Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 20 februari 2016 om 19:13
quote:Vivaneesje schreef op 20 februari 2016 @ 19:06:
[...]
Das waar maar mensen nemen wel de tijd en moeite om serieus op haar topics te reageren.Nou èn? Ze was toch niet de boel vreselijk aan het opjutten? Een trol doet echt vervelend, dit was een raar onzinverhaal, niets meer en niets minder.
[...]
Das waar maar mensen nemen wel de tijd en moeite om serieus op haar topics te reageren.Nou èn? Ze was toch niet de boel vreselijk aan het opjutten? Een trol doet echt vervelend, dit was een raar onzinverhaal, niets meer en niets minder.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 20 februari 2016 om 19:14
quote:Moiren_ schreef op 20 februari 2016 @ 19:11:
[...]
Eens.
Maar als je het laat staan trekt het steeds meer van dat soort types aan en voor je het weet word je er mee overspoelt.Dat is ook zo. Maar ik kan echt heel erg genieten van een lang uitgesponnen bedeltopic op zijn tijd. Vooral als de twijfel toeslaat en mensen de Sherlock uit beginnen te hangen. Je zou er zo een dag voor vrij nemen.
[...]
Eens.
Maar als je het laat staan trekt het steeds meer van dat soort types aan en voor je het weet word je er mee overspoelt.Dat is ook zo. Maar ik kan echt heel erg genieten van een lang uitgesponnen bedeltopic op zijn tijd. Vooral als de twijfel toeslaat en mensen de Sherlock uit beginnen te hangen. Je zou er zo een dag voor vrij nemen.
zaterdag 20 februari 2016 om 19:16
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 februari 2016 @ 19:14:
[...]
Dat is ook zo. Maar ik kan echt heel erg genieten van een lang uitgesponnen bedeltopic op zijn tijd. Vooral als de twijfel toeslaat en mensen de Sherlock uit beginnen te hangen. Je zou er zo een dag voor vrij nemen.
Ik volg ze nooit zo eigenlijk.
Daarbij zijn die nep topics zo oud als Viva bestaat.
[...]
Dat is ook zo. Maar ik kan echt heel erg genieten van een lang uitgesponnen bedeltopic op zijn tijd. Vooral als de twijfel toeslaat en mensen de Sherlock uit beginnen te hangen. Je zou er zo een dag voor vrij nemen.
Ik volg ze nooit zo eigenlijk.
Daarbij zijn die nep topics zo oud als Viva bestaat.
zaterdag 20 februari 2016 om 19:17
quote:Enn schreef op 20 februari 2016 @ 18:56:
[...]
[afbeelding]
Ik heb het liever niet.
Hoe staat het eigenlijk met de smileys Moi? Nog wel eens iets van gehoord? Ik kan dat oude topic ook niet meer vinden met de 'zoek' optie.
[...]
[afbeelding]
Ik heb het liever niet.
Hoe staat het eigenlijk met de smileys Moi? Nog wel eens iets van gehoord? Ik kan dat oude topic ook niet meer vinden met de 'zoek' optie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 20 februari 2016 om 19:18
zaterdag 20 februari 2016 om 19:22
zaterdag 20 februari 2016 om 20:03
zaterdag 20 februari 2016 om 20:06
Je begrijpt echt helemaal niets van wat ik je daar probeer te vertellen he? Dat een kat geen mens is, dat jij niet kunt weten hoezeer de kat nog blij is en hoezeer ze lijdt, en dat het egoïsme is dat je als mens het leven van een kat (niet deze in het bijzonder, maar meer in het algemeen) zo lang mogelijk rekt omdat ze af en toe nog zo fijn snort. Er is echt niemand die gemakkelijk besluit tot een spuitje. Het is wel duidelijk dat er niet 10 trollen daar reageren. Het lijkt me handig om de discussie gewoon daar te blijven voortzetten.
quote:Vivaneesje schreef op 20 februari 2016 @ 20:03:
[...]
Ik hoop dat de topic over een demente kat en de reacties daarop nep zijn. Ongelooflijk hoe makkelijk sommige mensen besluiten een spuitje te geven aan hun huisdier Nee je vind het vrij normaal dat een gezin er aan onderdoor gaat doordat een 20 jarige kat het huis terroriseert met miauwen.
[...]
Ik hoop dat de topic over een demente kat en de reacties daarop nep zijn. Ongelooflijk hoe makkelijk sommige mensen besluiten een spuitje te geven aan hun huisdier Nee je vind het vrij normaal dat een gezin er aan onderdoor gaat doordat een 20 jarige kat het huis terroriseert met miauwen.
zaterdag 20 februari 2016 om 20:07
zaterdag 20 februari 2016 om 20:10
quote:Vivaneesje schreef op 20 februari 2016 @ 20:03:
[...]
Ik hoop dat de topic over een demente kat en de reacties daarop nep zijn. Ongelooflijk hoe makkelijk sommige mensen besluiten een spuitje te geven aan hun huisdier Dat topic is niet nep hoor. Sommige mensen zijn nou eenmaal niet van die dramaqueens als het om huisdieren gaat.
[...]
Ik hoop dat de topic over een demente kat en de reacties daarop nep zijn. Ongelooflijk hoe makkelijk sommige mensen besluiten een spuitje te geven aan hun huisdier Dat topic is niet nep hoor. Sommige mensen zijn nou eenmaal niet van die dramaqueens als het om huisdieren gaat.
zaterdag 20 februari 2016 om 20:10