Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 21 december 2015 @ 11:07:

Hallo lammetjes. wat klinkt dat eng...
quote:yasmijn schreef op 21 december 2015 @ 11:07:

Hallo lammetjes.

Hallo!

quote:ana_isabel schreef op 21 december 2015 @ 10:43:

[...]

Kom je de dagen een beetje door?

Hey lieve meid! Ja het gaat wel weer. Veel afleiding nu dus komt goed

Hoe is het met jou?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 21 december 2015 @ 11:12:

[...]

Hallo!

[img]http://www.groenerekenkamer.nl/wp-conte ... kleren.png[/img] zo een gevoel kreeg ik er inderdaad bij!
Lammetjes is lief bedoeld, hoor
quote:elfje12 schreef op 21 december 2015 @ 11:15:

[...]

Hey lieve meid! Ja het gaat wel weer. Veel afleiding nu dus komt goed

Hoe is het met jou?

Gelukkig !fijn om te horen. Neemt natuurlijk niet weg dat het gevoel op de achtergrond blijft.

Hier alles oké hoor. Moet eigenlijk verder aan de grote schoonmaak,maar ik pauzeer na elke grote beurt.
quote:fietsie schreef op 21 december 2015 @ 07:57:

[...]

Maar alles wat op aarde is, komt ook van de aarde dus de totale massa van de aarde verandert niet. Of wel? Interessante kwestie.Een eicel en een spermacel wegen samen (ohhh hij zei sperma )minder dan een mensch he
quote:ana_isabel schreef op 21 december 2015 @ 11:18:

[...]

Gelukkig !fijn om te horen. Neemt natuurlijk niet weg dat het gevoel op de achtergrond blijft.

Hier alles oké hoor. Moet eigenlijk verder aan de grote schoonmaak,maar ik pauzeer na elke grote beurt.

Idd, het gevoel blijft wel aanwezig. Maar niet meer zo heftig als vorige week.

Fijn dat het met jou goed gaat

Ik ga nu verder met mijn lijstje voor vandaag!
quote:Corona67 schreef op 21 december 2015 @ 11:20:

[...]

Een eicel en een spermacel wegen samen (ohhh hij zei sperma )minder dan een mensch he

Zo simpel werkt het niet.

Fietsie zegt iets dat niet zo dom is als dat jij het wilt doen lijken.
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2015 @ 11:25:

[...]

Fietsie zegt iets dat niet zo dom is als dat jij het wilt doen lijken.Dit
quote:Corona67 schreef op 21 december 2015 @ 11:20:

[...]

Een eicel en een spermacel wegen samen (ohhh hij zei sperma )minder dan een mensch heMaar alles waardoor dat embryo kan uitgroeien, tot een mens is afkomstig van de aarde. De piepers die de moeder eet, het water dat zij drinkt. Mens bestaat voor het grootste deel uit water, dus dan is er minder water op de aarde.

[...]

Fietsie zegt iets dat niet zo dom is als dat jij het wilt doen lijken.

Ik zeg ook nergens dat fietsie iets doms zegt..

Ik heb ook geen flauw idee waarom dat zo is, mijn reactie was gewoon als losstaand grapje bedoeld.

[...]

Fietsie zegt iets dat niet zo dom is als dat jij het wilt doen lijken.Het is wel leuke stof tot nadenken. Zouden we als we meer menselijke massa kweken de zeespiegel kunnen laten dalen? (Een mens is tenslotte 70% water)
quote:fietsie schreef op 21 december 2015 @ 11:30:

[...]

Het is wel leuke stof tot nadenken. Zouden we als we meer menselijke massa kweken de zeespiegel kunnen laten dalen? (Een mens is 70% water)Meer mensen betekent meer oppervlak (moet gecreëerd worden) wat betekent minder plek voor water. Dus stijgende zeespiegel. Mensen nemen nu eenmaal meer ruimte in dan puur water.
Of bedoelt Fietsie met meer massa ons gewicht? Anders is het zo als ama het zegt.
Misschien zeg ik iets heel doms, maar die eb of vloed heeft toch uiteindelijk met de maan te maken?

(Be gentle)
quote:fietsie schreef op 21 december 2015 @ 11:30:

[...]

Het is wel leuke stof tot nadenken. Zouden we als we meer menselijke massa kweken de zeespiegel kunnen laten dalen? (Een mens is tenslotte 70% water)Zeg, ik ben Spongebob niet.
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2015 @ 11:32:

[...]

Meer mensen betekent meer oppervlak (moet gecreëerd worden) wat betekent minder plek voor water. Dus stijgende zeespiegel. Mensen nemen nu eenmaal meer ruimte in dan puur water.En al die mensen produceren weer meer co2, waardoor de poolkappen nog sneller smelten.
quote:ana_isabel schreef op 21 december 2015 @ 11:35:

Misschien zeg ik iets heel doms, maar die eb of vloed heeft toch uiteindelijk met de maan te maken?https://nl.wikipedia.org/wiki/Getijde_% ... eweging%29
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En dan zou je dat in bepaalde overbevolkte gebieden al moeten kunnen meten toch?

Misschien zeg ik iets heel doms, maar die eb of vloed heeft toch uiteindelijk met de maan te maken?

(Be gentle)Klopt, maar vloed kan hoger worden als er meer water in de zeek komt door smeltende poolkappen.
quote:Enn schreef op 21 december 2015 @ 11:36:

[...]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Getijde_% ... eging%29Ik ben niet dom!!! Hoezee!

(Be gentle)Eb en vloed heeft idd met de maan te maken (met de zwaartekracht). Maar weer niks met het wel of niet stijgen van de zeespiegel.
quote:fietsie schreef op 21 december 2015 @ 11:38:

[...]

Klopt, maar vloed kan hoger worden als er meer water in de zeek komt door smeltende poolkappen.Dat is waar.
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2015 @ 11:39:

[...]

Eb en vloed heeft idd met de maan te maken (met de zwaartekracht). Maar weer niks met het wel of niet stijgen van de zeespiegel.Nee, dat bedacht ik mij later ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven