Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 februari 2016 om 15:22
zondag 21 februari 2016 om 15:25
zondag 21 februari 2016 om 15:54
zondag 21 februari 2016 om 16:02
zondag 21 februari 2016 om 16:04
zondag 21 februari 2016 om 16:07
zondag 21 februari 2016 om 16:07
zondag 21 februari 2016 om 16:24
quote:SuzanneSuus schreef op 21 februari 2016 @ 15:16:
[...]
Met je laatste woorden ben ik het eens al heb ik ook geen idee wat ze schreef. Daarbij zijn de wegen vd mods soms ondoorgrondelijk.
(Is je dochter al terug?) Jaaaa. Leuk dat je 't vraagt. Een ervaring rijker en nu naar iemand die ze ook twee weken heeft moeten missen
[...]
Met je laatste woorden ben ik het eens al heb ik ook geen idee wat ze schreef. Daarbij zijn de wegen vd mods soms ondoorgrondelijk.
(Is je dochter al terug?) Jaaaa. Leuk dat je 't vraagt. Een ervaring rijker en nu naar iemand die ze ook twee weken heeft moeten missen
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 21 februari 2016 om 16:30
quote:MalleBabbe1 schreef op 21 februari 2016 @ 16:28:
[...]
O nou dan kunnen ze mijn waarschuwing van gisteren voor trolhinten weer wegstrepen want ik had dus gewoon gelijk Je mag dan gaas voor je ogen hebben, maar je ziet best helder toch?
[...]
O nou dan kunnen ze mijn waarschuwing van gisteren voor trolhinten weer wegstrepen want ik had dus gewoon gelijk Je mag dan gaas voor je ogen hebben, maar je ziet best helder toch?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 21 februari 2016 om 16:30
quote:MalleBabbe1 schreef op 21 februari 2016 @ 16:28:
[...]
O nou dan kunnen ze mijn waarschuwing van gisteren voor trolhinten weer wegstrepen want ik had dus gewoon gelijk
Ik heb hem gisteren gewoon gestaft als trol nog niet gekeken of ik een waarschuwing had.
Nu wel gekeken,
Geen waarschuwing in mijn mailbox zo te zien.
[...]
O nou dan kunnen ze mijn waarschuwing van gisteren voor trolhinten weer wegstrepen want ik had dus gewoon gelijk
Ik heb hem gisteren gewoon gestaft als trol nog niet gekeken of ik een waarschuwing had.
Nu wel gekeken,
Geen waarschuwing in mijn mailbox zo te zien.
zondag 21 februari 2016 om 16:31
zondag 21 februari 2016 om 16:39
quote:WD-40 schreef op 21 februari 2016 @ 16:30:
[...]
Nu wel gekeken,
Geen waarschuwing in mijn mailbox zo te zien.Voor staffen krijg je geen waarschuwing,ik was weer zo slim om gewoon in dat topic te pleuren dat die gevangenis waarschijnlijk in Oslo staat
[...]
Nu wel gekeken,
Geen waarschuwing in mijn mailbox zo te zien.Voor staffen krijg je geen waarschuwing,ik was weer zo slim om gewoon in dat topic te pleuren dat die gevangenis waarschijnlijk in Oslo staat
zondag 21 februari 2016 om 16:58
Ik dacht het ook al.
Het begon er al mee dat er verwezen was naar een niet-bestaande gevangenis. Alsof je een vergissing kan maken tussen Vught en Den Bosch. Omdat het onderwerp me boeit heb ik wel serieus gereageerd. Jammer dat de PB van trollie mij niet bereikt heeft, ben benieuwd wat ze me had willen zeggen.
Het begon er al mee dat er verwezen was naar een niet-bestaande gevangenis. Alsof je een vergissing kan maken tussen Vught en Den Bosch. Omdat het onderwerp me boeit heb ik wel serieus gereageerd. Jammer dat de PB van trollie mij niet bereikt heeft, ben benieuwd wat ze me had willen zeggen.