Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 20 maart 2017 om 21:11
maandag 20 maart 2017 om 21:12
quote:Solomio schreef op 20 maart 2017 @ 21:03:
[...]
Ik ben bang dat die dochter wel echt is, zeker gezien de topics in het verleden van Schouderklopje, waarin het er steeds net zo aan toeging.Eens en volgens mij klopt de leeftijd van 12 jaar ook.
[...]
Ik ben bang dat die dochter wel echt is, zeker gezien de topics in het verleden van Schouderklopje, waarin het er steeds net zo aan toeging.Eens en volgens mij klopt de leeftijd van 12 jaar ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 20 maart 2017 om 21:16
maandag 20 maart 2017 om 21:16
quote:Knuffelheks schreef op 20 maart 2017 @ 21:13:
Ik heb even gespeurd, ze kreeg in 2014 een perma, toen was dochter 9.
Ik kan me niet voorstellen dat ze drie jaar weggebleven is overigens.
Als aquarium was ze er ook al een poosje inmiddels.
Het was zó duidelijk dat zelfs ik het doorhad.
Ik heb even gespeurd, ze kreeg in 2014 een perma, toen was dochter 9.
Ik kan me niet voorstellen dat ze drie jaar weggebleven is overigens.
Als aquarium was ze er ook al een poosje inmiddels.
Het was zó duidelijk dat zelfs ik het doorhad.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 20 maart 2017 om 21:21
quote:Phaedra__ schreef op 20 maart 2017 @ 21:11:
[...]
Woedeproblemen.
Kind wat altijd expres vervelend was om haar te zieken.
Geen enkel gevoel van liefde voor het kind.Toen dat kind twee was al. Gingen ze kamperen of zo, in de regen, en toen werd dat kind vervelend natuurlijk en toen schreef ze letterlijk dat die peuter haar alleen maar wilde zieken. Het is echt om te janken.
[...]
Woedeproblemen.
Kind wat altijd expres vervelend was om haar te zieken.
Geen enkel gevoel van liefde voor het kind.Toen dat kind twee was al. Gingen ze kamperen of zo, in de regen, en toen werd dat kind vervelend natuurlijk en toen schreef ze letterlijk dat die peuter haar alleen maar wilde zieken. Het is echt om te janken.
maandag 20 maart 2017 om 21:22
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2017 @ 21:21:
[...]
Toen dat kind twee was al. Gingen ze kamperen of zo, in de regen, en toen werd dat kind vervelend natuurlijk en toen schreef ze letterlijk dat die peuter haar alleen maar wilde zieken. Het is echt om te janken.
Intens sneu.
Diagnoses mogen niet, maar het zal je moeder maar zijn.
[...]
Toen dat kind twee was al. Gingen ze kamperen of zo, in de regen, en toen werd dat kind vervelend natuurlijk en toen schreef ze letterlijk dat die peuter haar alleen maar wilde zieken. Het is echt om te janken.
Intens sneu.
Diagnoses mogen niet, maar het zal je moeder maar zijn.
maandag 20 maart 2017 om 21:25
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2017 @ 21:21:
[...]
Toen dat kind twee was al. Gingen ze kamperen of zo, in de regen, en toen werd dat kind vervelend natuurlijk en toen schreef ze letterlijk dat die peuter haar alleen maar wilde zieken. Het is echt om te janken.Echt verschrikkelijk dit, hoe kan je zo denken als moeder?
[...]
Toen dat kind twee was al. Gingen ze kamperen of zo, in de regen, en toen werd dat kind vervelend natuurlijk en toen schreef ze letterlijk dat die peuter haar alleen maar wilde zieken. Het is echt om te janken.Echt verschrikkelijk dit, hoe kan je zo denken als moeder?