Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dat weet je nooit zeker Tass.

Googelen die mensen bv ook nooit?
quote:Ttass28 schreef op 28 januari 2016 @ 09:40:

[...]

De mensen die ik ken die zitten niet op viva dat weet ik heel zeker. Voordeel van cirkel klein houden zeg nooit nooit.
quote:Bruschetta schreef op 28 januari 2016 @ 09:52:

Dat weet je nooit zeker Tass.

Googelen die mensen bv ook nooit?Waarop moeten ze googlen? Ze schrijven in iedergeval niet mijn omgeving kan ik op mijn vingers tellen.
quote:Solomio schreef op 28 januari 2016 @ 09:50:

[...]

Die is geloof ik inmiddels als 2 nicks verder.Oo dat heb ik nooit door, ik vond haar altijd zo lief.
quote:Ttass28 schreef op 28 januari 2016 @ 09:54:

[...]

Waarop moeten ze googlen? Ze schrijven in iedergeval niet mijn omgeving kan ik op mijn vingers tellen.Vertel jij dan dat je forumt?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 28 januari 2016 @ 09:57:

[...]

Vertel jij dan dat je forumt?Mijn vriend weet dat ik forum ja, en de rest weet ik niet zo zeer.
Heel vaak als je op een willekeurig onderwerp googelt dan kom je topics op viva tegen.

Ikzelf heb geen idee of bekenden,familie etc hier forummen..

Niet dat dat wat uitmaakt want echte privé sores deel ik hier niet.
Viva is heel groot, niet alleen posters maar ook meelezers. Wat je ook googlet, je krijgt in 90% van de gevallen hits die leiden naar Viva. Als je denkt dat mensen in je (kleine) cirkel niet meelezen/posten op viva, dan ben je naïef.
quote:Ttass28 schreef op 28 januari 2016 @ 09:54:

[...]

Waarop moeten ze googlen? Ze schrijven in iedergeval niet mijn omgeving kan ik op mijn vingers tellen.Doordat ik via willekeurige zoekopdrachten wel erg vaak het viva forum tegen kwam,ben ik er uiteindelijk gaan lezen. Dus het zou zo maar kunnen dat iemand via Google toch op jouw berichten stuit.
quote:Bruschetta schreef op 28 januari 2016 @ 10:09:

[...]

Doordat ik via willekeurige zoekopdrachten wel erg vaak het viva forum tegen kwam,ben ik er uiteindelijk gaan lezen. Dus het zou zo maar kunnen dat iemand via Google toch op jouw berichten stuit.Dat kan.
Aan de andere kant, ik kom hier al vijftien jaar, heb enorm veel posters voorbij zien komen en verhalen gelezen en heb zelf nog nooit iemand herkend die ik irl ken.
.
Ik heb ook nog nooit iemand herkend irl. Weet ook van niemand die ik ken die hier meeleest of schrijft.

Of ik ooit herkend ben zou ik niet weten, ik ben niet bepaald discreet over mezelf dus dat zou zomaar kunnen. Daarom doe ik ook regelmatig een nieuwe nick.
Ik kan dat niet, ben teveel gehecht geraakt aan mijn nick (terwijl die ooit eens lukraak gekozen is). Ik ben daarom wel steeds voorzichtiger met bepaalde info zoals werk, beroep en woonplaats. Maar als je al mijn posts bij elkaar optelt is er ook wel een conclusie te trekken ja.
.
Als je gewoon geen privéshit op het forum kwakt en ook niet op FB is er niets aan de hand.

Mijn FB staat vol met foto's van leeuwen, bloemen, mooie gerechten,katten, stranden en hangmatten en dat soort zaken.

Plus dat ie is afgetimmerd, niemand buiten vrienden om kunnen er op kijken.
Ik heb eens een kennis herkend en ik weet van meerdere collega;s dat ze hier posten. Ik heb het er niet over op mijn werk. Dus ze weten niet dat ik het weet.
quote:impala schreef op 28 januari 2016 @ 10:32:

Ik kan dat niet, ben teveel gehecht geraakt aan mijn nick (terwijl die ooit eens lukraak gekozen is). Ik ben daarom wel steeds voorzichtiger met bepaalde info zoals werk, beroep en woonplaats. Maar als je al mijn posts bij elkaar optelt is er ook wel een conclusie te trekken ja.

Ik kom ook altijd weer terug bij Woll, maar dan doe ik een andere versie.

Ben ook aan haar gehecht.
quote:yasmijn schreef op 28 januari 2016 @ 10:33:

Als je gewoon geen privéshit op het forum kwakt en ook niet op FB is er niets aan de hand.

Mijn FB staat vol met foto's van leeuwen, bloemen, mooie gerechten,katten, stranden en hangmatten en dat soort zaken.

Plus dat ie is afgetimmerd, niemand buiten vrienden om kunnen er op kijken.Toch denk ik dat jij hier ook meer dan genoeg info hebt neergezet om herkenbaar te zijn. Ik ken je niet, maar zou ik je kennen, dan zou ik je wel hérkennen.
.
quote:impala schreef op 28 januari 2016 @ 10:35:

[...]

Toch denk ik dat jij hier ook meer dan genoeg info hebt neergezet om herkenbaar te zijn. Ik ken je niet, maar zou ik je kennen, dan zou ik je wel hérkennen.

Dat kan en dat maakt mij niets uit. Iedereen in mijn omgeving weet dat ik hier al heel lang zit.

Ik zet er niets op wat niemand mag weten.

Dat hou ik allemaal voor mezelf.
Stel dat ik relatieproblemen heb, stel.

Denk je dat ik hier dan een topic open?

Nog niet misschien

Daar ben ik veel te oud voor, dat je dan adviezen krijgt van meisjes van in de 20. Het idéé alleen al
Glurende buurjongens

Iemand al hier geweest? Jeetje wat een ellende, en zo makkelijk op te lossen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 januari 2016 @ 10:24:

Ik heb ook nog nooit iemand herkend irl. Weet ook van niemand die ik ken die hier meeleest of schrijft.

Of ik ooit herkend ben zou ik niet weten, ik ben niet bepaald discreet over mezelf dus dat zou zomaar kunnen. Daarom doe zou ik ook regelmatig een nieuwe nick moeten overwegen, maar vooralsnog blijft het bij overwegen.Volgens mij ben ik behoorlijk herkenbaar, heb veel geschreven toen ik ziek was bijv. Is ook geen geheim tenslotte. Op fb heb ik dat dan weer niet gedaan. Maar de privé toestanden blijven privé, daar zal ik niet snel over schrijven. Niet hier en al helemaal niet op fb.
quote:Grobbekuiken schreef op 28 januari 2016 @ 11:12:

[...]

Volgens mij ben ik behoorlijk herkenbaar, heb veel geschreven toen ik ziek was bijv. Is ook geen geheim tenslotte. Op fb heb ik dat dan weer niet gedaan. Maar de privé toestanden blijven privé, daar zal ik niet snel over schrijven. Niet hier en al helemaal niet op fb.Ik ook niet. Als ik wat te delen heb, of een probleem, doe ik dat met mijn eigen mensen. Niet op een openbaar forum.
quote:fietsie schreef op 28 januari 2016 @ 11:06:

Glurende buurjongens

Iemand al hier geweest? Jeetje wat een ellende, en zo makkelijk op te lossen.Bizar topic.
Ik vindt het geen bizar of raar topic. Ik zou ook kriegel worden als ik last had van gluurders. Niets mis met die topic.
quote:yasmijn schreef op 28 januari 2016 @ 11:13:

[...]

Ik ook niet. Als ik wat te delen heb, of een probleem, doe ik dat met mijn eigen mensen. Niet op een openbaar forum.Precies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven