Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 december 2015 om 11:15
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 21 december 2015 @ 11:12:
[...]
Hallo!
[img]http://www.groenerekenkamer.nl/wp-conte ... kleren.png[/img] zo een gevoel kreeg ik er inderdaad bij!
[...]
Hallo!
[img]http://www.groenerekenkamer.nl/wp-conte ... kleren.png[/img] zo een gevoel kreeg ik er inderdaad bij!
maandag 21 december 2015 om 11:18
quote:elfje12 schreef op 21 december 2015 @ 11:15:
[...]
Hey lieve meid! Ja het gaat wel weer. Veel afleiding nu dus komt goed
Hoe is het met jou?
Gelukkig !fijn om te horen. Neemt natuurlijk niet weg dat het gevoel op de achtergrond blijft.
Hier alles oké hoor. Moet eigenlijk verder aan de grote schoonmaak,maar ik pauzeer na elke grote beurt.
[...]
Hey lieve meid! Ja het gaat wel weer. Veel afleiding nu dus komt goed
Hoe is het met jou?
Gelukkig !fijn om te horen. Neemt natuurlijk niet weg dat het gevoel op de achtergrond blijft.
Hier alles oké hoor. Moet eigenlijk verder aan de grote schoonmaak,maar ik pauzeer na elke grote beurt.
maandag 21 december 2015 om 11:20
maandag 21 december 2015 om 11:24
quote:ana_isabel schreef op 21 december 2015 @ 11:18:
[...]
Idd, het gevoel blijft wel aanwezig. Maar niet meer zo heftig als vorige week.
Fijn dat het met jou goed gaat
Ik ga nu verder met mijn lijstje voor vandaag!
[...]
Idd, het gevoel blijft wel aanwezig. Maar niet meer zo heftig als vorige week.
Fijn dat het met jou goed gaat
Ik ga nu verder met mijn lijstje voor vandaag!
maandag 21 december 2015 om 11:25
maandag 21 december 2015 om 11:27
quote:Corona67 schreef op 21 december 2015 @ 11:20:
[...]
Een eicel en een spermacel wegen samen (ohhh hij zei sperma )minder dan een mensch heMaar alles waardoor dat embryo kan uitgroeien, tot een mens is afkomstig van de aarde. De piepers die de moeder eet, het water dat zij drinkt. Mens bestaat voor het grootste deel uit water, dus dan is er minder water op de aarde.
[...]
Een eicel en een spermacel wegen samen (ohhh hij zei sperma )minder dan een mensch heMaar alles waardoor dat embryo kan uitgroeien, tot een mens is afkomstig van de aarde. De piepers die de moeder eet, het water dat zij drinkt. Mens bestaat voor het grootste deel uit water, dus dan is er minder water op de aarde.
maandag 21 december 2015 om 11:28
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2015 @ 11:25:
[...]
Zo simpel werkt het niet.
Fietsie zegt iets dat niet zo dom is als dat jij het wilt doen lijken.
Ik zeg ook nergens dat fietsie iets doms zegt..
Ik heb ook geen flauw idee waarom dat zo is, mijn reactie was gewoon als losstaand grapje bedoeld.
[...]
Fietsie zegt iets dat niet zo dom is als dat jij het wilt doen lijken.
Ik zeg ook nergens dat fietsie iets doms zegt..
Ik heb ook geen flauw idee waarom dat zo is, mijn reactie was gewoon als losstaand grapje bedoeld.
maandag 21 december 2015 om 11:30
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2015 @ 11:25:
[...]
Fietsie zegt iets dat niet zo dom is als dat jij het wilt doen lijken.Het is wel leuke stof tot nadenken. Zouden we als we meer menselijke massa kweken de zeespiegel kunnen laten dalen? (Een mens is tenslotte 70% water)
[...]
Fietsie zegt iets dat niet zo dom is als dat jij het wilt doen lijken.Het is wel leuke stof tot nadenken. Zouden we als we meer menselijke massa kweken de zeespiegel kunnen laten dalen? (Een mens is tenslotte 70% water)
maandag 21 december 2015 om 11:32
quote:fietsie schreef op 21 december 2015 @ 11:30:
[...]
Het is wel leuke stof tot nadenken. Zouden we als we meer menselijke massa kweken de zeespiegel kunnen laten dalen? (Een mens is 70% water)Meer mensen betekent meer oppervlak (moet gecreëerd worden) wat betekent minder plek voor water. Dus stijgende zeespiegel. Mensen nemen nu eenmaal meer ruimte in dan puur water.
[...]
Het is wel leuke stof tot nadenken. Zouden we als we meer menselijke massa kweken de zeespiegel kunnen laten dalen? (Een mens is 70% water)Meer mensen betekent meer oppervlak (moet gecreëerd worden) wat betekent minder plek voor water. Dus stijgende zeespiegel. Mensen nemen nu eenmaal meer ruimte in dan puur water.
maandag 21 december 2015 om 11:36
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2015 @ 11:32:
[...]
Meer mensen betekent meer oppervlak (moet gecreëerd worden) wat betekent minder plek voor water. Dus stijgende zeespiegel. Mensen nemen nu eenmaal meer ruimte in dan puur water.En al die mensen produceren weer meer co2, waardoor de poolkappen nog sneller smelten.
[...]
Meer mensen betekent meer oppervlak (moet gecreëerd worden) wat betekent minder plek voor water. Dus stijgende zeespiegel. Mensen nemen nu eenmaal meer ruimte in dan puur water.En al die mensen produceren weer meer co2, waardoor de poolkappen nog sneller smelten.
maandag 21 december 2015 om 11:36
quote:ana_isabel schreef op 21 december 2015 @ 11:35:
Misschien zeg ik iets heel doms, maar die eb of vloed heeft toch uiteindelijk met de maan te maken?https://nl.wikipedia.org/wiki/Getijde_% ... eweging%29
Misschien zeg ik iets heel doms, maar die eb of vloed heeft toch uiteindelijk met de maan te maken?https://nl.wikipedia.org/wiki/Getijde_% ... eweging%29
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 21 december 2015 om 11:39
quote:Enn schreef op 21 december 2015 @ 11:36:
[...]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Getijde_% ... eging%29Ik ben niet dom!!! Hoezee!
[...]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Getijde_% ... eging%29Ik ben niet dom!!! Hoezee!
maandag 21 december 2015 om 11:39