Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Frizz schreef op 16 februari 2016 @ 10:30:

[...]

Een prachtige zoon heb ik! Drie weken oud, groeit als kool, drinkt goed, tevreden kind én tevreden moeder. Nachten gaan ook zo goed dat ik bij de middagdutjes geen oog meer dichtdoe.

Het liefst blijf ik de hele dag zo in bed liggen als nu, ik chillen en hij op m'n borst. Helaas moet ik ook soms weer huishouden enzo.Wat leuk Frizz! Van harte, heerlijk om te lezen
Je bent zelf een theepot
Yep ik ben echt een onwijze geluksvogel. Misschien wordt het later of straks nog heel moeilijk of zwaar, maar deze weken kan ik vast in m'n zak steken. We hebben een heerlijke start zo samen.
quote:Frizz schreef op 16 februari 2016 @ 10:42:

Yep ik ben echt een onwijze geluksvogel. Misschien wordt het later of straks nog heel moeilijk of zwaar, maar deze weken kan ik vast in m'n zak steken. We hebben een heerlijke start zo samen.Wat zalig!

Yep ik ben echt een onwijze geluksvogel. Misschien wordt het later of straks nog heel moeilijk of zwaar, maar deze weken kan ik vast in m'n zak steken. We hebben een heerlijke start zo samen.

Heerlijk toch? Ik kan me deze periodes ook nog wel herinneren hoor.

Mijn tante schreef op het kaartje voor de oudste 'veel naar kijken, daar worden ze groot van'. Beste tip ever.
Je bent zelf een theepot
Gefeliciteerd Frizz!!!
quote:SuzanneSuus schreef op 16 februari 2016 @ 10:50:

[...]

Heerlijk toch? Ik kan me deze periodes ook nog wel herinneren hoor.

Mijn tante schreef op het kaartje voor de oudste 'veel naar kijken, daar worden ze groot van'. Beste tip ever.

Hahaha dat is een mooie inderdaad.

Ach ik had gewoon vooral heel erg rekening gehouden met de worse case scenarios: heel veel huilen, slapeloze nachten, gedachten als 'waar ben ik aan begonnen', zelf niet fit zijn, gegil van de krampjes, tepelkloven en niet op gang komende borstvoeding enz enz.

Maar niks van dat alles. Ok hij slaapt liever bij mij dan in z'n cosleeper, en heeft soms zere billen of pijn aan z'n buikje, maar niks dat we niet kunnen handelen met z'n tweeën.
Tnx Yette en Yasmijn!
quote:Ttass28 schreef op 15 februari 2016 @ 22:29:

[...]

Ik heb vaak gezellig mee gedaan en geprobeerd hier. Ik ben een mens en ergens heb ik ook mijn grenzen. Het klopt niet echt wat je zegt. Ik forum voor mijn plezier heb een leuk samen afval groepje als iemand bestek zegels nodig bied en stuur ik het op. Niemand heeft verder last van mij verder behalve de mensen die nu klagen en de schuld bij mij neer leggen. Terwijl het actie reactie isz net zo goed van mijn kant als die van jullie. Maar ik hou gelijk op en dan gaat het tig pagina's over mij. Daar zeg ik wat van dat heet voor jezelf opkomen.

Jij leest wat je wil lezen. Het intereseert mij geen reet dat jullie kennen elkaar lig ik niet wakker van. En als ik jou negatief op val dat moet je die balk voor je neus weghalen. Prachtig motto!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 16 februari 2016 @ 11:15:

[...]

Prachtig motto!

[...]

Prachtig motto!
Memories are priceless... especially the awful ones that keep you up at night.
Week 29 van de Extremely Demotivational Calendar

[...]

Prachtig motto!Die is echt goed
I like being a mess. It's who I am.

Yep ik ben echt een onwijze geluksvogel. Misschien wordt het later of straks nog heel moeilijk of zwaar, maar deze weken kan ik vast in m'n zak steken. We hebben een heerlijke start zo samen.Frizz, zoon is hier bijna 2.5 jaar en nog steeds zo. Zelfs de overgang naar zijn Grote Bed is zonder morren verlopen! Ook voorbereid op het ergst, maar het is fantastisch al met al. Nu komt ie in de morgen bij me liggen, gaat ie op zijn buik liggen, neus tegen neus met mij en slaat zijn kleine peuterarmpje zo over mijn nek. Dan zegt ie: hallo mama en ben ik in de hemel
Frizz, gefeliciteerd!
Oh wat heerlijk Doreia!

Dankjewel Snorharen.

Ik ga nu dit heerlijke jongetje maar eens van mijn borst plukken en douchen voor hij weer wakker wordt.
quote:Star schreef op 16 februari 2016 @ 09:22:

[...]

Waarom laat je haar niet met rust? Je gedraagt je nu net zo schoolpleinerig als waar je anderen altijd van beticht.

Of nee laat maar, ik weet al wat je gaat zeggen.Waarom zou ik?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Star schreef op 16 februari 2016 @ 09:18:

[...]

Want psychiatrie is iets ergs?Nee. Alleen roep je ook niet zomaar out of the blue 'daar hebben we oncologen voor'.

[...]

Een prachtige zoon heb ik! Drie weken oud, groeit als kool, drinkt goed, tevreden kind én tevreden moeder. Nachten gaan ook zo goed dat ik bij de middagdutjes geen oog meer dichtdoe.

Het liefst blijf ik de hele dag zo in bed liggen als nu, ik chillen en hij op m'n borst. Helaas moet ik ook soms weer huishouden enzo.Gefeliciteerd !!
quote:hatsetats schreef op 16 februari 2016 @ 12:15:

[...]

Waarom zou ik?Voor je eigen forumplezier?
quote:Peacy schreef op 16 februari 2016 @ 13:14:

[...]

Voor je eigen forumplezier?

Weer zo'n rare vraagstelling. Wat is dat tegenwoordig? Waarom kan er niet gewoon een open vraag gesteld worden ipv dat suggestieve gedoe?

Als je het echt wilt weten, stel dan een gewone vraag.

Heb je, zoals je met deze vraagstelling suggereert, het antwoord al klaar laat dan het vraagteken weg.

[...]

Een prachtige zoon heb ik! .Van harte!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:hatsetats schreef op 16 februari 2016 @ 13:26:

[...]

Weer zo'n rare vraagstelling. Wat is dat tegenwoordig? Waarom kan er niet gewoon een open vraag gesteld worden ipv dat suggestieve gedoe?

Als je het echt wilt weten, stel dan een gewone vraag.

Heb je, zoals je met deze vraagstelling suggereert, het antwoord al klaar laat dan het vraagteken weg.Ik heb je al twee keer een vraag gesteld over het bannen aannaaien, maar daar reageer je niet op. En dat was geen suggestieve vraag.
quote:Star schreef op 16 februari 2016 @ 13:34:

[...]

Ik heb je al twee keer een vraag gesteld over het bannen aannaaien, maar daar reageer je niet op. En dat was geen suggestieve vraag.Daar krijg je dan ook gewoon antwoord op Maar nu even niet.
quote:hatsetats schreef op 16 februari 2016 @ 13:46:

[...]

Daar krijg je dan ook gewoon antwoord op Maar nu even niet.Ok, ik wacht geduldig af
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 februari 2016 @ 13:31:

[...]

Van harte!Tnx!
Frizz, ik ben heel nieuwsgierig hoe je zoon heet maar dat ga je zeker niet zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven