 16 december 2015 @ 10:35:

Ik heb dat kutlied van haar in mijn hoofd zitten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is zijn eigen battles aan het vechten, op zijn eigen manier de ene doet het zo de ander doet het op een andere manier. Iedereen is uniek. Ik ben niet perfect wil ook niet zijn. Ik weet heus wel dat ik soms aanstel en snel in de slachtofferol kruip ik ben toch aan het werk aan mezelf dit is hoe ik me uitlaat. Je kan daar doorheen lezen of je kan niet en elke keer tegen gaan vermoeiend is want dan ga ik mezelf verdedigen. De meeste van jullie werken in de zorg leraren verpleegsters noem maar op. Je ziet toch zoveel verschillende kinderen, ouderen, gedrag gaan jullie daar ook zo tegen in? Vraag ik me dan af. Dit is vermoeiend voor mij en voor jullie.

Dus mensen met een beetje kijk op hoe dingen in elkaar steken. Mss zou je daar je voordeel mee kunnen doen.

Je doet me denken aan mijn oudste, die is 17 en geeft regelmatig een grote mond. Dan krijgt hij daar van mij commentaar op. Dat vindt hij onterecht, want ja, hij is nu eenmaal een puber.

De bedoeling is alleen wel dat hij leert om zijn frustraties op een andere manier te uiten.

En als hij dat niet leert zal hij zijn hele verdere leven continu ruzie hebben met de mensen om hem heen.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Finkers kan

Iedereen is zijn eigen battles aan het vechten, op zijn eigen manier de ene doet het zo de ander doet het op een andere manier. Iedereen is uniek. Ik ben niet perfect wil ook niet zijn. Ik weet heus wel dat ik soms aanstel en snel in de slachtofferol kruip ik ben toch aan het werk aan mezelf dit is hoe ik me uitlaat. Je kan daar doorheen lezen of je kan niet en elke keer tegen gaan vermoeiend is want dan ga ik mezelf verdedigen. De meeste van jullie werken in de zorg leraren verpleegsters noem maar op. Je ziet toch zoveel verschillende kinderen, ouderen, gedrag gaan jullie daar ook zo tegen in? Vraag ik me dan af. Dit is vermoeiend voor mij en voor jullie.Tegen wie praat je nou eigenlijk? We hebben het over oudejaarsconferences en afstuderen, wat wil je nou? Aandacht? Waarom praat je niet gewoon mee?
Ja Finkers

Beste Ttas, we zijn hier op een (openbaar) forum dus mensen reageren hier op elkaar. Als je daar niet tegen kan omdat je vindt dat mensen moeten zien hoe hard jij je best doet om 'normaal' te doen, ben je hier niet op je plaats.

Eigenlijk zijn jij en Dorothy dus behoorlijk hetzelfde. Jullie hebben het moeilijk dus moeten mensen jullie anders behandelen en begrip tonen ook al schrijf je gekke dingen. Dat werkt zo niet en al helemaal niet op Viva.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven