Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 februari 2016 om 12:57
quote:Vivaneesje schreef op 21 februari 2016 @ 12:55:
[...]
Keur dat ook niet goed hoor, maar sommige onderwerpen roepen nou eenmaal emoties op. Op een gegeven moment reageerde ze ook weer normaal nadat ze erop aan werd gesproken.Dat heb ik dan gemist. Ik zag alleen geschreeuw en het grote gelijk voorbij komen. In bewoordingen waar de honden geen brood van lusten. Ben het vaak niet eens met bannen, maar in dit geval geheel terecht m.i.
[...]
Keur dat ook niet goed hoor, maar sommige onderwerpen roepen nou eenmaal emoties op. Op een gegeven moment reageerde ze ook weer normaal nadat ze erop aan werd gesproken.Dat heb ik dan gemist. Ik zag alleen geschreeuw en het grote gelijk voorbij komen. In bewoordingen waar de honden geen brood van lusten. Ben het vaak niet eens met bannen, maar in dit geval geheel terecht m.i.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 21 februari 2016 om 12:58
quote:Vivaneesje schreef op 21 februari 2016 @ 12:55:
[...]
Keur dat ook niet goed hoor, maar sommige onderwerpen roepen nou eenmaal emoties op. Op een gegeven moment reageerde ze ook weer normaal nadat ze erop aan werd gesproken.
Nou nee hoor.
Ik weet niet of ik mag quoten hier maar lees anders ff terug. Ze legt het uit door het nog tweemaal te zeggen.
[...]
Keur dat ook niet goed hoor, maar sommige onderwerpen roepen nou eenmaal emoties op. Op een gegeven moment reageerde ze ook weer normaal nadat ze erop aan werd gesproken.
Nou nee hoor.
Ik weet niet of ik mag quoten hier maar lees anders ff terug. Ze legt het uit door het nog tweemaal te zeggen.
zondag 21 februari 2016 om 13:08
Het waait erg hard buiten en alles zit binnen.
Er zijn geen hekken nodig.
Het is geen weer voor honden en katten.
Héé, hier zit iedereen.
Ik was op zoek naar een interessant (vond ik) programma over ADHD en druk om medicatie voor te schrijven.
Daar was een heel grote groep die het helemaal niet nodig had. Maar daar werden ze lekker rustig van.
(Weet iemand misschien wat dat was? Ik geloof NTR/NCRV of VPRO of zo. Het grootste deel waren ouders van kinderen die speciale aandacht nodig hadden. Of juist een ander soort van onderwijs. Dat was eigenlijk niet duidelijk. Dat werd in het midden gelaten. Het was meer een uitzending die informatie gaf over mogelijkheden. Geen oordelen, maar vraag naar individuele afstemming van voorschriften. Probleem was dat de groep steeds groter werd.)
Er zijn geen hekken nodig.
Het is geen weer voor honden en katten.
Héé, hier zit iedereen.
Ik was op zoek naar een interessant (vond ik) programma over ADHD en druk om medicatie voor te schrijven.
Daar was een heel grote groep die het helemaal niet nodig had. Maar daar werden ze lekker rustig van.
(Weet iemand misschien wat dat was? Ik geloof NTR/NCRV of VPRO of zo. Het grootste deel waren ouders van kinderen die speciale aandacht nodig hadden. Of juist een ander soort van onderwijs. Dat was eigenlijk niet duidelijk. Dat werd in het midden gelaten. Het was meer een uitzending die informatie gaf over mogelijkheden. Geen oordelen, maar vraag naar individuele afstemming van voorschriften. Probleem was dat de groep steeds groter werd.)
zondag 21 februari 2016 om 13:08
quote:SaveTheDay schreef op 21 februari 2016 @ 12:58:
[...]
Nou nee hoor.
Ik weet niet of ik mag quoten hier maar lees anders ff terug. Ze legt het uit door het nog tweemaal te zeggen.Ow oke, de laatste paar reacties van haar staan er nog wel waarin ze al veel milder reageerde. De rest zijn verwijderd door de moderator(s).
[...]
Nou nee hoor.
Ik weet niet of ik mag quoten hier maar lees anders ff terug. Ze legt het uit door het nog tweemaal te zeggen.Ow oke, de laatste paar reacties van haar staan er nog wel waarin ze al veel milder reageerde. De rest zijn verwijderd door de moderator(s).
zondag 21 februari 2016 om 13:10
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 12:57:
[...]
Dat heb ik dan gemist. Ik zag alleen geschreeuw en het grote gelijk voorbij komen. In bewoordingen waar de honden geen brood van lusten. Ben het vaak niet eens met bannen, maar in dit geval geheel terecht m.i.
Ook dat ze nooit meer terug mag komen? (permaban)
Dat vind ik nogal wat.
[...]
Dat heb ik dan gemist. Ik zag alleen geschreeuw en het grote gelijk voorbij komen. In bewoordingen waar de honden geen brood van lusten. Ben het vaak niet eens met bannen, maar in dit geval geheel terecht m.i.
Dat vind ik nogal wat.
zondag 21 februari 2016 om 13:27
quote:Vivaneesje schreef op 21 februari 2016 @ 13:10:
[...]
Dat vind ik nogal wat.En om een perma te krijgen moet je ook al wat aanrichten en eerder negatief in beeld gekomen zijn. Die zien we zo weer terug met een andere nick en gaat gewoon weer door hoor.
[...]
Dat vind ik nogal wat.En om een perma te krijgen moet je ook al wat aanrichten en eerder negatief in beeld gekomen zijn. Die zien we zo weer terug met een andere nick en gaat gewoon weer door hoor.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 21 februari 2016 om 13:37
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 13:27:
[...]
En om een perma te krijgen moet je ook al wat aanrichten en eerder negatief in beeld gekomen zijn. Die zien we zo weer terug met een andere nick en gaat gewoon weer door hoor.Dat is waar, ik weet niet wat vivameisje verder allemaal op haar kerfstok heeft.
[...]
En om een perma te krijgen moet je ook al wat aanrichten en eerder negatief in beeld gekomen zijn. Die zien we zo weer terug met een andere nick en gaat gewoon weer door hoor.Dat is waar, ik weet niet wat vivameisje verder allemaal op haar kerfstok heeft.
zondag 21 februari 2016 om 13:39
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 13:27:
[...]
En om een perma te krijgen moet je ook al wat aanrichten en eerder negatief in beeld gekomen zijn. Die zien we zo weer terug met een andere nick en gaat gewoon weer door hoor.Nee, dat hoeft niet perse het geval te zijn.
[...]
En om een perma te krijgen moet je ook al wat aanrichten en eerder negatief in beeld gekomen zijn. Die zien we zo weer terug met een andere nick en gaat gewoon weer door hoor.Nee, dat hoeft niet perse het geval te zijn.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 21 februari 2016 om 13:41
zondag 21 februari 2016 om 13:44
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 13:41:
[...]
oh dat dacht ik altijd wel? Eerst toch waarschuwingen 24-uurs en zo?
eerste overtreding: waarschuwing
- tweede overtreding: 24 uurs-ban
- derde overtreding: 48 uurs-ban
- vierde overtreding: een weekban
- vijfde overtreding: een maandban
- permaban (kan tevens direct worden gehanteerd bij ernstige misdragingen en spam)
[...]
oh dat dacht ik altijd wel? Eerst toch waarschuwingen 24-uurs en zo?
eerste overtreding: waarschuwing
- tweede overtreding: 24 uurs-ban
- derde overtreding: 48 uurs-ban
- vierde overtreding: een weekban
- vijfde overtreding: een maandban
- permaban (kan tevens direct worden gehanteerd bij ernstige misdragingen en spam)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 21 februari 2016 om 13:49
zondag 21 februari 2016 om 14:19
zondag 21 februari 2016 om 14:24
quote:Amaqanda schreef op 21 februari 2016 @ 14:05:
Heerlijk hoor.
Ouders voeden niet op.
Docenten voeden niet op.
Ouders maken schoolwerk kinderen.
Docenten eten drop in de klas.
Stokpaardjes all over the place
Als je dan toch een half uur moet wachten op je bus...He gat, het is k-weer, hier tenminste
Heerlijk hoor.
Ouders voeden niet op.
Docenten voeden niet op.
Ouders maken schoolwerk kinderen.
Docenten eten drop in de klas.
Stokpaardjes all over the place
Als je dan toch een half uur moet wachten op je bus...He gat, het is k-weer, hier tenminste
Je bent zelf een theepot
zondag 21 februari 2016 om 14:55
Programma dat ik zocht is gevonden. http://demonitor.ncrv.nl/de-adhd-epidemie
Die Orkaan was boven Hawaï.
Hopen dat het oogje niet een verkeerde kan op gaat kijken en waaien.
Die Orkaan was boven Hawaï.
Hopen dat het oogje niet een verkeerde kan op gaat kijken en waaien.
zondag 21 februari 2016 om 15:08
quote:SuzanneSuus schreef op 21 februari 2016 @ 14:19:
[...]
Dan denk ik dat het gescheld werd beoordeeld als ernstige misdraging.
Dat moet dan wel.
Kan ook zijn dat er al eerder een ( of meerdere) waarschuwing(en) is (zijn) geweest.
Als je vlgs het bansysteem niet bijv in 1 keer een week- of maandban kunt geven, moet je dus wel in 1 keer een perma geven; als je vindt dat er sprake is van ernstige misdraging.
Te zwaar bestraft in mijn ogen, nu is er geen kans op 'lering trekken uit de ernstige misdraging'.
[...]
Dan denk ik dat het gescheld werd beoordeeld als ernstige misdraging.
Dat moet dan wel.
Kan ook zijn dat er al eerder een ( of meerdere) waarschuwing(en) is (zijn) geweest.
Als je vlgs het bansysteem niet bijv in 1 keer een week- of maandban kunt geven, moet je dus wel in 1 keer een perma geven; als je vindt dat er sprake is van ernstige misdraging.
Te zwaar bestraft in mijn ogen, nu is er geen kans op 'lering trekken uit de ernstige misdraging'.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 21 februari 2016 om 15:16
quote:simbalabimba schreef op 21 februari 2016 @ 15:08:
[...]
Dat moet dan wel.
Met je laatste woorden ben ik het eens al heb ik ook geen idee wat ze schreef. Daarbij zijn de wegen vd mods soms ondoorgrondelijk.
(Is je dochter al terug?)
[...]
Dat moet dan wel.
Met je laatste woorden ben ik het eens al heb ik ook geen idee wat ze schreef. Daarbij zijn de wegen vd mods soms ondoorgrondelijk.
(Is je dochter al terug?)
Je bent zelf een theepot