Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Renaissance schreef op 20 maart 2017 @ 17:09:

[...]

Ja, dat weet ik. Heb jou nog nooit op sarcasme kunnen betrappen. Maar niet iedereen is zo, helaas.
quote:Renaissance schreef op 20 maart 2017 @ 17:13:

[...]

Dan groeien er op een gegeven moment roze bloemetjes uit.dank je, dan hoef ik dat item onderin niet meer aan te klikken.
quote:Fee-de-Goede schreef op 20 maart 2017 @ 17:10:

Als je google aanslingert en wat zoektermen intikt kom je bijna altijd meteen bij Viva terecht. Ik snap wel dan misschien een topic opent.Zo komt het gros toch hier? Vroegah al.
Graag gedaan King.
quote:shifty schreef op 20 maart 2017 @ 17:03:

Ik dacht ik geef even een beetje tegengas want het stoorde mij ook enorm die bak popcorn waarmee zoveel nieuwe topics werden verwelkomd. Blijkbaar waren er meer die dat niet konden waarderen. Maar de reacties zijn allemaal al weg want off-topicIk heb van deze madam schijnheil in de gauwigheid 7 posten met popcorn en verwondering 'want 1e post' gelezen en gestaft. Prima hoor dat je een TO niet gelooft maar dan klikken bij de juf en ondertussen het topic zo irritant posten..
quote:Fee-de-Goede schreef op 20 maart 2017 @ 17:10:

Als je google aanslingert en wat zoektermen intikt kom je bijna altijd meteen bij Viva terecht. Ik snap wel dan misschien een topic opent.

Zo ben ik hier ook terecht gekomen. Heb alleen een tijdje meegelezen om te kijken of ik er tussen paste, en hoe dan.

Heb me op een gegeven moment gewoon aangemeld en ben gaan meeschrijven. Geen centje pijn. Pas later heb ik een keer een vrij onschuldig topic geopend en ben van daaruit verder gegaan.
quote:Renaissance schreef op 20 maart 2017 @ 17:15:

Graag gedaan King.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 maart 2017 @ 17:16:

[...]

Ik heb van deze madam schijnheil in de gauwigheid 7 posten met popcorn en verwondering 'want 1e post' gelezen en gestaft. Prima hoor dat je een TO niet gelooft maar dan klikken bij de juf en ondertussen het topic zo irritant posten..7 .. en dat alleen al in de gauwigheid
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 maart 2017 @ 17:16:

[...]

Ik heb van deze madam schijnheil in de gauwigheid 7 posten met popcorn en verwondering 'want 1e post' gelezen en gestaft. Prima hoor dat je een TO niet gelooft maar dan klikken bij de juf en ondertussen het topic zo irritant posten..Dat is gewoon etteren. (Geen idee wie, maar toch)
quote:Renaissance schreef op 20 maart 2017 @ 17:12:

[...]

Nou, als ik zie (zag want hij staat onder de negeer) wat allemaal geschreven mag worden op de actueel pijler dan is (fatsoens)grens voor de mods toch wel een verdacht rekbaar en onduidelijk begrip.Maar dat is het ook. Fatsoen is heel lastig te omschrijven maar toch hebben we daar allemaal best een sterk beeld bij. En dat varieert dan ook nog per persoon.
quote:shifty schreef op 20 maart 2017 @ 17:20:

[...]

Maar dat is het ook. Fatsoen is heel lastig te omschrijven maar toch hebben we daar allemaal best een sterk beeld bij. En dat varieert dan ook nog per persoon.Ja, blijkbaar. Helaas wel.
quote:Phaedra__ schreef op 20 maart 2017 @ 17:15:

[...]

Zo komt het gros toch hier? Vroegah al.Precies.
mijn post is niet gegumd

Heb dezelfde stafjes gedaan als Boots zo te lezen, mag hopen dat er op zn minst een waarschuwing die kant op gaat
En nu gaat het/hij/zij weer terug onder de negeer. Dat had ik blijkbaar toen ook niet voor niets gedaan.
Ik heb nu wel mooi mijn maandelijkse stafquota gehaald. Kan Viva mijn toelage weer op mijn rekening schrijven
Ah, daar kun je toch weer een pakje boter van kopen Bootz.
Ja staat mooi op mijn hoofd
Sorry Bootz.

Van je hoofd.

Ik dacht dat ik nérgens een deuk in kon slaan en durfde de gok wel te wagen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Marana_ schreef op 20 maart 2017 @ 17:21:

mijn post is niet gegumd

Heb dezelfde stafjes gedaan als Boots zo te lezen, mag hopen dat er op zn minst een waarschuwing die kant op gaatJa precies .. erg oneerlijk .. blij dat je dat ook vindt
quote:Phaedra__ schreef op 20 maart 2017 @ 17:08:

Wat is dat toch voor paranoiagedrag dat elke nieuwe forummer dus wel een trol zou zijn.

Ja dat.

En hoe werkt dat dan. Hoe vaak moet je gepost hebben om ineens geen trol meer te zijn. En waarom ben je dan ineens geen trol meer. Schiet mij maar lek.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2017 @ 17:40:

[...]

Ja dat.

En hoe werkt dat dan. Hoe vaak moet je gepost hebben om ineens geen trol meer te zijn. En waarom ben je dan ineens geen trol meer. Schiet mij maar lek.

Daar is voor forummers vanaf 2005 een formule voor.

Aantal maanden meegelezen x reacties ingetypt maar toch niet geplaatst in het kwadraat - aantal meelevende post voor anderen.

Als er een getal tussen de drie en de zes uit komt ben je een Belg.

Als er een getal onder de drie uit komt ben je een troll.

Als er precies vijftien uit komt ben je van het groepje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 20 maart 2017 @ 17:46:

[...]

Aantal maanden meegelezen x reacties ingetypt maar toch niet geplaatst in het kwadraat - aantal meelevende post voor anderen.

[...]

Kak ik ben een Belg geworden.

Alléé hoe ken da nou!

[...]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven