Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wat een gezelligheid op het modtopic
Ik gooi hem er even in
Nou .. ik kon het gelukkig allemaal niet terug lezen ..
quote:7102 schreef op 20 maart 2017 @ 17:01:

Ik gooi hem er even in
Ja he?
Pas maar op dames, dat jullie niet sarcastisch zijn, dat mag niet op het forum.
Ik dacht ik geef even een beetje tegengas want het stoorde mij ook enorm die bak popcorn waarmee zoveel nieuwe topics werden verwelkomd. Blijkbaar waren er meer die dat niet konden waarderen. Maar de reacties zijn allemaal al weg want off-topic
quote:Renaissance schreef op 20 maart 2017 @ 17:03:

Pas maar op dames, dat jullie niet sarcastisch zijn, dat mag niet op het forum.Dit gaat wat mij betreft wel verder dan dat hoor. Het was niet-inhoudelijk lomp en zeikerig vooringenomen sarcasme. Dat staat nog steeds niet in de spelregels maar iemand met een algemene negatieve trend mag je gewoon aanspreken vind ik hoor. Dat is toch geen manier van doen.
Zo'n bak popcorn is ook wel heel offtopic natuurlijk.
quote:Peacy schreef op 20 maart 2017 @ 17:06:

Zo'n bak popcorn is ook wel heel offtopic natuurlijk.Nou droog smaakt ie wel. Vast oude popcorn.
Ik vind het vooral stom dat er blijkbaar nog steeds forummers zijn die denken dat iemand die zich aanmeldt om een topic te openen automatisch een trol is.
quote:Renaissance schreef op 20 maart 2017 @ 17:03:

Pas maar op dames, dat jullie niet sarcastisch zijn, dat mag niet op het forum.Nooit. Ben altijd bloedserieus.
quote:shifty schreef op 20 maart 2017 @ 17:06:

[...]

Dit gaat wat mij betreft wel verder dan dat hoor. Het was niet-inhoudelijk lomp en zeikerig vooringenomen sarcasme. Dat staat nog steeds niet in de spelregels maar iemand met een algemene negatieve trend mag je gewoon aanspreken vind ik hoor. Dat is toch geen manier van doen.Oh, ik zwakte niet af wat swifty doet, geloof gelijk dat dat niet leuk is. Ik vond alleen de opmerking van de mods zo raar, alsof je niet sarcastisch mag zijn hier. Als dat echt niet mag dan kan gelijk de 87% van de forumsters op anoniem.
Wat is dat toch voor paranoiagedrag dat elke nieuwe forummer dus wel een trol zou zijn.
quote:Fee-de-Goede schreef op 20 maart 2017 @ 17:08:

[...]

Nooit. Ben altijd bloedserieus.Ja, dat weet ik. Heb jou nog nooit op sarcasme kunnen betrappen. Maar niet iedereen is zo, helaas.
quote:shifty schreef op 20 maart 2017 @ 17:03:

Ik dacht ik geef even een beetje tegengas want het stoorde mij ook enorm die bak popcorn waarmee zoveel nieuwe topics werden verwelkomd. Blijkbaar waren er meer die dat niet konden waarderen. Maar de reacties zijn allemaal al weg want off-topic

Ik vind het zo kinderachtig.

Zowiejzo dat gezeik over trollen. Alleen bij een echt gevoelig onderwerp vind ik het niet leuk. De rest zal me jeuken.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2017 @ 17:08:

Ik vind het vooral stom dat er blijkbaar nog steeds forummers zijn die denken dat iemand die zich aanmeldt om een topic te openen automatisch een trol is.Ja, je moet je eerste bewijzen. Ik ben wel eens beschuldigd van spammen toen ik met een nieuwe nick iets vroeg over een energieleverancier.
Als je google aanslingert en wat zoektermen intikt kom je bijna altijd meteen bij Viva terecht. Ik snap wel dan misschien een topic opent.
Dat klopt ook weer .. is nog een lastig beroep: mods

Niet altijd makkelijk om nou goed aan te geven of exact te omschrijven wat wel en niet door de beugel kan. Ook al is het wel duidelijk als iemand een (fatsoens-)grens over gaat.
quote:Phaedra__ schreef op 20 maart 2017 @ 17:08:

Wat is dat toch voor paranoiagedrag dat elke nieuwe forummer dus wel een trol zou zijn.Die snap ik ook niet nee.
quote:shifty schreef op 20 maart 2017 @ 17:10:

Dat klopt ook weer .. is nog een lastig beroep: mods

Niet altijd makkelijk om nou goed aan te geven of exact te omschrijven wat wel en niet door de beugel kan. Ook al is het wel duidelijk als iemand een (fatsoens-)grens over gaat.Nou, als ik zie (zag want hij staat onder de negeer) wat allemaal geschreven mag worden op de actueel pijler dan is (fatsoens)grens voor de mods toch wel een verdacht rekbaar en onduidelijk begrip.
wat zou er eigenlijk met je vagina gebeuren als je veel fietst?
quote:KING- schreef op 20 maart 2017 @ 17:12:

wat zou er eigenlijk met je vagina gebeuren als je veel fietst?Dan groeien er op een gegeven moment roze bloemetjes uit.
quote:Phaedra__ schreef op 20 maart 2017 @ 17:08:

Wat is dat toch voor paranoiagedrag dat elke nieuwe forummer dus wel een trol zou zijn.

En ze bijten.

En ze zijn besmettelijk.

Echt, het énige dat helpt is popcorn, daar zijn ze bang voor.

Een beetje zoals knoflook bij vampiers.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven