Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Sterkte solo
dat is fantastisch!
quote:pomona-struik schreef op 22 december 2015 @ 18:22:

[...]

altijd..Het zijn maar spullen en door iedereen die het juiste bedrag neerlegt te verkrijgen.
quote:Moiren_ schreef op 22 december 2015 @ 18:20:

Grappig, trots op spullen. Een van de redenen waarom mijn relatie vastliep. Ik kan daar echt helemaal niets mee.Mijn ex gooide juist van alles kapot. Nou heb ik niet veel met spullen, maar dat vond ik toch wel enigermate van zonde zeg maar.
Solo
quote:fietsie schreef op 22 december 2015 @ 18:19:

Waarom hebben jullie alemaal een fijne pakjes bezorger en ik niet (meer)?

Wij hadden hier een heel goeie, kende de mensen. Klopte gerust hier even op de zijdeur als hij vermoedde dat ik daar was. Ik pakte altijd alles aan van de halve straat want ben veel thuis. Deze man kreeg andere baan, nu een nieuwe en die is nogal ongeduldig, belt aan en klopt tegelijkertijd op het voorkamerraam, belt nogmaals en zodra hij beweging ziet pleurt hij het pakje tegen de deur en is weg. Ook een pakje voor de buren. Nou wil ik soms alles aanpakken maar soms ook niet. Is niet handig als ik zelf op vakantie ga bijvoorbeeld.

Het idee van dat kerstbrood is best leuk, maar ook wel jammer als zo'n man met meerdere broden wordt verrast. Ik (of eigenlijk zoon) geef(t) de meneer die hier elke week de stapels folders voor zoon brengt een envelopje met vijf euro.Oh, wat goed van jullie, dan wordt hij in ieder geval niet opgezadeld met teveel broden.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 22 december 2015 @ 18:24:

[...]

Mijn ex gooide juist van alles kapot. Nou heb ik niet veel met spullen, maar dat vond ik toch wel enigermate van zonde zeg maar.Dat begrijp ik hoor. Maar trots op een auto, tv, bank. Ik begrijp daar helemaal niets van. IK ben er blij mee, maar als ik het kon ruilen voor gezondheid en geluk zou ik er niet eens over hoeven nadenken.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 22 december 2015 @ 18:13:

[...]

Ik niet. Maar ik heb ook echt niks met auto's. Wat niet wegneemt dat ik het soms best handig zou vinden hoor, een auto. Maar ik zie echt het verschil niet tussen een ouwe roestbak en een R8, qua functionaliteit. En dat is toch waar het om gaat he, dat het rijdt.

120 en uit elkaar vallen op de snelweg vs. 280 en de motor onder je horen grommen; groot verschil

Maar ja, ook een beetje een petrolhead hier
quote:pomona-struik schreef op 22 december 2015 @ 18:22:

[...]

altijd..Ik niet. Ik kan wel blij zijn met een nieuw spulletje, maar trots, neuh.
quote:Moiren_ schreef op 22 december 2015 @ 18:26:

[...]

Dat begrijp ik hoor. Maar trots op een auto, tv, bank. Ik begrijp daar helemaal niets van. IK ben er blij mee, maar als ik het kon ruilen voor gezondheid en geluk zou ik er niet eens over hoeven nadenken.

quote:Fenrir-Greyback schreef op 22 december 2015 @ 18:27:

[...]

Ik niet. Ik kan wel blij zijn met een nieuw spulletje, maar trots, neuh.Ik was echt wel trots op mijn eerste auto toen ik 18 was. Knalgele Opel Corsa
quote:Star schreef op 22 december 2015 @ 18:27:

[...]

120 en uit elkaar vallen op de snelweg vs. 280 en de motor onder je horen grommen; groot verschil

Maar ja, ook een beetje een petrolhead hier En dan doodziek zijn als iemand er een deuk in rijdt. Doe mij maar gewoon mijn brikkie die net de 140 haalt, inmiddels vol deuken en krassen die ik er niet zelf op aangebracht heb. Hij doet het, mijn spullen passen er in en ik kan hem overal parkeren zonder te stressen.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 22 december 2015 @ 18:28:

[...]

Overleg eerst even wie er wat schrijft
quote:Star schreef op 22 december 2015 @ 18:29:

[...]

Ik was echt wel trots op mijn eerste auto toen ik 18 was. Knalgele Opel Corsa Ik heb vooral veel lol gehad van de lelijke eend waar ik toen in reed
quote:simbalabimba schreef op 22 december 2015 @ 18:19:

Yasmijn!!!!

Breng 's eerlijk terug!

http://www.hartvannederla ... en-twee-kostbare-leeuwen/
quote:Star schreef op 22 december 2015 @ 18:29:

[...]

Overleg eerst even wie er wat schrijft
Het werd tijd om weer eens een Napraat in mijn lijst met actieve topics te hebben, dus bij deze. En zoon slaapt nog steeds (saai!)...
quote:Moiren_ schreef op 22 december 2015 @ 18:29:

[...]

En dan doodziek zijn als iemand er een deuk in rijdt. Doe mij maar gewoon mijn brikkie die net de 140 haalt, inmiddels vol deuken en krassen die ik er niet zelf op aangebracht heb. Hij doet het, mijn spullen passen er in en ik kan hem overal parkeren zonder te stressen.Dat ben ik ook als iemand dat bij mijn 20 jaar oude beestje doet. Potverdomme al op leeftijd
quote:Moiren_ schreef op 22 december 2015 @ 18:29:

[...]

Ik heb vooral veel lol gehad van de lelijke eend waar ik toen in reed Die zou ik nu wel willen hebben. Een compleet opgelapte eend.
quote:Star schreef op 22 december 2015 @ 18:27:

[...]

Maar ja, ook een beetje een petrolhead hier Nou ja, ik moet eerlijk toegeven dat ik het ook wel grappig vond, die ene keer met mijn pa met 240 over de Autobahn. Vooral toen we grotelijks werden ingehaald door een auto die blijkbaar nog veel harder kon .Maar dat was meer een kermisgevoel dan dat ik echt vind dat auto's zo hard moeten kunnen hoor. Erger nog: ik vind het inmiddels doodeng. Noem me saai, maar sinds ik kinderen heb vind ik 130 echt mooi zat.
quote:Star schreef op 22 december 2015 @ 18:31:

[...]

Die zou ik nu wel willen hebben. Een compleet opgelapte eend.Ja, dat snap ik dan weer wel. Als je hem zelf hebt opgelapt tenminste.
quote:Star schreef op 22 december 2015 @ 18:31:

[...]

Die zou ik nu wel willen hebben. Een compleet opgelapte eend.Ik ook, opgelapt hoeft niet, als hij het maar doet. Maar de veiligheid houdt me tegen, er moet wel een kind in mee.
quote:Bloes schreef op 22 december 2015 @ 18:30:

Het werd tijd om weer eens een Napraat in mijn lijst met actieve topics te hebben, dus bij deze. En zoon slaapt nog steeds (saai!)...Hoi Blouse, hoe is het met jullie?
trots ben ik omdat ik het zelf heb gespaard en gekocht, zonder hulp van ons pa of mijn kersverse man. 5500 euro, ik ben nu nog trots op het moment dat ik haar cash kon afrekenen, ik was door mijn problemen altijd the black sheep.. Nu ben ik trots op mezelf, ik heb zoveel dingen bereikt, ik drink niet meer, mijn agressie is zoveel verminderd, de relatie met mijn ouders is beter, ik eet nu nog uit mijn eigen tuin, mijn kind voelt zich gelukkig, we hebben een nieuwe ps4 gekocht voor haar.

Ondanks alle dingen waar ik niet trots op ben overheerst het gevoel dat ik voor het eerst zelf iets groot heb gekocht, en ik ben dusdanig trots op mezelf en steek mijzelf schaamteloos een veer in mijn reet, want ik ben trots!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 22 december 2015 @ 18:35:

[...]

Hoi Blouse, hoe is het met jullie?Relatief rustig momenteel. Even een adempauze, in januari gaan we er weer vol tegenaan met zoon (nog 3 operaties te gaan, bah...). En mijn contract is niet verlengd, dus dat wordt straks weer op zoek. Maar dat komt later wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven