Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fietsie schreef op 21 december 2015 @ 11:38:

[...]

Klopt, maar vloed kan hoger worden als er meer water in de zeek komt door smeltende poolkappen.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 21 december 2015 @ 11:36:

[...]

Zeg, ik ben Spongebob niet.Niet?
Volgende prangende vraag; hebben jullie de lichtjes in de kerstboom aan?

Hier gaan de lampjes aan zodra we op staan en uit zodra we gaan slapen. Was gisteren bij iemand en die doet ze pas aan als het donker wordt. Ik vind dat zelf zo saai, een donkere boom. Vandaag is het dan nog zonnig hier, dus valt het minder op. Gistermiddag was het somber weer, dan ga ik niet zitten koffiedrinken naast een 'dooie' boom.

Jullie?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 21 december 2015 @ 10:47:

[...]

Het werk gaat in ieder geval gepaard met het nodige gezucht en gesteun en nadat ik een paar minuten heb "genoten" van zijn bouwvakkersdecolleté ben ik maar in de woonkamer gaan zitten. Hij is niet het soort werkman zoals ze bij jou aan het werk zijn helaas. Oh, dat is idd jammer Stone. Is het al klaar?
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2015 @ 11:41:

[...]

Niet?Ik zag het voor me, een kudde menselijke sponzen die de zeespiegel verlaagt door de zee eenvoudig leeg te slurpen
quote:fietsie schreef op 21 december 2015 @ 11:47:

Hier gaan de lampjes aan zodra we op staan en uit zodra we gaan slapen. Was gisteren bij iemand en die doet ze pas aan als het donker wordt. Ik vind dat zelf zo saai, een donkere boom. Vandaag is het dan nog zonnig hier, dus valt het minder op. Gistermiddag was het somber weer, dan ga ik niet zitten koffiedrinken naast een 'dooie' boom.

Jullie?Hier gaat alles aan zodra ik mijn ogen open heb. Niet alleen de lichtjes in de kerstboom, maar alle lichtjes (we hebben de boel nogal hysterisch verlicht dit jaar)

Jullie?Gewoon de hele dag aan natuurlijk!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 21 december 2015 @ 11:48:

[...]

Ik zag het voor me, een kudde menselijke sponzen die de zeespiegel verlaagt door de zee eenvoudig leeg te slurpen Ik vind het een goed voorstel voor op de volgende klimaattop!
quote:ana_isabel schreef op 21 december 2015 @ 11:35:

Misschien zeg ik iets heel doms, maar die eb of vloed heeft toch uiteindelijk met de maan te maken?

(Be gentle)Klopt.

Moutarde

[...]

Ik zag het voor me, een kudde menselijke sponzen die de zeespiegel verlaagt door de zee eenvoudig leeg te slurpen

Met je kudde menselijke sponzen, al dan niet in schaapskleren, kan ik nog aardig meegaan. Maar dat zeewater drink je zelf maar.

Mijn dochter is vandaag exact zo oud als ik was toen ik de test van haar deed. Zo gek.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Jullie?kerstboom staat hier nog niet

[...]

Ik zag het voor me, een kudde menselijke sponzen die de zeespiegel verlaagt door de zee eenvoudig leeg te slurpen ja maar als die dan in de zee blijven, krijg je het "archimedes-effect" Dus blijft de zeespiegelT even hoog
quote:Corona67 schreef op 21 december 2015 @ 11:53:

[...]

Klopt.

MoutardeLe what???
quote:ana_isabel schreef op 21 december 2015 @ 11:57:

[...]

Le what???Mosterd
Eeuw. ..mosterd
quote:Corona67 schreef op 21 december 2015 @ 11:56:

[...]

ja maar als die dan in de zee blijven, krijg je het "archimedes-effect" Dus blijft de zeespiegelT even hoogJe moet ze ook niet in zee laten, maar afschieten naar Mars en ze daar uitknijpen.
quote:Corona67 schreef op 21 december 2015 @ 11:57:

[...]

Mosterd Je ne parlez nada de Frans.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 21 december 2015 @ 11:58:

[...]

Je moet ze ook niet in zee laten, maar afschieten naar Mars en ze daar uitknijpen.Briljant. Echt.
FG komt er nog een praattopic over de top2000?
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2015 @ 12:00:

FG komt er nog een praattopic over de top2000?Dat was er toch al?
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2015 @ 12:00:

FG komt er nog een praattopic over de top2000?Kan je ook zelf openen hè.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 21 december 2015 @ 12:02:

[...]

Dat was er toch al?

O?

Maar ik wil in de jouwe meeschrijven
globe80 in "Top 2000"
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2015 @ 12:03:

[...]

O?

Maar ik wil in de jouwe meeschrijven Je kunt altijd nog schrijven in mijn topic van vorig jaar hoor
Top 2000 meezing- en moppertopic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven