Napraattopic deel 49
zondag 27 december 2015 om 13:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 30 december 2015 om 21:18
quote:Fenrir-Greyback schreef op 30 december 2015 @ 21:12:
[...]
Barb, dank je wel! Mijn Duits is er de afgelopen dagen met sprongen op vooruit gegaan, dank zij jou!
Ik was overigens weg, de afgelopen dagen. Wel in Duitsland, waar ik me te buiten ben gegaan aan Saunaparadijzen, warenhuizen met dames met een meetlint op hun schouders en Grillteller.
En mijn visie: ik ben erg blij met het forum. Dat is het wel zo'n beetje.
[...]
Barb, dank je wel! Mijn Duits is er de afgelopen dagen met sprongen op vooruit gegaan, dank zij jou!
Ik was overigens weg, de afgelopen dagen. Wel in Duitsland, waar ik me te buiten ben gegaan aan Saunaparadijzen, warenhuizen met dames met een meetlint op hun schouders en Grillteller.
En mijn visie: ik ben erg blij met het forum. Dat is het wel zo'n beetje.
woensdag 30 december 2015 om 21:20
quote:barbaracartland schreef op 30 december 2015 @ 21:10:
Wat een spanning en sensatie weer, alhier!
Babs, daar ben je!
Ken je de serie Deutschland 83? Ik heb hem net ontdekt en ga hem komende tijd kijken. Zo leuk, over een DDR spion die naar West Duitsland wordt geplaatst. Ik woonde in die tijd daar, herkenbare dingen.
O, en jou vind ik ook heel leuk!
Wat een spanning en sensatie weer, alhier!
Babs, daar ben je!
Ken je de serie Deutschland 83? Ik heb hem net ontdekt en ga hem komende tijd kijken. Zo leuk, over een DDR spion die naar West Duitsland wordt geplaatst. Ik woonde in die tijd daar, herkenbare dingen.
O, en jou vind ik ook heel leuk!
woensdag 30 december 2015 om 21:21
quote:barbaracartland schreef op 30 december 2015 @ 21:18:
[...]
En mijn visie: ik ben erg blij met het forum. Dat is het wel zo'n beetje.Dat klinkt heel duitsch. Lekker hoor.
[...]
En mijn visie: ik ben erg blij met het forum. Dat is het wel zo'n beetje.Dat klinkt heel duitsch. Lekker hoor.
woensdag 30 december 2015 om 21:21
quote:feow schreef op 30 december 2015 @ 20:48:
[...]
En juist jammer als mensen dat niet op waarde schatten en over positieve dingen gaan mopperen.
Nou precies, al was het maar als tegenwicht voor de topics op de Actueelpijler.
Hoe kun je in hemelsnaam zeiken over een feel good topic?
[...]
En juist jammer als mensen dat niet op waarde schatten en over positieve dingen gaan mopperen.
Nou precies, al was het maar als tegenwicht voor de topics op de Actueelpijler.
Je bent zelf een theepot
woensdag 30 december 2015 om 21:22
quote:barbaracartland schreef op 30 december 2015 @ 21:18:
[...]
En mijn visie: ik ben erg blij met het forum. Dat is het wel zo'n beetje.Ik miste je wel hoor. Jou, niet je Duits. (Te lui om te googelen hoe je sorry zegt in het Duits, maar dat dus)
[...]
En mijn visie: ik ben erg blij met het forum. Dat is het wel zo'n beetje.Ik miste je wel hoor. Jou, niet je Duits. (Te lui om te googelen hoe je sorry zegt in het Duits, maar dat dus)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 30 december 2015 om 21:24
Nog ff een nabrander dan, ik heb helemaal niets tegen feelgoodtopics en ik vind algemene fijne en lieve dankjewels zoals bijv aan alle napraters of kitlers of voor mijn part actueelpijlers prima en een mooi warm gevoel geven, ik heb alleen moeite met namen noemen omdat dat altijd te beperkt is, thats all
Love you all
Love you all
woensdag 30 december 2015 om 21:25
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2015 @ 21:21:
[...]
Het is een talent...
ik voorspel overigens dat dat topic in een relletje gaat uitlopen...
en zonder dat ik er iets mee te maken heb, puur op ervaringen uit het verleden doe ik deze voorspelling.
[...]
Het is een talent...
ik voorspel overigens dat dat topic in een relletje gaat uitlopen...
en zonder dat ik er iets mee te maken heb, puur op ervaringen uit het verleden doe ik deze voorspelling.
woensdag 30 december 2015 om 21:25
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 december 2015 @ 21:20:
[...]
Babs, daar ben je!
O, en jou vind ik ook heel leuk!Bedankt voor de tip! Ik ga het eens opzoeken, klinkt goed. En bedankt voor het compliment . Ik vind jou ook supertoll! (ik kan geen super meer zeggen zonder 'supergeil' te denken, dankzij de geniale Edeka-reclame, maar dat terzijde)
[...]
Babs, daar ben je!
O, en jou vind ik ook heel leuk!Bedankt voor de tip! Ik ga het eens opzoeken, klinkt goed. En bedankt voor het compliment . Ik vind jou ook supertoll! (ik kan geen super meer zeggen zonder 'supergeil' te denken, dankzij de geniale Edeka-reclame, maar dat terzijde)
woensdag 30 december 2015 om 21:26
quote:Marana_ schreef op 30 december 2015 @ 21:24:
Nog ff een nabrander dan, ik heb helemaal niets tegen feelgoodtopics en ik vind algemene fijne en lieve dankjewels zoals bijv aan alle napraters of kitlers of voor mijn part actueelpijlers prima en een mooi warm gevoel geven, ik heb alleen moeite met namen noemen omdat dat altijd te beperkt is, thats all
Love you all
Hahaha!
Love ya too hon!
Love you all
Hahaha!
Love ya too hon!
woensdag 30 december 2015 om 21:28
quote:Sid-returns schreef op 30 december 2015 @ 21:21:
[...]
Dat klinkt heel duitsch. Lekker hoor.Absoluut heerlijk. Ik bezocht vandaag een voor mij onbekend saunaparadijs en ik vond het geweldig. Tokkiesauna-de-luxe, dus helemaal voor mij. Bij elke Aufguss mocht je je lijf volsmeren met een willekeurig lotionnetje en om 10.30 zaten de eerste mannen al aan het bier.
[...]
Dat klinkt heel duitsch. Lekker hoor.Absoluut heerlijk. Ik bezocht vandaag een voor mij onbekend saunaparadijs en ik vond het geweldig. Tokkiesauna-de-luxe, dus helemaal voor mij. Bij elke Aufguss mocht je je lijf volsmeren met een willekeurig lotionnetje en om 10.30 zaten de eerste mannen al aan het bier.
woensdag 30 december 2015 om 21:28
Love you all Joepie, we zijn het weer eensch
Love you all Joepie, we zijn het weer eensch
woensdag 30 december 2015 om 21:29
quote:barbaracartland schreef op 30 december 2015 @ 21:28:
[...]
Absoluut heerlijk. Ik bezocht vandaag een voor mij onbekend saunaparadijs en ik vond het geweldig. Tokkiesauna-de-luxe, dus helemaal voor mij. Bij elke Aufguss mocht je je lijf volsmeren met een willekeurig lotionnetje en om 10.30 zaten de eerste mannen al aan het bier.Bier en bratwurst in de sauna. Heerlijk.
[...]
Absoluut heerlijk. Ik bezocht vandaag een voor mij onbekend saunaparadijs en ik vond het geweldig. Tokkiesauna-de-luxe, dus helemaal voor mij. Bij elke Aufguss mocht je je lijf volsmeren met een willekeurig lotionnetje en om 10.30 zaten de eerste mannen al aan het bier.Bier en bratwurst in de sauna. Heerlijk.
woensdag 30 december 2015 om 21:30
Love you all
*pakt nabrander en steekt er een knus kaarsje mee aan*
Ik zie het anders. T glas is half vol. Het is te beperkt, maar niet zielig voor degenen die niet genoemd worden, maar fijn voor degenen die wel genoemd worden.
En ik mis Dana. Die vind ik nl heel lief.
Love you all
*pakt nabrander en steekt er een knus kaarsje mee aan*
Ik zie het anders. T glas is half vol. Het is te beperkt, maar niet zielig voor degenen die niet genoemd worden, maar fijn voor degenen die wel genoemd worden.
En ik mis Dana. Die vind ik nl heel lief.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 30 december 2015 om 21:30
quote:barbaracartland schreef op 30 december 2015 @ 21:25:
[...]
Bedankt voor de tip! Ik ga het eens opzoeken, klinkt goed. En bedankt voor het compliment . Ik vind jou ook supertoll! (ik kan geen super meer zeggen zonder 'supergeil' te denken, dankzij de geniale Edeka-reclame, maar dat terzijde)OMG die reclame
[...]
Bedankt voor de tip! Ik ga het eens opzoeken, klinkt goed. En bedankt voor het compliment . Ik vind jou ook supertoll! (ik kan geen super meer zeggen zonder 'supergeil' te denken, dankzij de geniale Edeka-reclame, maar dat terzijde)OMG die reclame