Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 december 2015 om 18:00
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 17:57:
Ik heb een help.
Zoon heeft een wit overhemd nodig. Ik ben op zoek naar een shop die voor weinig een simpel wit overhemd heeft. Moet morgen geleverd worden. maat 176
Wie o wie heeft een idee?
Ik ben al geweest bij: H&M, Hema, V&D, C&A en CoolCat (wat een verschrikkelijke winkel is dat zeg).
Online gekeken bij wehkamp, c&a.Wibra?
Ik heb een help.
Zoon heeft een wit overhemd nodig. Ik ben op zoek naar een shop die voor weinig een simpel wit overhemd heeft. Moet morgen geleverd worden. maat 176
Ik ben al geweest bij: H&M, Hema, V&D, C&A en CoolCat (wat een verschrikkelijke winkel is dat zeg).
Online gekeken bij wehkamp, c&a.Wibra?
dinsdag 15 december 2015 om 18:01
Ik heb een help.
Online gekeken bij wehkamp, c&a.Kon je deze ook niet doorschuiven naar de stiefmoeder, of ruilen tegen het kerstdiner?
Ik heb een help.
Online gekeken bij wehkamp, c&a.Kon je deze ook niet doorschuiven naar de stiefmoeder, of ruilen tegen het kerstdiner?
dinsdag 15 december 2015 om 18:02
Ik heb een help.
Online gekeken bij wehkamp, c&a.http://www.vandaagbesteldmorgeninhuis.nl/kleding/
Ik heb een help.
Online gekeken bij wehkamp, c&a.http://www.vandaagbesteldmorgeninhuis.nl/kleding/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 15 december 2015 om 18:04
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 december 2015 @ 18:03:
[...]
Dat ken ik ja . Maar als het niet is is het toch niet? Zijn verlies, had ie maar wat eerder in zijn kledingkast moeten kijken.
Eens hoor, maar ik wil het online best nog even proberen.
Ik ga iig niet veel geld aan uitgeven, om maar een wit overhemd te hebben.
[...]
Dat ken ik ja . Maar als het niet is is het toch niet? Zijn verlies, had ie maar wat eerder in zijn kledingkast moeten kijken.
Eens hoor, maar ik wil het online best nog even proberen.
Ik ga iig niet veel geld aan uitgeven, om maar een wit overhemd te hebben.