Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 februari 2016 @ 20:56:

[...]

Gisteren postte je nog ergens dat je een héél braaf kind was. Was dat niet in het voortrektopic?In de klas ja was ik ook een lieverdje. Maar zodra school uit was.
quote:Goede-Fee schreef op 04 februari 2016 @ 20:57:

[...]

Dat zou wel eens waar kunnen zijn maar soms weet je niet wat iemand dan toch oppikt ergens. Misschien... heel soms.Ik zeg ook niet dat al die onderzoeken maar verboden moeten worden hoor. Ik denk alleen zelf graag ook nog een beetje na.
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 20:57:

[...]

Zo eentje die braaf deed en als je je omdraaide anders deed dan zeker Ja, school raporteerde naar huis. Liever geen gezeur over school dan waren de rapen pas echt gaar thuis. Paar klappen met de riem dat wou ik echt niet.
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 20:59:

[...]

Ja, school raporteerde naar huis. Liever geen gezeur over school dan waren de rapen pas echt gaar thuis. Paar klappen met de riem dat wou ik echt niet.Leuke ouders had jij.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 20:59:

[...]

Ik zeg ook niet dat al die onderzoeken maar verboden moeten worden hoor. Ik denk alleen zelf graag ook nog een beetje na.Dat probeer ik nou zo min mogelijk.
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 20:46:

[...]

Omdat ik eerder bij een soortgelijke nick vriendelijk welkom ging heten en reageren en een dag later gestaft, verguisd en privé pb's met nare strekking ontving.

Ah. duidelijk. Da's niet leuk.

Dan misschien beter even wachten met vriendelijk welkom heten en 's zien wat de nieuweling allemaal post.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 20:59:

[...]

Ja, school raporteerde naar huis. Liever geen gezeur over school dan waren de rapen pas echt gaar thuis. Paar klappen met de riem dat wou ik echt niet.Nee liever het latje van Mrs C.
quote:BridgetteDubois schreef op 04 februari 2016 @ 21:00:

[...]

Leuke ouders had jij.Had ik ook hele lieve ouders over school viel gewoon niet te twisten. Als je je had misdragen op school dan wist je het wel. Want zo hadden ze me niet opgevoed.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 20:59:

[...]

Ik zeg ook niet dat al die onderzoeken maar verboden moeten worden hoor. Ik denk alleen zelf graag ook nog een beetje na.Daar heb ik nou nooit last van.
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 21:03:

[...]

Had ik ook hele lieve ouders over school viel gewoon niet te twisten. Als je je had misdragen op school dan wist je het wel. Want zo hadden ze me niet opgevoed.

Dus deed je het stiekem.

Tsja.

Ik kan de riem zo op zijn tijd wel waarderen trouwens.
Ik heb een hekel aan de riem. Wij hebben onze meiden nog nooit straf hoeven geven, laat staan een tik. En ze gedragen zich gewoon, natuurlijk echt weleens iets ondeugends. Ook op school zijn het hele fijne leerlingen horen we van de juffen.

Tot zover lukt onze manier. Mocht t ineens niet meer gaan zien we het dan wel.
Dat werd geroepen tijdens Violagate. Ik weet niet meer door wie.

"Jesuskrijstopeentrekker!"

Vrij vertaling van: Jesus christ on a cracker.

Hillbilly taal.

quote:Star schreef op 04 februari 2016 @ 21:02:

[...]

Nee liever het latje van Mrs C.Goeie troll
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 20:51:

Jullie kunnen mij echt niet wijsmaken dat jullie brave kindjes waren vroeger die nooit maar dan ook nooit over de schreef gingen.

Mijn tijd was een compleet andere dan nu.

Op de middelbare school had de hele school tegelijk pauze en ging iedereen die ' in 't dorp' woonde naar huis en was er bij velen aardappels, vlees, groente.

's Ochtends was er een kwartier pauze en een schoolkantine met oa negerzoenen. Maar het was echt niet gebruikelijk dat iedereen daar altijd wat haalde. Dat was voor de meesten echt luxe en niet een manier om over de schreef te gaan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:simbalabimba schreef op 04 februari 2016 @ 21:11:

[...]

Mijn tijd was een compleet andere dan nu.

Op de middelbare school had de hele school tegelijk pauze en ging iedereen die ' in 't dorp' woonde naar huis en was er bij velen aardappels, vlees, groente.

's Ochtends was er een kwartier pauze en een schoolkantine met oa negerzoenen. Maar het was echt niet gebruikelijk dat iedereen daar altijd wat haalde. Dat was voor de meesten echt luxe en niet een manier om over de schreef te gaan.Ja, hier is het druk bij de albertheijn zodra het half 1 is. Ze hebben nu ook de regel dat de jongeren hun tas moeten neerleggeb in een bak en met 3 tegelijk naar binnen mogen.
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 21:05:

[...]

Dus deed je het stiekem.

Tsja.

Ik kan de riem zo op zijn tijd wel waarderen trouwens.Ja jij wel natuurlijk zo af en toe.
quote:Goede-Fee schreef op 04 februari 2016 @ 21:21:

[...]

Ja jij wel natuurlijk zo af en toe.
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 21:13:

[...]

Ja, hier is het druk bij de albertheijn zodra het half 1 is. Ze hebben nu ook de regel dat de jongeren hun tas moeten neerleggeb in een bak en met 3 tegelijk naar binnen mogen.Hier breek je ook je benen over de pubers, er is een speciale kassa; maar ook een 'hanghoek' binnen direct vooraan in de winkel, waar wat drinken + broodjes verkocht worden + wifi.

Ik was als kind heel lief. Ik ben 1x van de basisschool naar huis gelopen (4 km) omdat de meester had gezegd dat mijn beste vriendinnetje naar een andere klas moest omdat ze teveel praatte en ik was daar zoooo boos om politie en al op touw om mij te zoeken.

Als puber heb ik wel 'verkeerde' dingen gedaan (drugs bijvoorbeeld) maar ik was altijd eerlijk. Ik nam altijd mijn telefoon op als mijn ouders belden en ik haalde altijd goede cijfers op school. Niet dat mijn ouders niet geschokt waren toen ik vertelde dat ik wel eens een pilletje slikte, ze zijn zelfs heel boos/verdrietig/teleurgesteld geweest. Maar wat doe je er aan?

Enige harde regel was dat ik na een feestje niet 's ochtends met grote pupillen thuis mocht komen. Dat mocht pas nadat ik geslapen had of ik moest thuiskomen als ze nog sliepen. Ze wilden mij zo niet zien. Ik was toen al 18 trouwens, dus geen kind meer.

Stelen/vernielen enz heb ik nooit gedaan.
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 20:08:

[...]

In een ander populair topic is sinds vandaag ook een nieuwe medeschrijver opgedoken. Lid sinds 1 januari een tiental posts sinds en volgens mij zijn die allemaal vandaag gepost. Ben ik te achterdochtig?

*geen verkeerde posts trouwens*

Staat die 1 januari 2016 niet voor geboortedatum? Vlgs mij, als je daar niks invult, komt die datum er automatisch te staan.

Vanaf vandaag lid.

quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 21:03:

[...]

Had ik ook hele lieve ouders over school viel gewoon niet te twisten. Als je je had misdragen op school dan wist je het wel. Want zo hadden ze me niet opgevoed.Riem?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:simbalabimba schreef op 04 februari 2016 @ 21:41:

[...]

Staat die 1 januari 2016 niet voor geboortedatum? Vlgs mij, als je daar niks invult, komt die datum er automatisch te staan.

Vanaf vandaag lid.Zo had ik het nog niet eens bekeken. Voor mij is gewoon de negatieve ervaring die ik gehad heb, en het feit dat er intussen dusgelijke forummers geband zijn terwijl ik ook met hen in gesprek gegaan was reden om even af te wachten. En te vertrouwen op ' fosielforummers' die de taal herkennen van 'oudgedienden onder nieuwe nick'.
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 20:56:

[...]

Na aanleiding van de onderzoek die geplaats werd wel een beetje. Afgelopen tijd leading lady in dit topic, en nu er gepraat wordt ben je weer terug naar de tijd dat je 12 was in je taalkunde en spelling?
quote:Nouschi schreef op 04 februari 2016 @ 12:24:

[...]

Ik vraag aan Tass of zij geld mee kreeg op de basisschool. Vrij zinloos dat jij daar op reageert.Sorry hoor Nous, maar dit is toch wel een heel rare reactie. Je post iets op ene openbaar forum, vrij zinloos als daar dan maar 1 iemand op mag antwoorden.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 04 februari 2016 @ 22:25:

[...]

Sorry hoor Nous, maar dit is toch wel een heel rare reactie. Je post iets op ene openbaar forum, vrij zinloos als daar dan maar 1 iemand op mag antwoorden.Als ik jou vraag of je nog gesport hebt vanavond, en Tass antwoordt met "ik ben net terug van de sportschool" is dat vrij onzinnig toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven