Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 15 december 2015 om 17:47
dinsdag 15 december 2015 om 17:48
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 december 2015 @ 17:43:
[...]
Tja, heb ik jou toch even weer de kans gegeven op een "snedig" commentaartje. Fijn toch.Ik vond je eerste opmerking beter, moest hier thuis weer uitleggen waarom ik zat te schateren. Quote ik die opmerking heb je het aangepast. Ik wilde juist eens de koffie tegen je beeldscherm smiley plaatsen.
[...]
Tja, heb ik jou toch even weer de kans gegeven op een "snedig" commentaartje. Fijn toch.Ik vond je eerste opmerking beter, moest hier thuis weer uitleggen waarom ik zat te schateren. Quote ik die opmerking heb je het aangepast. Ik wilde juist eens de koffie tegen je beeldscherm smiley plaatsen.
dinsdag 15 december 2015 om 17:50
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 17:48:
[...]
Ik vond je eerste opmerking beter, moest hier thuis weer uitleggen waarom ik zat te schateren. Quote ik die opmerking heb je het aangepast. Ik wilde juist eens de koffie tegen je beeldscherm smiley plaatsen.Ja. Jammer he?
[...]
Ik vond je eerste opmerking beter, moest hier thuis weer uitleggen waarom ik zat te schateren. Quote ik die opmerking heb je het aangepast. Ik wilde juist eens de koffie tegen je beeldscherm smiley plaatsen.Ja. Jammer he?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 15 december 2015 om 17:56
quote:elfje12 schreef op 15 december 2015 @ 17:51:
[...]
Dat is alleen wanneer er verder niemand thuis is. Dat is nu ook hier hoor, zit met wat yoghurt en mijn tablet aan tafel. Jongens zijn naar de sporthal, man is omkleden gaat zo naar de atletiekbaan en dochter moet nog thuiskomen van stage. De vaat is weer eens voor mij.
[...]
Dat is alleen wanneer er verder niemand thuis is. Dat is nu ook hier hoor, zit met wat yoghurt en mijn tablet aan tafel. Jongens zijn naar de sporthal, man is omkleden gaat zo naar de atletiekbaan en dochter moet nog thuiskomen van stage. De vaat is weer eens voor mij.
dinsdag 15 december 2015 om 17:57
Ik heb een help.
Zoon heeft een wit overhemd nodig. Ik ben op zoek naar een shop die voor weinig een simpel wit overhemd heeft. Moet morgen geleverd worden. maat 176
Wie o wie heeft een idee?
Ik ben al geweest bij: H&M, Hema, V&D, C&A en CoolCat (wat een verschrikkelijke winkel is dat zeg).
Online gekeken bij wehkamp, c&a.
Zoon heeft een wit overhemd nodig. Ik ben op zoek naar een shop die voor weinig een simpel wit overhemd heeft. Moet morgen geleverd worden. maat 176
Ik ben al geweest bij: H&M, Hema, V&D, C&A en CoolCat (wat een verschrikkelijke winkel is dat zeg).
Online gekeken bij wehkamp, c&a.
dinsdag 15 december 2015 om 17:59
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 17:57:
Ik heb een help.
Online gekeken bij wehkamp, c&a.Misschien de website van Bonprix?
Ik heb een help.
Online gekeken bij wehkamp, c&a.Misschien de website van Bonprix?
dinsdag 15 december 2015 om 17:59
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 17:57:
Ik heb een help.
Online gekeken bij wehkamp, c&a.Poeh lastig nu nog. Zie alleen dure bij Wehkamp. Of een lelijke CoolCat (ja horror idd).
Ik heb een help.
Online gekeken bij wehkamp, c&a.Poeh lastig nu nog. Zie alleen dure bij Wehkamp. Of een lelijke CoolCat (ja horror idd).